Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3486
Hvilke nettsider bryr seg minst om slippdato og leverer tidligst?

Tenker å forhåndsbestille Fallout 4, Battlefront og Just Cause 3 (PS4) og det hadde vært veldig flott om de hadde kommet noen dager tidligere

The hype is real.
Jeg husker at jeg alltid fikk spill for release av cdon, men nå er det flere år siden jeg kjøpte noe på CD så jeg kan ikke si sikkert at det fortsatt er slik.
Aldri forhåndsbestill spill! Det skader industrien og alle forbrukere. Det er hvertfall min mening.
Men hvis du skal ignorere den vet jeg at gamestop har solgt spill ett par dager før hvis du ikke forhåndsbestiller men bare stikker innom.
Gamezone sender normalt ut noen dager før.
Om du får spillet før lansering når du forhåndsbestiller varierer litt, det er i alle fall min erfaring. Det virker som om de fleste sender ut spillet noen dager før - for at du skal være sikker på å få det til lanseringsdatoen.

Forhåndsbestilling er gunstig for industrien og for butikkene, siden det både gir en pekepinn på hvordan salget vil bli og det er "sikre" salg for butikken slik at de løper mindre risiko for å bli sittende med usolgte varer.
Har bestemt meg for å aldri forhåndsbestille noen spill igjen. Dagens spillbransje gir ut alt for mange spill som ikke er ferdige når de gis ut... For å få alt innholdet så må man kjøpe DLCene eller ha forhåndsbestilt og må fort bruke fuckings 1000kr på hvert spill man spiller om man skal ha alle banene. Ikke støtt dette tullet.
Trenden er blitt å gi ut middelmådige spill som folk blir lei i løpet av 6mnd -1år, ellers tjener de ikke penger. Vi skal helst melkes som kuer.
Forhåndsbestill rett ifra konsollen?
Det er hva jeg har gjort hvertfall og har pleid å få spillet før det kommer ut.
Eneste er jo at det kan være en del tilleggsting du ikke får med enn hva du gjør om du faktisk bestiller fysisk i butikk.

Vet Game, Gamestop/EBgames, Spaceworld, Elkjøp og Lefdal har forhåndsbestilling av spill i butikk.
Regel nr 1. Aldri forhåndsbestill. Vent på anmeldelser og feilretting. Spill selges som regel i betaversjon og du må betale ekstra for å få hele spillet (DLC).
Takk folkens, da er det bestilt!
Sitat av Loffenius Vis innlegg
Har bestemt meg for å aldri forhåndsbestille noen spill igjen. Dagens spillbransje gir ut alt for mange spill som ikke er ferdige når de gis ut... For å få alt innholdet så må man kjøpe DLCene eller ha forhåndsbestilt og må fort bruke fuckings 1000kr på hvert spill man spiller om man skal ha alle banene. Ikke støtt dette tullet.
Vis hele sitatet...
Dette stoppet jeg også med for mange år siden.

Det er rart at ikke flere mennesker forstår det.