Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 946
Jeg har en tiktok konto med 70 følgere ca 10 videoer totalt med fra 50-1500 wiews.

For noen dager siden la jeg ut en video rundt midnatt og den fikk 14k visninger på 8 timer (den ble så fjernet pga litt klønete tittel) er det veldig bra med tanke på de få følgere jeg har eller er det ikke noe å heve øyenbrynene for ? Takker for svar
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Alt over 10k ser jeg på som bra

Personlig er rekorden så ynkelig som 800
Sist endret av 1Rapper; 20. november 2023 kl. 02:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg får sikkert rundt 5000 views gjennomsnittlig, men en del av videoene mine blir tatt ned, men vet egentlig ikke hvorfor. Har kanskje 6 videoer og over 7000 likes til sammen på de så ca. 1000 likes per video. Den siste videoen min ble tatt ned på 5000 views og ca. 500 likes samme dag så den hadde mest sannsynlig fått 1000 likes, men den ble tatt ned. Den nest-nyeste videoen min traff bare ikke algoritmen og ligger på ca. 200 likes.

Jeg får ikke noe penger for det, bare for gøy, men er litt kjedelig når videoene mine blir tatt ned uten en grunn som gir mening med det videoen handler om.

Ligger på litt under 400 følgere mens jeg føler ca. 10 om det er relevant.
Sist endret av sjokotroll; 20. november 2023 kl. 10:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fuck Mr. Plod!
fikk 7 mil norske views en sommer. fortsatt folk som spør meg om å starte igjen

rekord på 400k elr no
Sitat av Nøddy Vis innlegg
fikk 7 mil norske views en sommer. fortsatt folk som spør meg om å starte igjen

rekord på 400k elr no
Vis hele sitatet...
På tiktok eller youtube?

Hvordan fikk du flere views en antall mennesker som bor i Norge?
The Wannabe Adult
1Rapper's Avatar
Sitat av sjokotroll Vis innlegg
Hvordan fikk du flere views en antall mennesker som bor i Norge?
Vis hele sitatet...
Enkel matte det.

Hvis alle i norge ser videoen 1 gang hver (det er 5.49 millioner mennesker i norge per 1 januar 2023) så er det 5,49 millioner forskjellige personer hvis en tredjedel av dem ser den en gang til så blir det 1.83 nye mill som til sammen blir

7.32 millioner views

Sitat av Nøddy Vis innlegg
fikk 7 mil norske views en sommer. fortsatt folk som spør meg om å starte igjen

rekord på 400k elr no
Vis hele sitatet...
Hva er kanalen?
Jeg er veldig interessert i å vite om jeg kanskje også har sett den, er du "erre her det e party" fyren?
I så fall kan jeg få en autograf?
Sist endret av 1Rapper; 20. november 2023 kl. 15:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jaja tenkte bare at youtube bare registrerte et "view" som at en ny person så videoen, noe som ikke stemte.

Syntes fortsatt over 7 millioner norske views er ganske imponerende.