Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 668
Anonym bruker
"Imponert Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei:) tenkte å lage edibles for første gang og jeg lurer på ca hvor mye brunt jeg må bruke om jeg lager Toro brownies? Og om jeg hadde laget cookies, kunne jeg da forma deigen til kuler og lagt de i fryseren/kjøleskapet for å bake de neste dag eller mister hasjen fortsatt effekten av kulde? Og er det noe annet som hadde vært greit å vite om å lage edibles?
freak.no brownies site:freak.no

Google det som står over her.

Det mister ikke effekt av å bli kjølt ned.
Sist endret av Astro Man; 12. november 2023 kl. 22:29.
Første gang du spiser edibles kan det være greit å starte i lav dose. Mitt råd er å starte med samme mengde du bruker i en joint, bare i en skakkao (bland inn med smør eller noe annet fettløselig).

Som du sikkert vet så varer effektene lengre og er litt sterkere. Dette er på grunn av at THC'en blir omgjort til 11-hydroxy-THC som har en litt annen molekylær oppbygging.

Vi har alle forskjellige kropper så du er nødt til å eksperimentere for å finne din sweetspot på mengdenivå.

Annet tip om du kjøper ferdigblanding av brownies, er å bare bruke 1/4 eller mindre av posen og bland ut. Så slipper du å spise en hel kake.
Sitat av Omniscient Vis innlegg
Annet tip om du kjøper ferdigblanding av brownies, er å bare bruke 1/4 eller mindre av posen og bland ut. Så slipper du å spise en hel kake.
Vis hele sitatet...
Eller bare dele kaka i 4 som jeg bruker å gjøre
Sitat av NokErNok Vis innlegg
Eller bare dele kaka i 4 som jeg bruker å gjøre
Vis hele sitatet...
Poenget var at da kan du bruke mindre droger i kaken om gangen
Hvorfor er folk så opptatt av brownies? Lettere å dosere med muffins. Føles litt mer lovlig også da.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Hvorfor er folk så opptatt av brownies? Lettere å dosere med muffins. Føles litt mer lovlig også da.
Vis hele sitatet...
Jeg brukte å lage cookies. 0.05 til 0.2 i hver. Perfekte nistemat hvis man skal på en lengre togtur. Brukte å hive innpå med disse når jeg tokk toget mellom Trondheim og Sørlandet før om åra