Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 649
Hei alle

Jeg er innlagt på psyk en periode og hadde lyst til å se noen filmer. Men det virker som noen har blokket tilgang til å bruke stremio. Har ikke testet noen andre like programmer, men regner med at det vil være det samme.

Prøvde å bruke vpn for å se om det hjalp uten hell.
Har testa hastighet og den er på ca 50mbps begge veier, både med og uten vpn.

Noen som har noen forslag?

I verste fall kan jeg jo alltids bruke noen andre tjenester, evt leie filmer. Kan også kjøre mobildata. Men det hadde vært kult å lure seg rundt it avdelingen her <3

Takk på forhånd
Elsker Stremio. Prøvd https://sflix.to/home ?

Eller se om du finner noen andre sider her: https://ripped.guide/TV/Shows/

Bruk Ublock Origin på slike sider (men det visste du vel)
Du må nesten bare lete til du finner noe som ikke er blokkert. Eventuelt laste ned filmer på et annet nettverk hvis du har mulighet til å lufte deg alene.

Jeg fikk lov å gå ut når jeg ville når jeg var innlagt på lukka avdeling.
Ernesto's Avatar
Trådstarter
3 0
@cxzzxcczzxc

Ikke prøvd noen av de sidene enda, er litt gammeldags

Hadde allerede adblocker, men ublock så ut som en fin oppgradering


@Vasken

Ser om jeg ikke prøver litt forskjellig. Det er en god mulighet til å laste ned ting samt lage en liste over ting som har lite seeds

Var ute med følge i dag, men regner med jeg får litt mer frihet snart

Ønsker dere begge en god helg og at dere holder dere unna dps

Liten oppdatering

Soulseek, en gammel p2p app fungerer på nettet her. Bruker den mest til å laste ned musikk gammel musikk jeg ikke finner på bandcamp.

Den går ut til nestemann som sitter på ett dps nett og sjekker hva som er tilgjengelig <3
Sist endret av Ernesto; 26. oktober 2023 kl. 22:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
morkakespisende
Har dere ikke 3 av de 4 diskene for sesong 5 av Seinfeld på DVD?
Hilsener fra utsiden, snart er det slutt