Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1782
Finnes det et sted med godt utvalg av norsk innhold? Er noen norske TV serier jeg kunne tenkt meg å sett uten å måtte ha tilgang til internett. NRK tilbyr dessverre ikke noen form for offline tjeneste enda.
Norbits. Men uansett ikke noe problem å laste ned fra NRK sine nettsider.
Norbits. Men er vel invite only nå for tiden.
Det meste av norskt ligger der.
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Bruk youtube-dl for å laste ned fra tv.nrk.no, funker fett.
Må ha internett, men jeg bruker fmoviesz.to til å se f.eks. Doctor Who og andre serier som man ikke finner på Netflix, HBO Max eller Amazon Prime. Ser ut som de har omtrent alt som eksisterer av filmer og serier. Utvalget er iallefall enormt.
Det er en gratis strømmetjeneste som også har støtte for Chromecast.
Sist endret av einsteindragon; 16. september 2023 kl. 21:37.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av Wipeout Vis innlegg
Norbits. Men uansett ikke noe problem å laste ned fra NRK sine nettsider.
Vis hele sitatet...
Wah? Kan du lære oss?
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Wah? Kan du lære oss?
Vis hele sitatet...
https://freak.no/forum/showthread.php?t=249006
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Noen som har noen tips til å få kloa i norske e-bøker? Vet ikke om det er noen scene for det i det hele tatt, men jævlig interessert hvis noen vet om noe
Kom nylig over https://solarmovies.win/home og de har masse norske tv-serier og filmer, bokstavlig talt nesten alt. Gratis, ingen innlogging 1080 oppløsning.
Sitat av Greenthumb Vis innlegg
Wah? Kan du lære oss?
Vis hele sitatet...

Bruker Flash Video Downloader som extension i nettleseren min.