Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 591
Hei. Har et veldig ettertraktet produkt som jeg tror har gjort det veldig bra om jeg har klart og lage en dropshipping butikk med ads på forskjellige plasser. På bare 3 uker er det nesten 200stk som har kontaktet meg for og kjøpe på Tise. Gjennomsnittsprisen er på 600kr pr enhet og den koster bare 100kr på aliex. Ca 100k det om jeg har klart og hatt den inventoryen. Men det lar seg ikke gjøre. Ser for meg også at siden det er så mange som vil ha det når de bare finner det på Tise når de leter etter det, får folk det opp som ads kommer det jo til og eksplodere. Er det noen som kan med dette og kan hjelpe meg? Kan enten inngå et samarbeid eller betales om det blir funk
Nå ble jeg nysgjerrig. Hva er produktet?
Trådstarter
14 0
Det forteller jeg ikke bare sånn uten videre nei��
Om du skal drive seriøs ecommerce anbefaler jeg at du leser deg grundig opp i forkant. r/ecommerce er et fint sted å starte.

Mange som tar seg vann over hodet og enten ikke klarer å levere etter stor forespørsel; eller får trøbbel med supplier.