Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2608
Som tittelen sier så er jeg ikke helt sikker på om dette går for å være UE, eller om det rett og slett bare er bilder fra et bomberom/hule, men tenkte kanskje det kunne være greit å poste dem her allikevel.

Kvaliteten på bildene er ikke helt på topp, men dere får jo sett litt allikevel. Bomberommet/hulen befinner seg på Nesodden. Beklageligvis så har jeg bare tatt bilder av inngangen og utgangen. Altså ingen fra alle rommene i midten...

Moderator kan bare slette denne om dette ikke går som UE

Flere bilder.

Sorry for få og dårlige bilder...
Hvor på Nesodden er dette? Er inngangsdøra alltid åpen? Hvor stort er stedet?

Er litt morsomt å legge merke til at det nesten alltid er tagget 'pikk' eller 'fitte' på sånne steder.
Har alltid vært åpent de gangene jeg har vært der ihvertfall? Det er så stort som du ser på bildene + 2-3 store rom til. Og det "røret" du ser på det nest siste bildet fører inn over noen av rommene, men tror ikke det er trygt å krabbe inn der... Er på Svestad, like ved fjordsenteret der nede
Det "alteret" gjorde det litt skummelt Brukes til svartekunst/okkultisme-formål?
Sitat av Ozzfan Vis innlegg
Det "alteret" gjorde det litt skummelt Brukes til svartekunst/okkultisme-formål?
Vis hele sitatet...
Aner ikke. Det var der fra før av

Litt mere creepy at det ligger et bilde av noen med masse stearinlys rundt der....
Sitat av The-kid Vis innlegg
Aner ikke. Det var der fra før av

Litt mere creepy at det ligger et bilde av noen med masse stearinlys rundt der....
Vis hele sitatet...
Jeg er temmelig sikker på at disse lysene former "Ankh". "Ankh" er en egyptisk hieroglyf. "Ankh" betyr nøkkelen til livet / evig liv. Ergo tror jeg det er laget som et minnealter for den det er bildet av. Hadde vært interessant å vite mer om det egentlig.

http://www.mindweavers.ca/egyptian%20ankh.gif
Så jævlig kult.
Artig når folk finnes slike skjulte hemmligheter.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var faktisk på dykkekurs på Svestad, og jeg vurderte faktisk å undersøke området litt etter noen spennende UE.
Gjorde det desverre ikke...