Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1340
Hei, jeg og noen kompiser har lyst til å gå på UE et bestemt sted her i Rogaland. En svær bygning, som ligger mellom Sandnes stasjon og Gausel. Bygningen er nesten rett inntil jernbanen. Men det vi lurer på, er om bygningen fortsatt er i bruk? Bygningen ser ganske gammel ut, men av og til ser jeg noen lastebiler utenfor, osv. Vet ikke om de skal til bygningen bak.

Men, for å gjøre et langt spørsmål kort: Er det fortsatt drift i bygningen?
Den gamle kornfabrikken med den slitte brua mellom?
Test
Trådstarter
Det må vell være den ja. Og brua er ganske høyt oppe på bygningen.
Sist endret av stigi; 8. september 2010 kl. 19:29.
Oh, jeg har også kjent trangen etter å utforske denne bygningen!

Vennligst hold denne tråden oppdatert dersom du bestemmer deg for å ta deg en liten tur.
Den er fortsatt i drift. Har syklet forbi et par ganger. Går på skole like ved.
Finnes flere større fabrikkbyggninger fra DFU ved Figgjo. Vet at deler av disse bla har vært brukt som lager for ett bokforlag tidligere. Noen som har kjennskap til om disse er i bruk nå lengre?
Disse er også fortsatt i bruk, ikke som klesfabrikk lengre tror jeg. Men vet de er i bruk.
OT: Er det noen som er i fra eller vet om noen her på forumet som er i fra Sokndal i Rogaland??
Sitat av Xzip Vis innlegg
OT: Er det noen som er i fra eller vet om noen her på forumet som er i fra Sokndal i Rogaland??
Vis hele sitatet...
Niks, men jeg bor ikke så langt unna.
Hva lurer du på, kanskje jeg kan hjelpe deg?
Test
Trådstarter
Sitat av ToxtethTerror9 Vis innlegg
Den er fortsatt i drift. Har syklet forbi et par ganger. Går på skole like ved.
Vis hele sitatet...
Takker for svar

Er det andre slike steder nærme Stavanger/Sandnes? Vi skal blant annet bruke stedet til UE, og location til en film vi skal begynne på snart.
Utstein kloster kanskje?
Test
Trådstarter
Takker for tipset Men Utstein kloster passer best til UE, men passer ikke helt i filmen vi skal lage. Bør helst være en lagerbygning, med rustne ting, tagg på vegger, etc.