Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1232
Broren min var inne i et forlatt barnehjem, det er 4 etasjers hus som ikke har vert folk i, på årevis, banrehjemmet ble nedlagt for sikkert over 10 år siden.
Ihvertfall, han fant noen ganske intresange ting.
Her er lista :
Kvikksølv
Steriliseringspiller
Et råttent fenalår i et kjøleskap
96 % sprit.
Det er ikke ting som er i bruk på barenehjem, men såvidt jeg vet har ikke huset vert bebodd i senere tid.
Fenalåret er greitt nok, men steriliseringspiller, kvikksølv og 96 heimbrent???
HVA FAEN??? Stakkars unger.
Er jo godt mulig folk har hvert innom med slike ting i ettertid da.
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Kanskje broren din har kommet opp med en røverhistorie? I hva slags beholder fant han kvikksølvet, stod det 96% på spritflaska og hva i all verden er steriliseringspiller?

Som nevnt ovenfor kan det godt hende mange andre har vært innom det huset de siste ti årene, siden broren din kom seg inn kan man jo anta at andre også har gjort det. Da er det ikke så rart at man finner gjenstander som ellers ikke ville vært der. Sånn ellers ville jeg nok jobbet litt mer med skeptikeren i meg hvis jeg var deg.