Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1957
Er det noen som vet om noen Ue steder i Oslo og som kan foklare hvordan man kommer seg dit?

Hmm skufende lite respons er det bare KJ'er her inne?

Vet om en bunker der hvor fornebu flyplass lå før. er ganske liten og ikke så spendene. Den er låst men skriv i tråden hvis du har lyst til å se den , da kan jeg låse opp hengelåsen på forhånd.
Låse opp på forhånd? Hvor stor bunker er det snakk om?
Trådstarter
2 1
2 rom 1 lite og et medium pluss en gang,Som en liten leighet, ikke noe invetar dessvere

Send pm for kart
Sist endret av Urbanweasel; 15. juli 2010 kl. 00:10.
Sitat av Urbanweasel Vis innlegg
Hva har dette med saken å gjøre??? Hold deg on topic!
Vis hele sitatet...
Sitat av Aftenposten.no
Hvorfor var tre menn på tur til en nedlagt kraftstasjon midt på natten? Hva skulle de der? Hvordan skjedde egentlig ulykken som fikk et så dramatisk utfall?
Vis hele sitatet...
Resten kan du finne ut selv.
Sitat av etsi Vis innlegg
Resten kan du finne ut selv.
Vis hele sitatet...
Sitat fra Ticks på en annen tråd:

"Har mine tvil til at dette var et UE-relatert uhell. En heleridømt 41-åring som straks skal møte i retten for en voldssak, og to 23-åringer med tilknytning til diverse motorsykkelklubber, blant annet Hells Angels - som er ute og bedriver UE midt på natta? Høres litt merkverdig ut, to say the least.

Jeg gjetter ei narkosak av et eller annet slag."
Vis hele sitatet...
Samme her
Sist endret av affemelon; 15. juli 2010 kl. 00:54.
drit i kommentarer fra andre tråder, ikke intressant..
driver man seriøst med UE er man forsiktig, lyser og titter før man tråkker. enkelt og greit
-
tydelig at urbanwasel er smart, da han har en nøkkel til en nedlagt bunker
ikke en gal apekatt :P

uansett

http://uenorge.diskusjonsforum.no/uenorge-forum-9.html
er bedre for UE intresserte
freakforum har veldig mange både giddaløse og tullete folk som har mange rare forslag, men til tider også veldig bra.
det er også beskrevet om mange steder i oslo hvis du søker her på forumet
mer direkte info så kanskje PM meg eller no?
ikke misforstå, er MYE bra her inne
Sist endret av zvxsone; 15. juli 2010 kl. 23:04.
Har du fått opp døren nå ?