Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 686
Hva synes dere er værst når en skal snakke/være med en person som enten har pusset tennene dårlig/hoppet over det og lukter kloakk utav munnen eller en person som lukter litt stramt etter å ha gått 2-3 dager uten å vaske seg?

Jeg synes det er værre å ha dårlig ånde. Skjønner ikke hvordan folk med kloakk ånde har kjæreste, eller kjæresten er vel like dårlig på munnhygiene slik at de ikke merker det, kanskje??
Jeg syntes det kommer an på graden av intensitet
Det var litt av et filosofisk dilemma til mandag morra kl6!
Videre, hva er galt med folk som ikke skyller partneren sin sæd ut av [gitt kroppsåpning]
Sist endret av supranaut; 18. desember 2023 kl. 06:04.
Ånden er verst men den kan man jo unngå. Svetten merker man uansett. Bea spørsmål!

Jeg syns det er helt fair å ikke skulle ut sæden. Den blir absorbert har jeg tenkt.
Sitat av Tynnedekk Vis innlegg
Hva synes dere er værst når en skal snakke/være med en person som enten har pusset tennene dårlig/hoppet over det og lukter kloakk utav munnen eller en person som lukter litt stramt etter å ha gått 2-3 dager uten å vaske seg?

Jeg synes det er værre å ha dårlig ånde. Skjønner ikke hvordan folk med kloakk ånde har kjæreste, eller kjæresten er vel like dårlig på munnhygiene slik at de ikke merker det, kanskje??
Vis hele sitatet...
Svetting og svettelukt er det endel som sliter med. Det kan være forskjellige årsaker, alt fra sykdom til psyken. For de med veldig sterk kroppslukt så kan svette lukte vondt nesten umiddelbart. Dvs de kan være nydusjet før de reiser på jobb og stinke før lunch. Dog er det heldigvis ikke majoriteten. Noen har jo litt dårligere hygiene enn andre, og dusjer kanskje ikke daglig.

Stank fra dårlig ånde kan skyldes mageproblemer for noen. For andre dårlig tannpuss mens andre har jeksler i forråtnelse men mangler kanskje penger til å fikse tennene. Noen har jo også lammende tannlegeskrekk og har ofte betennelser og råtne stubber i kjeften som alltid stinker.

Tannhelse er problematisk i Norge for de med dårlig råd eller for de som er fattige. Det er en hel del mennesker som ikke har råd til gå til tannlegen og det er et folkehelseproblem, egentlig. For mange mennesker med dårlige tenner isolerer seg pga skam over tanngard.

Noen har jo ruset seg såpass hardt at tennene faller ut i biter. Og for en narkoman som må velge mellom medisin og tannlege blir vel ikke valget tannlege.

Tannlege burde vært inkludert i egenandelstaket. Og gratis for de aller svakeste gruppene i samfunnet.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg syns det er helt fair å ikke skulle ut sæden. Den blir absorbert har jeg tenkt.
Vis hele sitatet...
Inntil den blir absorbert så lukter det klam bison. Det kan vare opptil flere dager avhengig av [VITENSKAPSSJARGONG].
Jeg har blitt bedt om å spise denne klamme bisonen til frokost

Sitat av _abc_ Vis innlegg
Tannlege burde vært inkludert i egenandelstaket. Og gratis for Freak-moderatorer.
Vis hele sitatet...
Enig!
Sist endret av supranaut; 18. desember 2023 kl. 09:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gikk i klasse med ei på ungdomsskolen som stinka svette. Fytti grisen, når ei jente lukter gammelmannssvette... Men hu så ut som en mann
Etter noen år på gulvet på sykehus har jeg i stor grad blitt immun mot kroppslukt av varierende intensitet, men dårlig ånde som brer seg utover rommet som et teppe laget av kompost, er noe av det verste.