Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 691
Erklært blond
Ønsker et program der jeg kan legge inn alle filmene mine, ønsker helst at info om filmen kommer automatisk fra imdb eller noe liknende.

må vere noe enkelt og oversiktlig,
Erklært blond
Trådstarter
Sitat av junkpal Vis innlegg
Vis hele sitatet...
søking er fint ja, men jeg håpet på svar fra folk som vet hvilke program som er best i praksis ikke vilke som er best på google.
ChS
Hestehandler
ChS's Avatar
Jeg brukte DVD Profiler frem til jeg gikk over til mac, og synes det funket utmerket for mine behov. Det finnes en rekke tilsvarende programmer, så det hele kommer vel litt an på smak og behag. Og ikke minst om du vil ha en oversikt over DVD/Bluray, om det er nedlastede filmer, eller begge deler.
Slenger meg på DVDProfiler. Funker som snus, spesielt i combo med en strekkodeleser. Du slenger inn hele dvd-samlinga i ekspressfart.
Sist endret av lehaug; 8. februar 2010 kl. 03:13. Grunn: Feil url.
ICheckMovies anbefales, enkelt og greit opplegg. Eneste ulempen er at du ikke finner alle filmene i hele verden når du søker. Kun filmer som er en del av offisielle topplister er der, f.eks. Imdbs topp 250-liste, men for min del holder det i massevis.

e: skriveleif
Sist endret av Frdlr; 9. februar 2010 kl. 23:50.