Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5083
[LEFT]For intenst og vakkert![/LEFT]

Deltagere: Meg, Bambi og 1 useriøs trippsitter (Som også er en god kompis - American), og en annen kompis (Shiptar).

Dose : Kvart syrelapp på Bambi og halv syrelapp på meg - Hoffman jublieum (angivelig 350 microgram per syrelapp).

Sted: Hjemme hos meg.

Forhåndsregler : Jeg hadde aldri før prøvd lsd, så gjorde meg godt kjent med stoffet lenge før og helt fram til jeg valgte å prøve det (Har villet prøve dette siden jeg var 15 år, men i og med jeg ble anbefalt og vente og fant ut det nok var lurest, gjorde jeg det og er veldig glad for at jeg gjorde det . Lest utallige mange steder om det (Forum, nettsider) i tilleg til å ha snakka med folk jeg kjenner som har prøvd det, Videoer, tripprapporter. Men alikevel var det "Way mer enn forventet".


Først og fremst tror jeg faktisk jeg bestemte meg litt for fort og ta det den dagen, Bambi spurte meg når vi skulle ta syrelappene og jeg svarte at vi sikkert kunne ta dem seinere, men var ikke sikker på den tiden. (Klokka var omtrent 14-15 på den tiden). Tankene mine gikk fra og si - Ja jeg tar det idag, det passer så perfekt / til å si - Vent hellere til imorra, da har du hvertfall alt planlagt. Vel, dagen gikk som vanlig, gikk rundt i byen og gjorde normale sosiale ting, skatet litt, spiste litt og snakket med venner osv, Jeg glemte alt om syrelappene og at jeg kanskje ville ta de seinere.

Klokka ble 18-19 vi bestemte oss for å dra hjem til meg, for å så stelle i stand alt til en perfekt tripp litt seinere, Tiden gikk fort.
Bambi hadde veldig lyst til å legge syrelappen på tunga Men jeg ville først finne ut hva slags musikk jeg ville høre på i løpet av kvelden, Klarte aldri dette, så ba american styre musikken iløpet av kvelden, om jeg skulle bli for borte til det, Jeg anbefalte han Burial (En av de beste dubstep artistene jeg vet om) og eventuelt noe meditasjons musikk eller sovemusikk som "Ocean sounds, relaxing music" and so on.

Tror klokka var 20:00 da vi endelig bestemte oss for å sette igang, Jeg fant fram syrelappene, tok en ut, og delte denne så i to, deretter delte jeg den ene halve i to, og ga en kvart til Bambi og tok en halv selv.

Smaken var metalisk og lingnet litt den smaken jeg fikk engang når jeg tok ecstasy, bare ikke i så stor grad. Den beste beskrivelsen av smaken vil jeg si er "Rustent og rent samtidig"

Jeg satte meg ned og begynte å snakke med Shiptar og american om diverse normale ting, Jeg prøvde så godt jeg kunne å ikke tenke på om syra funka eller ikke, for ofte er det sånn at jo mer du tenker på om det funker eller ikke, jo lengre tid tar det. Hvertfall sånn jeg har oppfatta det.

Det gikk 10-20 min og jeg var litt usikker på om det bare var placebo, jeg følte en liten grad av euphoria, og var ganske glad uten noen som helst grunn, Uansett konklusjonen min er at det mest sannsynlig er placebo og det var noe jeg bare innbilte meg.

Etterhvert kom det en følelse i hvert ledd i kroppen min (Ca 40 min etter inntak), spesielt i fingra.
Det var som det klødde+kilte inni fingrene, og det var utrolig deilig å "Knekke" fingrene mine, jeg trengte ikke høre noe knekk, men det var liksom så deilig å strekke og knekke fingrene. Det samme gjaldt hver kroppsdel som kunne bøyes på en eller annen måte. Jeg husker jeg fikk en intens og ikke inbillende euphoria på denne tiden, jeg smilte virkelig og var så intenst glad på denne tiden. Jeg skulle nesten ønske jeg hadde denne følelsen hele tiden gjennom hele mitt liv.

Jeg husker jeg snakka og snakka om følelsene jeg hadde rundt dette med trippsitterne om dette, og hvor deilig det var, og skulle ønske de kunne føle dette, de lo og syns det var så morsomt og se meg så glad og smilende.
Jeg husker også jeg hadde litt hodepine da jeg inntok syrelappen, men ettersom trippen startet og funke, forsvant dette.

Litt lengre uti trippen begynte jeg og miste tidsperspektivet husker jeg.
Shiptar og american spurte om de kunne dra ut en tur, for å se om de kunne finne noe og spise, og i og med det gikk så bra som det gjorde følte jeg ikke det var noe i veien med det, selv om du alltid burde ha en som kan passe på deg.
Jeg og bambi snakket og snakket om alt mulig rart, vi så på en video med en strand og bølger, og da vi var på syra snakka vi om hvor deilig det ville være og bade akkurat der, og at bølgene bevegde seg så fint, Lyset i leiligheten på denne tiden hadde også begynt å få en slags aura rundt seg, Lyset i leiligheten er vanligvis gult men for meg var det mer oransje, rosa nå. Veggene morpha og bevegde seg sakte men helt garantert, og jeg så 3 paralelle linjer på den ene veggen som jeg så på.

Shiptar og american kom tilbake og jeg det første jeg sa var "Hvor lenge har dere vært ute nå? skulle ikke dere kjøpe mat?" Bambi og jeg tenkte likt, og trodde de hadde vært ute i 5-10 min men i virkeligheten hadde de vært borte en times tid for å finne et sted å finne mat, men de kjøpte ikke noe tydeligvis eller spiste det kanskje på veien hjem.

American satte seg ned og begynte og sette på helt annerledes musikk en planlagt, Han begynte og sette på psytrance musikk, og diverse sanger jeg sa jeg ikke ville høre på, Sanger som Acid killer av infected mushrooms var noe jeg absolutt ikke ville høre på, men som selvfølgelig ble satt på.
Jeg taklet det fint, og sangen ble egentlig mye bedre enn før, nesten som jeg var helt lost i sangen, samtidig som jeg fokuserte på alt som bevegde seg i rommet, nesten rytmisk til musikken. Men alikevel, Fikk også en liten følelse av irritasjon og kunne fint bygget seg opp mye mer, om det ikke hadde vært for at det egentlig var ganske chill med den sangen på.

Jeg spurte Shiptar om han kunne koke vann til meg, I og med at jeg ville holde meg borte fra alle ting som kunne skade meg (Kokende vann) han gjorde så dette, og lagde en stor kopp te til meg med Afrikansk te.
Jeg satte meg ned på benken i stua, med teen holdene i begge henda, Jeg tok så sakte men sikkert og førte koppen opp mot munnen, i det teen rant inn i munnen fikk jeg et kjempe gliss, og det eneste i verden jeg tenkte på var hvor behagelig og avslappende det var og drikke denne te'en akkurat nå. Jeg tror aldri jeg noensinne har nyti å drikke te før på denne måten, det var nesten magisk. Haha, Samtidig som jeg gliste lo selvfølgelig trippsitterne og bambi i og med de så meg glise hver gang jeg tok en slurk, og bare loka ved å fokusere på alt annet enn dem akkurat der og da. Jeg lo.

Jeg reiste meg opp, begynte å kjenne mindfucken.
Tankene jeg hadde gikk i loop og starta om og om igjen, Jeg tenkte kanskje på akkurat samma tingen 10 ganger før jeg tenkte på noe helt annet, og litt etter litt datt jeg ut av dette, til å begynne og le hysterisk. Jeg så på rattkjelka som sto i gangen (Har ikke plass noe annet sted) Den bevegde seg mye mer enn alt annet som bevegde seg, den pustet på en måte også, og haha, Jeg tror jeg lo i 2-3 min uten stopp på grunn av en så liten ting som dette. Trippsitterne var i sjokk, og kunne ikke forstå hva det var som var så morsomt, og da jeg fortalte det, mente de jeg var gal og shiptar som egentlig aldri har vært borti noe annet en kokain, rista på hode og sa "Jeg skjønner virkelig ikke åssen en sånn litten lapp kan få deg så borte, og for så lenge som du har vært borte nå."

Det ble for mye for bambi etterhvert, og jeg kunne merke hun begynte å bad-trippe litt, Jeg prøvde å endre på omgivelsene hennes, ettersom trippsitterne var mer redde enn det jeg var, de skjønte ikke hva de skulle gjøre, så jeg som selv var ute på tur, måtte gjøre noe. Hun skrek litt, begynte å gråte, og snakka om alle de tankene som snurra i hode, som hun ville ha ut, det var for mye for henne. Denne mindfucken, Vel, Jeg klemte henne og begynte og si ting som "Tenk deg at du er en trebit som flyter nedover denne elven, du flyter rolig og det er så behagelig....osv" Hun ble så med engang normal igjen, og ja frisk igjen kan du si.

Jeg tenkte på denne tiden inni meg, herregud - Er det mulig? Jeg tripper, og må selv passe på en annen, for trippsitterne klarer det jo tydeligvis ikke. Uansett, gleden kom tilbake igjen, veggene begynte nå å få mønstre. Små sirkler, som ikke var helt teoretiske runde, men mer abstrakte.
American satt foran meg på denne tiden, Jeg kunne se han var trøtt, jeg spurte han hva klokka var, og klokka var vel rundt 3 eller noe. Wow tenkte jeg, også så jeg på han igjen.

SHIT! Tenkte jeg, Mønstrene i veggen, hadde liksom glidd over ansiktet hans, og på en måte gitt han samme mønstre i ansiktet samtidig som det morphet, nesten smeltet litt. Jeg vet ikke hvorfor, men setningen "Du er lei deg, eller såret kom ut av meg" Jeg aner ikke, Men det traff han, I ettertid har han spurt meg åssen faen kunne du se at jeg var lei meg, for shiptar så han jo glad ut har vi snakket om i ettertid, Det var nesten som jeg kunne se følelsene hans.

Bambi fikk et angstannfall tror jeg, hun begynte å ta på seg skoa og ville absolutt ut, hun virka sur, så jeg prøvde å snakke med henne, hun ville ikke høre, men begynte med de "Meditasjons teknikkene" mine igjen, og hun kom til seg selv, deretter, sa jeg vi kunne gå ut sammen.
Og gå ned trappa fra leiligheten min var helt rart, den var nesten vridd litte grann, altså trappetrinnene var litt høyre på høyre siden, med andre ord, sto du på høyresiden av et trappetrinn ville du være høyrere enn deg selv teoretisk om han sto på venstre siden. Vi kom ut, sola var på vei opp, tror klokka var 5 eller noe. Wow, det var utrolig deilig ute, så friskt, og så utrolig grønt, fargene var intense og alt var bare vakkert. Jeg kunne virkelig forestille hvordan hippiene hadde det, Jeg så på blomstene, de sveiet og pustet, og trærne var vakre, Jeg husker jeg fikk se det jeg leste på erowid før trippen, det med at det føles som et kaliodiskop eller noe, sånn var det å se på trærne.

Da jeg kom inn, kom kanskje den merkeligste setningen min iløpet av hele kvelden, jeg måtte absolutt si noe til shiptar, og han var spent på hva det var, for det var så vanskelig å få det ut "Øyenbrynet ditt.... Trærne... om du tar trærne og minsker dem, eller liksom minimierer dem minimalt, får de plass mellom der hvor det ikke er hår på øyenbrynene dine, skjønner du?" Han lo som faen, og ga meg Oo det utrykket.

Bambi bestemte seg for å legge seg, og hun sovna så etterhvert, american la seg også og det tok ikke lang tid før han sov. Jeg og shiptar snakka om hele trippen, hva slags følelser jeg hadde hatt, og begynte å komme tilbake til meg selv, mer eller minde gjorde jeg det, og falt så til søvn.

Dagen etterpå hadde jeg en enorm deilig afterglow, alt var vakkert og lengtet nesten litt tilbake til følelsene jeg hadde. Naturen var fortsatt vakker, og nesten magisk. Uansett, jeg føler virkelig jeg har lært noe av denne trippen.
Jeg har kommet fram til at jeg bare skal innta ting som kan få meg til å vite mer om meg. Psykedelia er noe jeg kommer til å ta mer av i framtiden, kanskje planlagge det bedre neste gang. Har også bestemt meg for å slutte med, Kokain, amfetamin og alle de type stoffene og bare holde meg til ja, Ting som gir meg noe mer enn bare en rus. Dessuten har jeg mye mer respekt for stoffer nå.
Interessant! Høres ut som du fikk en god tur til tross for at alt ikke gikk helt etter planen. Hørtes ut på meg som Bambi sleit med en ufullstendig trip, de er ikke morsomme. Kanskje hun skulle tatt en halv i stedet? Ufullstendige tripper, ifølge egne erfaringer, utarter seg med diverse tankekick, men uten den helt særegne euforien som man kjenner på fullstendige tripper. Dessuten så kan en plages av visuelle synsforstyrrelser uten å oppnå hallusinasjoner. Det kan være slitsomt, for du ser ikke forstyrrelsene, annet enn at innimellom så virker det som noe blir utydelig eller lys og skygger blir mer markerte uten at de endrer seg merkbart.

Slike forstyrrelser ble for meg mer plagsomt enn opplevelsesrik, og sammen med tankeforstyrrelsene styrte det totalt rusen ut av styr, og de mediterende, innsiktsrike og reflekterende egenskapene til lsd ble forvandlet til stressende, innsnevrende og gjentagende tankemønster jeg ikke ønsket å ha der. En teori jeg har, er at det gjelds å treffe dosen riktig første gangen, ellers så går trippen ufullstendig. Det er virkelig plagsomt for en erfaren tripper - kan ikke engang forestille meg hvordan det måtte være for en nybegynner. Da hadde det vært mye bedre om en ikke hadde fått funk eller lite funk i stedet. Når det kun er litt som mangler for at trippen skal støte, er et skrekkscenario i mine øyne.

Men nice at du fikk en fullkommen trip ihvertfall, det unner jeg deg. Og positivt at du har lagt alt det andre på hylla, spesielt nåla, tror jeg var smart av deg! Neste gang du skal trippe, så ber du om å få sitte på med en av tripperne når de skal ut å kjøre bil! Helst i forsetet. Hvis det blir baksete, pass på å ha utsikt til frontruta, altså i midtsetet. Vent til trippen er satt inn, og ikke noe før! Jeg kan vel anbefale deg det nå som du har fått en erfaring med det. Ikke ta med deg noen nybegynner på bilturen, de bør minst ha en trip bak seg! Den beste tida er ved skumringen, når gatelysene er slått på. Blir en litt annerledes opptur igjen. Ble ihvertfall det for meg og en til
Endelig en god triprapport fra et førstpersons perspektiv. Flott rapport!

Er litt for mange av de endeløst dype "meningen-med-livet-meta-rapportene" her på FF :P
Sist endret av cbg90; 3. juni 2009 kl. 04:04.
Finfin rapport Det er bare å komme seg ut i naturen nå som vi har dette nydelige været Vårtrippen nærmer seg med stormskritt.

paranoy, evt andre som har litt erfaring - hvor på skalaen vil dere anbefale en nykommer til LSD å starte?
Har noen lapper på ~150mcg liggende som skal gå til å ønske sommeren velkommen. Er veldig usikker på hvor jeg
skal starte. Tenkte ett sted rundt 1/2 - 3/4 - 1 lapp. Har tidligere erfaring med psykedelia.
Hovedsaklig phenetylaminer, unntaket er sopp.
I <3 DMT
Trådstarter
Basme, Nå har ikke jeg spesiell erfaring med lsd, Men som paranoy nevnte, Bambi fikk kanskje en ufullkommen tripp med en kvart av antagelig 350 Microgram, jeg tok en halv og alt var vakkert, og kan garantert si jeg fikk en fullkommen tripp. Men jeg tror det varierer litt fra person til person.
i mine øyne høres en hel lapp på 150 microgram bra ut, men om du velger å starte med 3/4 er det jo også bra ifølge erowid er 150 ug strong dosage men ja, paranoy kan vel litt mer om lsd så anbefalingen hans vil nok være sterkere i mine øyne
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av cbg90 Vis innlegg
Endelig en god triprapport fra et førstpersons perspektiv. Flott rapport!

Er litt for mange av de endeløst dype "meningen-med-livet-meta-rapportene" her på FF :P
Vis hele sitatet...
Takk

Skjønner godt hva du mener med setningen din, men alikevel forstår jeg de personenes tripprapporter, du får veldig mye ut av en lsd tripp, og kan også si jeg har fått veldig mye ut av min, men er veldig vanskelig å få ut med ord, ettersom det er helt ubeskrivelig. Jeg skriver kanskje på en annerledes måte, men selv med min tripprapport her, føler jeg ikke jeg har fått ned mer på skjermen enn bare basicen i hele trippen, det er så mange tanker så blir vanskelig å få helt konkret skrevet, og sikkert mye jeg ikke helt husker. Jeg tror vel bare jeg har fått ned de viktigste tingene inntil videre, og om kanskje noen uker, månder eller år så har jeg et helt annet bilde, om ikke mer spirituelt bilde på tripprapporten min. Men men, Glad du like tripp rapporten min.
Sitat av Basme Vis innlegg
Finfin rapport Det er bare å komme seg ut i naturen nå som vi har dette nydelige været Vårtrippen nærmer seg med stormskritt.

paranoy, evt andre som har litt erfaring - hvor på skalaen vil dere anbefale en nykommer til LSD å starte?
Har noen lapper på ~150mcg liggende som skal gå til å ønske sommeren velkommen. Er veldig usikker på hvor jeg
skal starte. Tenkte ett sted rundt 1/2 - 3/4 - 1 lapp. Har tidligere erfaring med psykedelia.
Hovedsaklig phenetylaminer, unntaket er sopp.
Vis hele sitatet...
Første gangen min tok jeg en halv syrelapp. Det var helt ok. Ellers har jeg pleid å ta en hel, med unntak av biter som hadde rykte på seg til å være hissige (sterke, potente). Da kunne jeg dele i en halv først og heller etterjustere med en halv til, hvis det ikke var noe funk innen 2 timer var gått, eller noe. Jeg var ikke så nazi på tida, så noen ganger etterjusterte jeg før den første skulle begynt å fungere. Kvart syrelapp har jeg aldri spist, så det vet jeg ikke hvordan er. På sitt verste gikk det en to-tre lapper på en gang, men da var jeg rett og slett uforsiktig, og tenkte lite eller ingenting på konsekvenser, noe jeg ikke skulle gjøre så altfor mange gangene før jeg merka det ikke var så lurt på psykedelika. Så ikke noe mer enn en syrelapp på den første turen, mener jeg.

Du kan uansett, i mine øyne, ikke gardere deg mot ufullstendige tripper og samtidig være forsiktig med dosene. Ufullstendige tripper er nok sikkert ganske forskjellig opplevd fra individ til individ, så du trenger ikke å bekymre deg for det. Får du en slik ufullstendig trip så får du den, ellers så skjer det ikke. Det henger ikke, etter mine erfaringer, så lenge igjen i tida etter tripen, som f.eks. en bad trip gjør, og er mest karakteriserende den følelsen av at stashet virker, men det er noe elementært som mangler. Så rent psykisk er den i ettertid ikke noe skremmende, men den aktuelle natta kan være kjip for en nybegynner som ikke har tatt syre før - det tror jeg sikkert. Ellers vil jeg ikke karakterisere det som en bad trip, bare veldig ufarlig plagsomt. Som en ufullstendig e-tur. Det er som e-en fungerer, men det er noe elementært som mangler også.

Forskjellen ligger i at syre er mange ganger mer potent enn e og avgir også forskjellig effekter, så mens du på en ufullstendig e-tur bare går rundt og er mest skuffa, så går du på en ufullstendig syretrip og plager deg selv med irritable tanker, ofte gjentagende mønster på ting som har hendt tidligere, eller føler deg ukomfortabel med alt rundt deg; musikk, lys, mennesker, mørke, prating, lyder, lukt, smak, osv. Har forresten aldri opplevd en ufullstendig trip ute i naturen, kun i hjemmesetting. Og som regel har hjemmesettingen vært med altfor mange mennesker, eller mennesker som er nyktre blant trippere. Også liker jeg best rock-musikk eller instrumental musikk på syre jeg da - techno, trance og goa blir for stressende og masete for meg. Det har også vært med å hindre trippen i å blomstre helt ut.

Som regel klarer jeg meg fint uten musikk for den saks skyld. Røkelse har som regel vært med på å dempe slike uromomenter, hvis jeg har vært på steder der dette var uungåelig. Jeg vet ikke helt hvorfor, men røkelse fikk meg i en behagelig turetilstand. En tur ut i naturen er òg å anbefale, også for nybegynnere, men kanskje greit å vente til trippen har satt seg først. Den første gang jeg inntok syre var jeg i et kjellerrom med dempet belysning og glowsticks strategisk festet og plassert rundt omkring i rommet, samt noe laken som hang litt her og der med glorete farger og psykedeliske mønstre, samt røkelse på bordet. Vi var vel en 4-5 stykker, derav 3 hadde gjort det flere ganger før og var noe eldre enn oss. Det var litt betryggende husker jeg. Alle trippet.

Det var en ganske syk opplevelse husker jeg, men jeg husker da søren om vi spilte musikk, eller hvilke andre detaljer det var i settingen. Poenget er at rett setting ofte er med på å forhindre ufullstendige tripper - og de rette menneskene selvfølgelig. Det er akkurat som visse elementer og personer drar opp rusen til det perfekte nivået, og som regel skal det ikke så mye mer enn en liten miljøforandring til, for å gå fra ufullstendig til fullstendig trip. Så skulle du oppleve noe sånt, kan det jo være greit å tenke på at du kanskje må forandre litt på miljøet, ta deg en tur ut, legge deg flat på gulvet og stirre i taket, slå av plagsom musikk eller slå av/på et lys - jeg veit ikke. Fremmede mennesker bør så langt det kan gjøre unngås på den første trippen din, det gjelder både deg og eventuelt trippartner(e). De bør være kjente av dere alle sammen, og ikke bare en av dere eller hvis dere er flere, to av dere er kjente og to er fremmede overfor hverandre, eller noe i den duren. Alle bør kjenne alle med andre ord. Det er vel ingen generell regel, men jeg opplevde det som mye tryggere enn i situasjoner jeg var med vilt fremmede eller omvendt.

Jeg tror ikke du trenger å uroe deg ihvertfall, jeg var i litt forskjellige kretser på den tiden, og enkelte kretser brydde seg overhodet hverken om setting, dose eller noe av hva som er smart å tenke på for best mulig trip, og det var oftest her jeg merket slike ufullstendige tripper. De er kanskje plagsomme den natta, men gjør deg ikke no spesielt psykisk etterpå. Som regel glemmer du hendelsen rimelig kjapt, og så fortsetter livet akkurat som før. Litt annerledes med bad trip, som kan henge i ganske lenge. Så det er fortsatt bedre å ta for lite enn for mye vil jeg tro. Men bitene den gang var normalt sett på 100-150 ug, og dette var en standard dose for oss gutta ihvertfall. Men nå er jo lappene på 250-350 ug, så jeg vet da søren åssen du skal dosere det. En halv 350 ug tilsvarer jo i teorien 175 ug, som i og for seg er en kraftig trip, hvis jeg sammenligner med biter som skulle være 150 ug før i tiden. Til og med 100 ug på den tiden var ganske virkningsfullt, så jeg ser jo på en halv lapp av 350 ug, som to av de gamle bitene på 100 ug. Men jeg tror vel jeg holder fast ved at du ikke skal ta mer enn 1 syrelapp den første gangen uansett.
Bra rapport. Må si meg enig i det du sier til slutt der: Andre stoffer blir dørgende kjedelig sammenlignet med psykedelia. Psykedelia føles ekte, meningsfullt og betydnignsfullt, det er noe helt spesielt. Men bare husk på at det ikke er noen garanti for en god tur, min erfaring er likevel at om settingen er bra vil også de vanskelige opplevelsene gi deg noe positivt.
I <3 DMT
Trådstarter
Jeg sa ikke at de andre stoffene er kjedelig, Men at de ikke gir meg noe særlig mer enn en rus, Noe som i for seg ikke er kjedelig i det hele tatt, Men nå er jeg mer intressert i ting som faktisk gir meg noe tilbake, enn ikke. Og jeg er fult klar over at bad trips kan skje, og at du kan få noe positivt syn ut av det, det kommer nok litt ann på hvordan du velger å se ting.
Kjempefin rapport Du skal ha skikkelig creds for hjelpa du ga til venninna di, mens du var i full tripp. I mine øyne er det beundringsverdig.
I <3 DMT
Trådstarter
Vel, Jeg prøvde så godt jeg kunne, og det hjalp henne tydeligvis. Tingen er at, hvis først en bad-tripper er det veldig lett for den andre å skli over, spesielt da jeg ikke har prøvd lsd før. Så derfor måtte jeg gjøre alt jeg kunne for å roe henne ned, for å så trippe videre selv. Dette er selvfølgelig det trippsitterne skulle gjort, men jeg tror ikke det kan kalles trippsittere egentlig, ettersom de ikke visste hva de skulle gjøre, og ble nesten redde selv. Dette er selvfølgelig noe jeg var klar over i starten, men ettersom de kjenner oss så godt, følte jeg at det kanskje var en sjans for at det skulle gå bra, og det gjorde det. Hadde nok vært ille om f.eks jeg tripa rundt totalt ukjente folk første gangen. Takker.
Ja, jeg har opplevd at begge to har endt opp med vanskeligheter etter at èn ble oppmerksom på situasjonen til den andre. Derfor jeg syntes det var så sterkt Var det din første erfaring med psykedelika forresten?
I <3 DMT
Trådstarter
Nei, Var nok ikke mitt første møte med psykedelia, Har prøvd fleinsopp, salvia, og datura og diverse andre grønnsaker.
Men denne gangen følte jeg faktisk jeg fikk noe ut av det, før var det liksom bare for å trippe og ha det gøy, dette fikk meg liksom til å tenke litt annerledes, og faktisk ha mye mer respekt for droger enn jeg hadde før. Dessuten har jeg aldri hatt en sånn magisk følelse etterpå etter å ha tatt noe, litt i samme stilen med soppen, men føler ikke jeg fikk så mye ut av den, og var mere mindfuck og bare klarere farger. Salvia ble kanskje ikke fullført kan du si, jeg fikk liksom ikke noe ut av det, håpet på noe, men fikk bare lattis som nesten gjorde vondt, og syns ikke salvia var i min stil.
Så alt i alt, Jeg kan på en måte si dette er mitt første møte med psykedelia, ettersom det ble en fantastisk opplevelse og fullkommen.
Hørtes fett ut man, ut i fra teksten så koset du deg veldig på trippen, det som teller. Jeg kommer aldri til å prøve LSD selv men, kudos.
I <3 DMT
Trådstarter
Tenkte jeg likeså kunne legge til enda en tripprapport i samme tråden ettersom jeg føler det passer seg, og ikke syns det trengs en ny tråd til det.

Acidface i Oslo's gater.

Deltagere : Meg
Trippsitter/God venn : Shiptar.
Mennesker vi møtte på veien : to gode venniner som ikke skal vite om rusmisbruket.

Dose : Halv hoffman jubleium angivelig 350 ug per syrelapp - Tok en halv = 175 ug.

OBS : Det anbafales absolutt ikke å inta psykedelia i byen rundt mange mennesker, biler og mye støy, faren for bad trip er stor mener jeg og du leker med andre ord med deg selv, og spiller kanskje på din psyke.

Selv om jeg visste dette, følte jeg alikevel at jeg ville kunne takle det. I tilleg avtalte jeg med shiptar om jeg ble helt på trynet skulle han kjøre meg hjem.

Hvor: Nationalteateret, På t-banen mot helsfyr, på helsfyr og t-banen på vei hjem fra helsfyr.


Noen dager før hadde jeg inntatt lsd og fikk trippen "for intenst og vakkert!"
Dette var såklart den beste trippen jeg noensinne har hatt, og kanskje en av de dagene jeg virkelig gikk inn for forandringer.
Jeg skrev i tripprapporten før denne at neste gang ville jeg gjøre istand til dagen jeg skulle innta lsd neste gang, og dette gjorde jeg mer eller mindre dagen før denne dagen, Jeg tenkte fram og tilbake om jeg virkelig ville teste meg så hardt ved å ta syre uti i byen, Konklusjonen min var, ettersom du skaper utrolig høy toleranse veldig fort mot lsd, og det bare har gått noen få dager, velger jeg å kaste meg fra stupet, og eventuelt lande perfekt i vannet. Jeg bestemte meg for samme dose, og tenkte at ettersom toleransen ville være høyere ville det ikke være stor sjans for at jeg fikk en større tripp.

Jeg og shiptar var på majorstua, vi hadde akkurat fått tak i noe hasj av en kompis, og shiptar ville røyke. Jeg sa til han at jeg hellere ville gå for lsd, ettersom jeg hadde tenkt på dette dagen før, og det var greit for han.
Vi dro til national, Gikk inn på saga kino og begynte å mekke en joint der, ettersom jeg ble ferdig med å rulle ferdig jointen, gikk jeg inn på doen, tok ut syrebiten fra alminiumsfolia jeg hadde den i, og la den på tunga, så gikk jeg smilende ut igjen, og vi dro.

Vi dro ned mot rådhusplassen ettersom det ville være en fin plass å være på, med sola rettet i trynet vårt, og det fine vannet rett ved. Vi sattet oss ned i et av vinduene der hvor folka skater, og begynte å chitt chatte om altmulig rart. Han fyrte opp jointen, og allerede da han var ferdig med den kjente han seg så lett og deilig. Han sa han aldri hadde røyka denne typen hasj før, og han ville liksom ha mer og mer av den, så jeg rulla en ny joint for han, og han røyka selvfølgelig denne opp, og ville ha mer. Han ble fjernere og fjernere.

Etter godt over en times tid ca, syns jeg det var litt rart, Jeg kjente ingen kribling, eller noe som sist, det var kanskje litt små forandringer når det gjaldt himmelen, den var liksom mer sterk, når det gjelder kontraster, og fargene var rosaktige. (Jeg husker før jeg prøvde lsd at jeg trodde himmelen skulle bli helt knasj pink) det minte meg litt om den tanken, men så rosa var det virkelig ikke.

Det var en måke som fløy høyt oppå himmelen, den virka grønn, men jeg aner virkelig ikke om dette var noe jeg ville se, eller om den virkelig var grønn.

Vi gikk litt rundt om kring på aker brygge med alle menneskene omkring, shiptar var fjern og hadde det virkelig behagelig, og kan nesten si jeg var edru. Jeg følte ikke noe særlig mer enn før, og prøvde innbille meg ting, men det funka ikke.

senere dro vi til oslo s, inn på bunnpris og kjøpte oss noen peanøtter og appelsinjuice, deretter dro vi ned til tigern, og slo oss ned rett utafor østbanehallen.
Vi begynte å snakke litt om at det var merkelig jeg ikke kjente noe mer enn det jeg gjorde, og kanskje det ikke funka så bra siden det bare var noen få dager siden sist. Vel, Mobilen til shiptar ringte, en god vennine av oss lurte på om hun kunne "Loke/henge" med oss, og det var greit for min del, ettersom jeg egentlig ikke trippa som det jeg trodde jeg skulle gjøre, og da hadde det vært uaktuelt å ha henne der.

Den gode vennina vår kom etter 20 min, og hun hadde med seg en annen god vennine av oss, de lurte på hva vi skulle finne på, men vi hadde ingen planer. Det ble til at vi bare satt der, og snakket videre.

BoomPlutselig var det helt rart og være der, jeg kjente at det plutselig kom til å virke nå, eller det kom så fort at jeg ikke engang fikk lagt merke til det.

Når jeg så rundt, fokuserte jeg så sterkt på ting, den minste bevegelsen til mennesker, dyr, planter og alt jeg så på.
Jeg tror ingen av de andre la merke til det, men jeg var utrolig fokusert på alt, og var liksom vanskelig å snakke med dem samtidig som jeg så på noe annet. Lydene var også mye høyere, og skvatt en del ganger da jeg hørte høye lyder, men ikke på den måten at folk kunne se jeg skvatt, men mere inni meg kan jeg si.

Det var enormt mange mennesker ute, når jeg prøvde å fokusere var det nesten bare som alle menneskene danna seg til et svært et, men ikke skummelt og nøyaktig som beskrevet her, det var som en bølge av ingenting.

Venninene måtte omsider hjem, og vi bestemte oss for å dra hjem selv.
Vi dro ned på t-bane stasjonen og ventet der, så så jeg på tavla og banen mine skulle ikke komme før etter 30 min, den hadde tydligvis nettop gått. Jeg satte meg ned, men alle menneskene som je følte så på meg, ble nesten for mye. Jeg husker shiptar snakka om hvor trøtt han var, men det fikk jeg lett fiksa ved å si at du bare trenger en joint til, så ordner det seg.
Vi gikk opp fra t-bane stasjonen, og bort mot togene på oslo, der satte vi oss og rulla en ny joint. Jeg husker jeg skjelva, og nesten svettet i hendene ettersom jeg var nervøs for at kanskje noen ville si ifra til politi om at vi rulla joint. (Har rulla jointer og snorta før åpenlyst på oslo s, og aldri hatt noia) men fikk plutselig det nå.

Shiptar ba meg roe ned, og sa ingen kommer her uansett, og jeg roa meg ned. Jeg fikk rulla ferdig, og haha - brukte vel 5 min.
Jeg så meg rundt, Lysene var nå ti ganger sterkere, frontlysa på diverse maskiner var nesten skumle, det var litt som om det var øyer som så på meg.
Men ja, jeg visste jo at det bare var maskiner så freaka aldeles ikke ut.

etter shiptar var ferdig med jointen ble han glad igjen, og utrykte hvor bra denne hasjen var. Vi gikk inn igjen, og nå bestemte vi oss virkelig for å dra hjem. På veien mot t-banen møtte vi en narkis, han begynte å snakke til meg, og visste tydligvis navnet mitt, dette freaka meg ganske ut, ettersom jeg aldri hadde sett han før, men i ettertid har jeg funnet ut at det er en god kompis av bambi og bambi mest sannsynlig har fortalt om meg.

Vi gikk ned til t-banen, jeg vet ikke hvorfor, men jeg fikk den lykkerusen igjen, nesten den samme euphorian som jeg hadde på forige tripp, alt var vakkert, lysset, atmosfæren, smilet på andre menneskers ansikt.

Vi satte oss på t-banen mot helsfyr, ettersom shiptar skulle ditt, og jeg også kunne dra ditt for å så vente på min egen bane. Banen var tydligvis forsinket, eller kanskje bare tiden gikk enormt treigt?
Shiptar spurte om det var greit han dro hjem, og jeg mente at det var greit ettersom alt var bra med meg.

Jeg husker det bare var meg og 2 andre på hele t-bane stasjonen, jeg satte meg ned, og trodde trippen var ferdig ettersom jeg ikke kjente noe særlig mer.
jeg prøvde å fokusere på ting, for å så ønske de bevegde seg som forige gang. Det skjedde ikke. Vel, jeg satt der, tok opp mobilen og begynte å spille Qudrapop, for de som ikke vet hva det er, er det nesten som Tetris føler jeg.

Da jeg vendte hodet fra mobilen, og mot veggen på andre siden mot sentrum, så jeg plutselig veggen pulsere, jeg fokuserte riktignok, og veggen begynte å svinge, nesten som brikkene var løse. (For de som vet hvordan veggene ser ut på helsfyr, føltes det ut som de var halveis ute og gikk fra venstre mot høyre, i bølge tempo. Jeg syns det var morsomt.

jo mer og mer jeg fokuserte, jo mer ble jeg låst, for alle andre rundt meg som hadde sett på meg da, ville kanskje tenkt "Hva faen er det han ser etter?"

To be continued.

Fortsetter med innlegget seinere ikveld, skal produsere musikk nå.
I <3 DMT
Trådstarter
Rettelse på Innlegg over : Jo mer ble jeg lost.

Det kom flere baner før min, og skummelt var det.
Jeg kan beskrive det som maskiner, T-banene var ikke lengre fredlige, Lydene var så høye at jeg skvatt bare ved tanken på at t-banene skulle passere forbi, I tilleg var det en sånn "Rense-skinnende T-bane" som kjørte forbi, og motoren på den kunne du høre nesten et minutt før den var i syne for deg, I tilleg steg lyden jo nærmere den kom."

Jeg fikk skvette følelsen da den var 1 min unna, og jo nærmere den kom, jo mer angst eller redd ble jeg. Da den omsider var i synet mitt, føltes det nesten som den kom kjørende mot meg for å så skulle kjøre over meg og dele kroppen min i tusen biter som ville ligge over hele helsfyr t-bane.
Jeg husker jeg nærmest svettet ved tanken på det, og da den omsider hadde kjørt forbi satt jeg igjen med den følelsen av "At jeg akkurat fikk gått over veien uten å ha blitt kjørt over".
Den følelsen varte vel i 30 sekunder før jeg begynte å fokusere på veggen igjen.

T-banen min kom omsider, og da den faktisk kom var det noe virkelig rart som skjedde, rommet ble på en måte større, t-banen pleier nesten alltid å kjøre helt bort til motsatt side, men denne gangen var den ikke halveis engang, og t-banen virket kortere, men var ikke det. (utrolig vanskelig å forklare).

Jeg satte meg inn på t-banen. Følte alle folka stirra på meg, en som er glad i oppmerksomhet elsker vanligvis dette, og jeg er en som elsker oppmerksomhet, men denne gangen følte jeg folk så trist på meg, som om de kunne se jeg var lei meg eller noe (Noe jeg ikke var) Jeg vet ikke, det var rart, det var som om de brydde seg om meg, uten jeg vet hva de egentlig tenkte. Jeg fikk ikke den oppmerksomheten jeg ønsket kan jeg si.

Fase to : Prikker.

Wow, Dette er noe av det sykeste jeg har sett når det gjelder lsd.
Vel, om du ser ned i bakken på de hvite t-banene ser du gule og blåe prikker.
Mens, nå som jeg trippa på lsd kunne jeg også se dette, men så jeg litt "ekstra hardt" på bakken så jeg bare gule prikker, i tilleg er var de utrolig intense, og hele "synet" mitt ble fullt med de. Det var nesten som de forma ting, jeg kan ikke beskrive det, men så jeg liksom etter stjernefigurer, sirkler, firkanter, kunne jeg danne dette ved hjelp av de gule prikkene. (Har i ettertid prøvd å se "Ekstra hardt" på bakken uten å ha tatt noe, og skjer ingenting, ser fortsatt de blåe prikkene.

Når jeg så ut vinduende, var det nesten plastikk aktig, jeg kunne ikke fokusere på noe, og var litt blurry og "smeltet" farge aktig. Spesielt grønt.

Omsider kom jeg meg hjem, og effektene begynte å daffe av trodde jeg.
Jeg satt meg foran skjermen, leste litt her på freakforum, men var vanskelig for jeg satt å fokuserte på samme tekst i 5 min før jeg skjønte jeg ikke hadde lest 4 setninger ferdig. Jeg bestemte meg for å lage noe mat, og gjorde så dette. Maten smakte heller ikke annerledes denne gangen, merkelig.

Seinere tenkte jeg bare at det var på tide å legge seg, men hvergang jeg lukka øynene så jeg masse ting, det danna seg masse mønstre eller noe sånt noe. Det er utrolig vanskelig å forklare. men ja, Det var liksom grønt og gult lys jeg kunne se, og jeg begynte å tenke på tanker som "Hvordan ville det vært for en blind person å innta lsd?" Jeg kan forestille meg at de også kan se farger da.

Jeg ble også utrolig kåt etter en stund, jeg vet ikke. Men jeg kunne virkelig ikke sove. Jeg gikk så til pc'en igjen, fant noe "Nice" porn, og jacka så off
Dette var ubeskrivelig deilig, nesten som jeg kom 100 ganger når jeg først kom, litt i nærheten av den følelsen jeg fikk da jeg knulla på Crack engang.

Jeg gikk så igjen å la meg, og lå vel der å tenkte på alt fra hva jeg spiste til frokost til hva jeg skulle gjøre som 80åring, før jeg plutselig falt til søvn. (Antagligvis 20-30 min senere).

Hva denne trippen lærte meg:,
Er rett og slett at lsd kan fint brukes i alle sammenhenger, men menneskene rundt, og omgivelsene er UTROLIG VIKTIGE. den minste tingen kan få deg :
sur, irritert, lei deg, glad osv.
dette visste jeg selvfølgelig fra før, men fikk virkelig oppleve det denne gangen.
I tilleg har jeg dannet meg enda fler tanker om hvordan verden fungerer,
og bygd opp.
Det er utrolig fasinerende det med pulseringen av vegger,
og bevegelsene du ser.
jeg vet ikke hvorfor, men hver gang jeg har tatt lsd, har jeg kommet på tanken "Hva om virkeligheten var sånn her" og den vanlige verden bare er en tripp. Vel, blir for vanskelig å forklare akkurat hva jeg mener, men ja. Jeg føler virkelig lsd gir meg noe for hvergang jeg tar det. Neste inntak av lsd blir vel engang til høsten eller noe.
Sitat av KingPill Vis innlegg
jeg vet ikke hvorfor, men hver gang jeg har tatt lsd, har jeg kommet på tanken "Hva om virkeligheten var sånn her" og den vanlige verden bare er en tripp. Vel, blir for vanskelig å forklare akkurat hva jeg mener, men ja. Jeg føler virkelig lsd gir meg noe for hvergang jeg tar det. Neste inntak av lsd blir vel engang til høsten eller noe.[/i][/u]
Vis hele sitatet...
Careful mate, det er mange loka tanker som dukker opp under en tripp som ikke har noe for seg. Vær forsiktig med hva slags tankebaner du følger.

Ellers var det to fine rapporter, gratulerer med noen vellykka LSD eksperimenter og all lykke til med fremtidige reiser =)
I <3 DMT
Trådstarter
Sitat av Sky Vis innlegg
Careful mate, det er mange loka tanker som dukker opp under en tripp som ikke har noe for seg. Vær forsiktig med hva slags tankebaner du følger.

Ellers var det to fine rapporter, gratulerer med noen vellykka LSD eksperimenter og all lykke til med fremtidige reiser =)
Vis hele sitatet...
Jeg er fullt klar over at det gir mange loka tanker
Men de er intresante, Ikke i den forstand at det virkelig for meg til å tenke sånn, Men i ettertid av trippen er det morsomt og tenke på hvilke tanker jeg gjør meg når jeg er påvirka.

Takker
▼ ... over et år senere ... ▼
Bra reflektert inlegg Kingpill kjente meg igjen i fler av settingene.