Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2038
Hei, jeg fikk etter en lang tid endelig tak på knips. Rosa mitsubishi sådan.. jeg prøvde 1 helgen "før helgen" og kjente mindre og var sikker på dem var bøff.. men snakka med flere som sa at du måtte bare ta flere så funka dem. Så helgen etter putta jeg neddpå tre. Jeg hadde drikki alkohol som oppvarming(ser i ettertid dette kanskje ikke var det smarteste) Og etter en stund kom effekten, jeg ble ganske tura og folka jeg var med betydde mindre, men etter en halvtime gjorde jeg det trikset og putta innpå 2 til og da svartna alt for meg, jeg klarte bare ligge i senga og skulle ønske jeg kunne dø fordi ALT var for mye meg, alt jeg ønska var bare å slippe å ha det som jeg hadde det. Jeg følte meg helt på en annen planet hvor alt bare fløt og var egenlig helt jævlig. De som var med meg, fikk putta i meg innsovningstabletter uten at dette hjalp, så fikk dem i meg amfetamin og etter en stund så begynte endelig det værste å gi seg... hva gikk galt?? Har noen opplevd det samme? Dette var overhodet ikke den turen jeg var ute etter... sitter i ettertid å tenker på om jeg noen gang tør prøve igjen for det var så sinnsykt ille!! Jeg har stort sett hatt bare SUPERBRA erfaringer med E... En av dem jeg var med tok to og tura som f.., mens jeg merka ingenting av en forrige helg.. Merkelig saker! Noen som har noe av samme erfaringer?
Hadde du spist mye mat første gang du testa de? For så å spise lite eller ingenting neste gang du droppa 3? Isåfall kan jo dette være en forklaring på at du overtura som en gris :P
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Nå vet jeg ikke om det er de samme pillene du fikk i deg (http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=15100). Men dette er i hvertfall ikke ecastsy tabletter. Disse har blitt testet med EZ-tester og slår ut på 2c-X kjemikalier. Det finnes ikke spor av MDMA i disse og har ingenting med ecstasy å gjøre. Jeg spiser ikke ecastsy selv, men har venner og bekjente som sier at disse er direkte farlige fordi kroppsvarmen stiger så ufattelig når de har konsumert disse og at de føler seg dårlig etter inntak. Dette er farlig både til hjemmekos og i klubb sammenheng.
Jeg vet at disse har florert rundt om i hele Norge, så du skal ikke se bort i fra at det var disse du fikk i deg.
Det skal ikke være nødvendig å måtte spise 3 tabletter i en en gan for å funksjon uansett hvilke tabletter det er, så det bør er noe du bør tenke på til neste gang.
Ecstasy har i utgangspunktet "ingen misfornøyde kunder", så det du har fått i deg har nok ikke ecstasy.
Sist endret av spQ; 20. mai 2009 kl. 17:44.
Sitat av speq Vis innlegg
Disse har blitt testet med EZ-tester og slår ut på 2c-X kjemikalier.
Vis hele sitatet...
Det forklarer "jeg klarte bare ligge i senga og skulle ønske jeg kunne dø fordi ALT var for mye meg, alt jeg ønska var bare å slippe å ha det som jeg hadde det". Når jeg badtrippa (på sopp dog, men 2c-* ligner) fikk jeg _akkurat_ samme følelsen som du beskriver.

Siden du forventet knips hadde du vel ikke rette settingen for en god halusinogen-tripp?
Sist endret av plohg; 20. mai 2009 kl. 18:01.
Cleopatrah's Avatar
Trådstarter
13 3
Hmm.. jeg kan regelen "alltid middag før en tur" så jeg hadde spist begge gangene.. jeg sjekka ut den rapporten speq, og de kunne minne om de, bare fargen var mye mer mørsk rosa. Etter jeg hadde spist tre så fikk jeg på en måte en god følelse, men jeg mista meg selv helt, visste ikke hva jeg skulle foreta meg i det hele tatt. Han som spiste to, fikk helt black out og husker minimalt fra hele greia..... men hvis de jeg fikk var de samme forklarer nok saken med at jeg ikke skulle på noe hallistrip, men bare en god E-trip.. hmm.. scary shit
Cleopatrah's Avatar
Trådstarter
13 3
Jeg leste den rapporten (http://www.pillreports.com/index.php..._pill&id=15100) ordentlig nå.. og det var omtrent akkurat slik det var! Gudskjelov jeg spydde etter jeg putta innpå de to siste... Faen, jeg hadde prøvd så lenge få taki noe bra e liksom og ender opp med dette! *grrr*
Det er blant annet en solid dose mCPP i de rosa mitsubishiene.
Cleopatrah's Avatar
Trådstarter
13 3
Sitat av JaneDoe Vis innlegg
Jeg sovna den ene gangen jeg tok e. Den andre gangen merket jeg ingenting. Så jeg har sikkert blitt lurt.
Vis hele sitatet...
100 % sikkert at du har blitt lurt da! Jeg har hatt ett par godturer på E, slikt glemmer man aldri for å si det sånn og sovne.. naah, umulig..

Men folkens.. jeg har prøvd å google å finn ut hva mcpp, og 2c-X kjemikaler er.. noen som vet det? Hva det blir brukt til osv... Endelig i form at i dag, 5 dager siden badtrippen..
Jeg har selv testet akkurat de samme pillene som du tok, altså rosa Mitsubishi, men nå skal det sies at jeg kun tok en pille, og flere timer etterpå en til. Jeg må si jeg likte godt rus-effekten jeg fikk, men problemet var det når jeg endelig hadde kommet meg på toppen av rusen, dabbet den av med en gang. Fikk vite etterpå at jeg burde minst tatt to piller i gapet eller så forsvinner topprusen med en gang man får den. Nå skal det sies at jeg også røykte mye hasj den dagen, kan tenkes oppimot 2 + gram. Noen pils ble også svelt nedpå pluss rundt 2 dl hjemmebrent på ca 60 %. Sniffet også noe ADHD medisin. Altså jeg tok ganske mye forskjell den kvelden, men alt i alt, så er det noe av det diggeste jeg har opplevd i mitt liv.

Så min konklusjon er at de pillene ga en meget god rus, som nesten er umulig å beskrive. Men det skal sies at nedturen var ganske jævlig, følte meg helt tom i hode og hadde bare lyst å begynne å grine. Viste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg osv. De rosa Mitsubishiene var første gang jeg tok piller, og har den dag i dag enda ikke testet noe annet. Så jeg kan ikke sammenligne rusen med f.eks skikkelige knips med MDMA. Men alle andre som hadde testet knips før sa at de rosa Mitubisine var drittpiller, og nedturen var det verste de hadde vært borti.
mcPP er rett og slett søppel, styr unna disse pillene!
mCPP er vanlig i piller nå for tida. Kjøp dere et ez-testkit.
Nei, om du ikke merker noe etter 1 så er det noe dårlig dritt as! Jeg holder ikke på med knips lenger, men back in the days var det lift off av 1, og tok man 2 stykker ble man helt på trynet. Man skal ikke putte i seg 10 knips iløpet av en kveld..

Skulle jeg ha gjort ecstasy igjen så skulle jeg hatt MDMA i ren pulverform, og ikke disse tabelettene som er blandet ut med alt mulig slags søppelstoffer..