Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 617
Hei.

Jeg er på leting etter å finne en mail, jeg har hele navnet, hus nr, tlf nr osv. Men jeg har ikke mail addresen! og den skulle jeg hatt uten at vedkommene finner det ut, derfor kan jeg ikke spørre personen.

er det en søke motor/søkemulighet som jeg kan sette inn navnet på personen så kommer det opp en mail addrese?

Eller er det noen her som kan hjelpe meg?

Håper dere skjønner hva jeg mener. gg
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Navn -> Bedrift -> e-post
Navn -> Forum -> Nick -> E-post
Hva med å rett og slett bruke Google? Noen personer har lagt eposten på telefonkatalogen.no og, men liten sjangse der
Ta kontakt med firmaet vedkommende er ansatt i?
Noen felles bekjente?
Hør med internettleverandør, brukernavn/epost på konto bør ikke være spesielt vanskelig å få tak i.
internett leverandør? skal jeg ringe dem og si navnet, hvor a bor osv, og vips så kommer dem ut med mailen?
Sitat av Corsair Vis innlegg
internett leverandør? skal jeg ringe dem og si navnet, hvor a bor osv, og vips så kommer dem ut med mailen?
Vis hele sitatet...
ja du ringer, og sier du bor der og der, og lurte på hvem email du registrer linja di på, siden du trur det er gammle email.
hvis dem spør så rabler du bare ned ut en hotmail. da vil dem si det er feil . du har registrert deg på......
Vet ikke engang om det er telenor eller hva det nå enn er personen bruker..
Det er vel bare å prøve likevel..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Prøv forskjellige.

Spørs om vedkommende bruker den e-posten også.