Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1050
Hei!

Sitter akkurat nå å ser på Viasat 4. Der går et program som heter "Chill". Det er et interaktivt chatteprogram. Det jeg lurte på er, hvordan kan jeg sende gratis meldinger dit?

Hele tia når de har konkurranser og sånn, så har de store problemer med folk som ikke betaler for meldngene sine. Så mitt spørsmål blir da hvordan jeg også kan sende inn meldinger til "Chill" uten å betale for de...
Vel, de må ha seriøse problemer med og sende bekreftelses meldinger (de du betaler for).

Dette bør være helt random og går ikke på noe knep eller noe.
Finnes diverse sms-programmer, uten at jeg dessverre kan nevne noen, altfor lenge siden jeg har vært borti.. Med et slikt så kan du fake avsendernr, og slik slippe å motta den bekreftelsesmeldingen?
OM du gjorde noe slikt og vant tviler jeg på at de ville sendt deg premien.
Så det er håpløst og selve konseptet virker suspekt.
Trådstarter
Jeg prøver ikke på å vinne eller noe heller. Og nei, de sender ikke ut premier til de som ikke betaler for seg.

Men igjen; er det noen som vet om hvordan jeg får sendt gratis SMS dit?
prøv www.biip.no Gratis meldinger
Sist endret av stick dude; 20. juni 2008 kl. 11:27.
Trådstarter
BIIP Tillater kun 8-sifrede nummer.
Sitat av stian3108
BIIP Tillater kun 8-sifrede nummer.
Vis hele sitatet...
Ok. Sorry, det viste jeg ikke
Trådstarter
Er det noen som vet noe mer om det jeg spør om? Noen programmer eller noe som jeg kan sende gratis fra? Jeg er fortsatt innteresert.
Trådstarter
Sitat av entotre
Vis hele sitatet...
Har du i det hele tatt lest førsteposten min?
Du trenger ikke å betale hvis du er medlem første gang.
Trådstarter
Ja, men det er jo bare sånne bestemte SMS med tekst. Det er ikke det jeg skal ha..
Så synd da. Lykke til videre da!
Sist endret av entotre; 21. juni 2008 kl. 19:51.