Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2944
Rema, Kiwi og Coop Extra skal være billigst.

Tips til enkelvarer som nå er unormalt nedpriset mye nå før jul
Julepostei til ti kroner på ekstra.
Godt initiativ.

40% avslag på Diplom Is Royal på coop extra.

Skogsbær smaken er mitt kryptonitt.
Trådstarter
68 7
Rema

Sennep grov Idun 8,80 kr
Grans Julebrus med sukker 1,5 liter 6,70 kr + pant
Mandel potet 4kg, 39,90 kr
Siden matvarebaronene og dagligvarebransjen har utvist en sånn en kvalmende griskhet helt siden coronatiden med stadig økende priser så har jeg avlyst alt som har med jul å gjøre. Ikke noe ekstra kos, snacks osv bortsett fra ribbe på julekvelden. Resten av pengene jeg normalt bruker ekstra i desember og julestria går i år utelukkende som en ekstra donasjon til Ukraina.

Baronene i matvarebransjen, og den generelle handelstanden klarer seg helt fint uten min "juledonasjon" dette året. Men i Ukraina er det et stort behov for alt.
sjokoladeplater til 25 spenn hos de fleste dagligvare butikkene som kiwi, Rema 1000 og bunnpris. Sikker flere
Anbefaler appen eTilbudsavis.

Jeg tar alltid en titt innom på mandager.

Meny har Jarlsberg 700 gram for 85 kr nå.
Trådstarter
68 7
eTilbudsavis er sikkert bra

Men når det er priskrig før jul så justerer butikkene prisene daglig, så her må vi passe på :-)
6 flasker Hamar julebrus lå på 73.80 på Kiwi her i går. Vanskelig å finne mer Hamar i butikken nå...
Sylteagurk på glass fra first price: 4 kr.
Sitat av Husemann Vis innlegg
6 flasker Hamar julebrus lå på 73.80 på Kiwi her i går. Vanskelig å finne mer Hamar i butikken nå...
Vis hele sitatet...
Er det sant?
Edamer ost til ~70 kroner på Kiwi og rems1000 har jeg sett.
Sitat av Taxidriver Vis innlegg
Er det sant?
Vis hele sitatet...
Ja, kødder ikke med sånt. 1.5l lå på rundt 25.50 pr flaske.
Sitat av Husemann Vis innlegg
Ja, kødder ikke med sånt. 1.5l lå på rundt 25.50 pr flaske.
Vis hele sitatet...
Tenkte mer på at det begynte å bli tomt.. men takk for svar
Ufrivillig filosof
Kusetjuv's Avatar
Sitat av Asket Vis innlegg
Anbefaler appen eTilbudsavis.

Jeg tar alltid en titt innom på mandager.

Meny har Jarlsberg 700 gram for 85 kr nå.
Vis hele sitatet...

Regner med han spør fordi da slipper han å lese 20 e-aviser fra alle matvarebutikkene i Norge.
Sitat av Husemann Vis innlegg
6 flasker Hamar julebrus lå på 73.80 på Kiwi her i går. Vanskelig å finne mer Hamar i butikken nå...
Vis hele sitatet...
Nah. Vann fra springen er bedre og helt gratis også kan jeg heller donere mer penger til Ukraina.

Det er faktisk litt morsomt å ikke bruke tid og energi på julehandel og det er en fornøyelse å ikke sløse vekk penger på tant og fjas bare fordi det er jul. Tror nok jeg skal droppe julemaset i fremtiden også.
ser ikke helt sjarmen med julebrus-foretrekker nesten den svenske varianten julemust. Men ellers ,bortsett fra brusen,er christmas cancelled-bare mas.
Sitat av Husemann Vis innlegg
6 flasker Hamar julebrus lå på 73.80 på Kiwi her i går. Vanskelig å finne mer Hamar i butikken nå...
Vis hele sitatet...
Kansje man skulle handlet litt å lagt ut på finn?

https://e24.no/boers-og-finans/i/APA...2F%2Fwww.vg.no

Ringnes trekker tilbake all julebrus på glassflasker...
Sist endret av Dough; 20. desember 2023 kl. 13:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.