Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1063
Dressmann sin XXXL seksjon er ikke til å foretrekke... Skjuler ikke min majestetiske ølmage godt nok.
Er det noen skreddere i kommunen du holder til da? Koster helt sikkert mer men hvis du trenger en ny dressjakke/skjorte/dressbukse så er ikke det en så veldig dum investering.
Har du vært på Dressmann XL på Oslo S? Altså den spesifikke butikken på Oslo S? De spesialiserer seg på "plus size" klær.
Hvis du har råd til det er skreddersydd å foretrekke nesten uansett.
Sist endret av supranaut; 8. september 2023 kl. 13:13.
Som nevnt tidligere, sjekk om det er en god skredder du kan dra til. Om du ikke har yoyo-vekt, så kan en skreddersydd dress holde i mange år.
Sitat av supranaut Vis innlegg
Har du vært på Dressmann XL på Oslo S? Altså den spesifikke butikken på Oslo S? De spesialiserer seg på "plus size" klær.
Hvis du har råd til det er skreddersydd å foretrekke nesten uansett.
Vis hele sitatet...
De er også på Strømmen storsenter.
Beste for ølmage er bukser med høyt liv
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Beste for ølmage er bukser med høyt liv
Vis hele sitatet...
Eller mindre øl

Vil du skjule den eller være fin? Tror dressmann xl har fine dresser. Er du frekk nok kan en kimono også funke bra
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Dressmann sin XXXL seksjon er ikke til å foretrekke... Skjuler ikke min majestetiske ølmage godt nok.
Vis hele sitatet...
Skaff deg en stresskoffert i tillegg burde du overleve butikkturen uten å bli overfalt av vektere. Selv med solbriller!
GLEDESSPREDER
Trådstarter
Sitat av ronniba Vis innlegg
Om du ikke har yoyo-vekt
Vis hele sitatet...
Jeg har yoyo-vekt. Har ikke drukket så mye SPEZIAL KAFFE aka makkakaffe i det siste, og da går vekta opp dessverre...

Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Skaff deg en stresskoffert i tillegg burde du overleve butikkturen uten å bli overfalt av vektere. Selv med solbriller!
Vis hele sitatet...
Jeg overlevde denne gangen, Majones... Solbriller og verneklær, ja. Skift før du tar deg en handletur...

Mine to ører.
Sist endret av Sjefen Sjæl; 8. september 2023 kl. 20:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som en... Jeg velger å identifisere meg som "meget velbygd mann"... med noen antrekk fra DressmannXL i garderoben vil jeg påstå at passformen på spesielt skuldre og ermer er rimelig fullstendig håpløst der i gården, og vil på det sterkeste anbefale å oppsøke en eller variant av skredder for å få tak i noe som sitter bra på en velbygd kropp dersom budsjett og lokasjon tilrettelegger for den muligheten.
Jeg la om kostholdet og begynte å bevege meg, kan stekt anbefales!
Sliter en del med å finne bukser i vanlige klesbutikker. Men har handla mye på Dressmann XL, mye bukser som passer fint der, selv om jeg sikkert kjøper det minste de har. Men synes t-skjortene er små i størrelser, vanligvis bruker jeg 2-3xl, og de fra DXL i 4xl er like store som de andre jeg har fra andre plasser
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Dressmann sin XXXL seksjon er ikke til å foretrekke... Skjuler ikke min majestetiske ølmage godt nok.
Vis hele sitatet...
Vel du kan kle deg i et telt, eller laken for dobbeltseng.

Eller du kan sørge for at bærer din ølmage med verdighet og ikke blir duknakket og lut i ryggen av den grunn.

Tjukkaser som trives i kroppen sin er mennesker mange liker veldig godt.

Velg klær du trives i og som du føler gjør at du tar deg godt ut. Å skjule ølmagen bør ikke være prioritet. For den er der likevel, og folk ser det. Men om den som har ølmage likevel er seg selv, rak i ryggen og i pen i tøyet betyr ølmagen lite for folk flest, inkludert mange damer.

Alternativt kan du selvsagt endre livsstil slik at ølmagen skrumper inn og over tid forsvinner. Men frem til det er blitt slik kan du jo ta deg godt ut likevel.

Du kan jo handle på nett, type "big and tall" butikker. Det er gjerne gode tabeller som viser deg hvilken størrelse du trenger når du vet dine egne mål.
Sist endret av _abc_; 9. september 2023 kl. 13:17.