Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 608
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jeg har i det siste blitt litt smålei av Windows 7s standardutseende og bugs. Jeg har også oppdaget SharpEnviro som virker som et greit alternativ.

Nå er det imidlertid få ting som er så greie at det ikke finnes noe bedre, så jeg vil gjerne få istand en liten oversikt over aktuelle erstatninger.

Eneste kravet jeg har lyst til å sette her er at shellet må være kompatibelt med Windows 7. Det er en svær fordel om det er modulært så man kan velge hva som skal være med (som SharpE) og en enda større fordel om det ikke er kodet i ett eller annet jallaspråk (SharpE i Delphi/OP) sånn at det er relativt lett å fikse egne moduler.

Jeg ser også helst at det finnes noen temaer/stiler å velge mellom.

(Jeg har forresten testet LiteStep og Geoshell. Syntes ikke noe om dem.)

På forhånd takk for nyttige svar.
wow, kan ikke hjelpe de med finne nye shell, men takk for at du laga tråden SharpEnviro ser jo genialt ut skal testes straks^^