Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 5274
Jeg dro en tur til Thailand alene i påsken. Jeg reiste litt rundt omkring i Thailand. Jeg dro på sykehuset og fikk en lege til å skrive ut rohypnol til meg. Det gikk lettere enn forventet. Valium fikk jeg kjøpt under disken på de fleste apotek der nede. Xanor fikk jeg under disk.

Jeg begynte pent å spørre folk om weed. Fleste ble skremt, snudde seg og gikk. Jeg gikk bort et sted de røyka frukttobakk på vannpipe. jeg dro han ene som jobbet der til siden. Etter jeg satt der å røyka frukttobakk en times tid, kom han tilbake med 2 - 3 gram pot. Den var en god del mer rødbrun enn her hjemme. Jeg tok den med opp på hotellet mitt. Jeg var ikke overbevist om at det var ekte vare.

Jeg la alt tilbake i posen og gikk ned på den sjappa dagen etter. Dro han som skaffet meg til siden og forlangte pengene tilbake, hvis ikke skulle jeg fortelle sjefen hans at han hadde solgt meg weed. Han tok ikke varene men ga meg pengene tilbake.

Etter ett par dager satt jeg og tattooerte meg i 20timer, fordelt på to dager. Jeg fikk veldig god kontakt med han som eide sjappa. Han skaffet meg cannabis. Det var helt likt det jeg fikk første sted, og samme pris. Han fortalte meg at jeg ikke ble lurt på det andre stedet. Følte meg litt dum da, men jeg gikk bort å ga han dobbelt med penger tilbake, bare for å bevise at jeg hadde feil :/

Jeg har vært flere ganger i Amsterdam og har prøvd det meste av kvaliteter. Det er ikke noe som er i nærheten av det jeg fikk i Thailand. Det snakkes mye om dødsstraffer osv.... Snakker du med rette folka så prøver de ikke lure deg.

Er det noen som vet hva som er spesielt med pot fra thailand?
rødbrun pot, er jo noe av det beste! ;D

Xanor under disk? jøss, må vel ta turen nedover!
Den rødbrune poten var helt enorm! Ble fet form gang på gang.

Mener jeg har hørt pot fra Thailand er meget bra. Den var så mørk forhold til hva vi har her hjemme. Derfor var jeg skeptisk frem til jeg fyra opp. Det ble ikke mye pils den turen
Jeg tar ikke med noe hjem til Norge. Prøve å smulge dop ut eller inn i Thailand er ikke det lureste. De har jo dødsstraffer for sånt.
hehe ja Thailand er kjent for og ha ganske intens pot dem
Nei er nok ikke lurt og ta med seg hjem til Norge, med tanke på straffen man kan få!

Selv jeg tok med 5 gram pollen fra Egypt, stappa det i kjeften :P, Det var en gamble.
kanskje litt uten for hva du spørr om, men hva var prisen for 1g?
Jeg betalte 200thb for en "bag" 2-3g. Jeg betalte samme pris og fikk samme mengde hver dag. Kvaliteten var knall hver gang. dvs ca 37kr for 2,5g med pot.
Hva er straffen for røyking i Thailand da? Noen som vet? Hadde vært fett å prøve poten der.
Tror ikke det er strengere enn at du klarer å betale deg ut av knipa. For all del ikke kjøp inn alt første dagen. Finn en trygg fast du kan møte hver dag, gjerne en som driver en butikk av et slag.
Jeg har også hørt mange skrekk historier om folk som har fått dødsstraff ol.
Jeg selv har liten tro på det men..
Har man lyst, har man lov
Okay, takk for tipset ditt om det Jeg tenkte selv å dra dit neste sommer :P
Jeg drar så fort jeg får en flyreise til bangkok for rundt 5-6 tusen kroner igjen. Resten tar jeg på sparket der nede
Skal nedover i høst. Blir bra
Sitat av Weedlover Vis innlegg
Hva er straffen for røyking i Thailand da? Noen som vet? Hadde vært fett å prøve poten der.
Vis hele sitatet...
Straffen for bruk og smugling er fra 20 år til livsvarig. I noen tilfeller dødsstraff dersom andre lovbrudd er involvert.
De ser mer gjennom fingrene angående narko oppe i Nord, men i de store byene som Bangkok osv. bør man være ytterst forsiktig da det myldrer av DEA-agenter som samarbeider med Thaiene.
Det er ingen samarbeids eller utleveringsavtaler mellom Norge og Thailand, så blir man busted er man alene.

Har forøvrig bodd i Thailand i mange år og kjenner forholdene ganske bra der.
ca pris på pot i thailand er omtrent 160-170kr for ca 10-15g. litt avhengig av hvem,hva og hvor osv.
de selges stort sett i blokker som er ca 6x4x1cm sånn omtrent.
i forhold til lov og rett i thailand, er det veldig variabelt på hvor man befinner seg, og ikke minst humøret til politi, der og da, men en gylden regel i thailand er, blir man tatt med knark e.l. er man kjørt.
har kjøpt pot både i bangkok og phuket. uten noe videre stress. sjekk ut noen av reagge barene og ting er i boks. har også fått portieren på hotellet til å handle for meg, så det meste er mulig i thailand.

god tur
Kansje litt off-topic. Men tar sjansen istedet for og opprette ny tråd. Jeg var på ferie med min mor og far i egypt(Sharm el sheik). Egypt er i all hovedsak muslimske og dermed ganske strenge på dette med rus. Egypt er dog en av de mer liberale landene innen islam og alkohol selges overalt. Men vinmonopolet kan bare benyttes av turister som har vært i landet under 48 timer. De hadde også et utsalg av egyptisk produsert sprit, men er IKKE flinke til og lage wiskey :P

Men en dag jeg var å gikk alene ble jeg nok engang plaget av selgerne som vil invitere deg på kaffe osv. for å selge deg div juggel. Men denne gangen kom han frem til meg og sa litt lavt "do you like hashish"? Jeg smilte å sa ja, men at jeg var med mor og far og ikke ville ha noe nå. Han ville ikke selge til meg, men at vi skulle røyke mens vi diskuterte salg av parfyme, piper og annet som alle solgte til turister der.

Spørsmålet mitt er da om noen kjenner til hvor strengt muslimer ser på hasj? Jeg snakker ikke om muslimske regjeringer, men hver enkelt. Virket ikke som om de ar så veldig konservative med alkohol da de hele tiden ville ha vodka fra det polet bare turister fikk bruke
Hehe Murcloc, kjenner meg igjen :P, jeg var også i Sharm el Sheikh i fjor. Det som undret meg veldig var at inne på hotellet ble jeg spurt om "do you want Hashish"? første dagen etter innsjekking, av en som eide en parfyme butikk innenfor vakportene på hotellet
Så det ble en ganske god deal fra dag 1 , og jeg skulle være der i 14 dager ;-). Om jeg ikke kjøpte av han en dag, så ringte han meg på hotell telefon og sa jeg skulle komme ned, men jeg fikk det jo så billig, så ble fort 4-5 gram på en dag, hva i all verden skulle jeg med all hashishe'n. joda, plutselig satt jeg igjen med 20 gram før vi skulle reise hjem igjen (selv om man røyka for harde livet i de hete sommerkveldene, minsket det ikke særlig fort), nølte ikke med og ta med en 5'er hjem, for denna skulle gutta få smake.

Men til spørsmålet, når jeg var der nede prata jeg med en del av de folka som solgte til turistene, og bruke det selv var "no no no", veldig strengt om man ble tatt av politiet ifølge noen av dem. Men og selge til turister i ny og ne, var mer som en hobby med risiko.
Men noe som stusset meg var at han hele tiden sa "You dont tell anyone or i go jail, no no problem for you, you can pay out fast". Ja her kunne man bare gi politiet en liten slant, og "no problemos",? fikk jeg inntrykk av.

Jeg har blitt fortalt at mange er i mot hasj der nede også, av muslimene! så de har nok litt ulike syn på akkurat det der.
Sist endret av Sluzzz; 29. juni 2009 kl. 03:09.
Var i Bangkok i påsken jeg og, men den eneste hasjen jeg fikk var fra ræva til en svenske, helt standard.

Men når jeg var i Italia i jula, da møtte jeg en portier i bygningen jeg bodde som solgte den beste rødaktige poten jeg noensinne har prøvd.
Men han ville ikke si hvor han fikk den fra.
Mye bedre enn den som finnes i Amster.
Navn på den hadde vært fint. Noen?
Forsiktig med å spørre om slikt i thailand. MANGE undercover cops der. Blir man tatt av purken med x antall piller på gata der nede risikerer man å bli skutt på stedet. Kjenner da ei som er fra thailand, og nettopp dette skjedde med en kompis av henne
Sitat av murloc Vis innlegg
Kansje litt off-topic. Men tar sjansen istedet for og opprette ny tråd. Jeg var på ferie med min mor og far i egypt(Sharm el sheik). Egypt er i all hovedsak muslimske og dermed ganske strenge på dette med rus. Egypt er dog en av de mer liberale landene innen islam og alkohol selges overalt. Men vinmonopolet kan bare benyttes av turister som har vært i landet under 48 timer. De hadde også et utsalg av egyptisk produsert sprit, men er IKKE flinke til og lage wiskey :P

Men en dag jeg var å gikk alene ble jeg nok engang plaget av selgerne som vil invitere deg på kaffe osv. for å selge deg div juggel. Men denne gangen kom han frem til meg og sa litt lavt "do you like hashish"? Jeg smilte å sa ja, men at jeg var med mor og far og ikke ville ha noe nå. Han ville ikke selge til meg, men at vi skulle røyke mens vi diskuterte salg av parfyme, piper og annet som alle solgte til turister der.

Spørsmålet mitt er da om noen kjenner til hvor strengt muslimer ser på hasj? Jeg snakker ikke om muslimske regjeringer, men hver enkelt. Virket ikke som om de ar så veldig konservative med alkohol da de hele tiden ville ha vodka fra det polet bare turister fikk bruke
Vis hele sitatet...
Hm, jeg kjenner hvertfall flere folk som kaller seg muslimer som både røyker brunt og drikker alkohol... Men svinekjøtt, det RØRER de ikke.. En fyr fikk full panikk når vi lurte han med at han satt å spiste svinekjøtt.. skulle sett.. haha..

Men ja, de fleste muslimene jeg kjenner både røyker og drikker.. Så tror ikke de er så veeeldig streng på det...
Sitat av Sativainca Vis innlegg
Forsiktig med å spørre om slikt i thailand. MANGE undercover cops der. Blir man tatt av purken med x antall piller på gata der nede risikerer man å bli skutt på stedet. Kjenner da ei som er fra thailand, og nettopp dette skjedde med en kompis av henne
Vis hele sitatet...
Veldig mange av barjentene kan fikse pot, og det man ellers trenger.. Min oppfatning av Bangkok hvertfall..

Men prat litt med jenta først å se det ann, for hun kan fort stikke av med pengene dine..

Vi hadde ingen problemer dog, betalte - drakk litt mer - stakk på hotellet å venta på goodshit.. Så er det bare å kooose seg..