Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2223
Anonym bruker
"Rede Gris"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei har et par xanor her er det noen som kan beskrive rusen for meg, og hvor mye burde jeg ta for å få en bra buzz?
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Effekten er varierende fra person til person.

Har god erfaring med xanor.

Rusen fra min side kan vel forklares litt sånn her; alle dine problemer og bekymringer blir borte.
All form for angst blir borte, dette gir meg en syk følelse som resulterer i økt energinivå og generelt økt lyst til alt.

En kan bli veldig impuls, gjøre ting spontant bare fordi du synes det høres gøy. Anbefaler deg å finne tråden her inne ang. Benzo og alkohol.

Ringe til en ex kan plutselig virke fornuftig osv. Man minster hemninger og konsekvenser vet man ikke lenget hva er.
Jeg synes ting som og ta oppvasken/tørke støv- altså kjedelige ting blir gøy og gir meg en god følelse.

Har også kompiser og bekjente som bare slukner.

For en uten erfaring vil jeg si 1mg er en meget bra start.
Advarer ikke men gir beskjed om at å blande andre piller eller alkohol er noe en burde tenke to ganger over.

Hele svaret her er basert på min egen erfaring av misbruk av Xanor.
Mens jeg derimot, føler meg bare irriterende flat og følelsesløs. Alt er kjedelig og uinteressant. (Dette er på bare benzo. Sammen med en bønne og/eller litt speed kan det også for meg være litt som den svake ørreten sier). Så for meg er det ikke verdt penga det koster engang. Og med faren for å bli en idiot, avhengighet osv. så...
Jeg vil ihvertfall advare mot å blande xanor og alkohol. For de aller fleste ender dette med uønskede konsekvenser (fyllearrest eller drama i uante skala)
synes ikke xanor alene gir noen spesiell rus, men medisinsk suverenitet ihht sitt formål. (dreper angst osv)

jeg misbrukte mye xanor/xanax med morfin, det gjorde bare at jeg ble mye steinere en av morfinen alene.
Har også misbrukt det mye med kokain, det fjerner alle hemninger som tidligere nevnt og gir større plass til kokainrusen/cola egoet.

Du kan starte med 2 mg å se, røyk deg en rev i tillegg om du driver med sånt (;
Du kommer til og bli trøtt og bare sovne sikkert, tar en stund før man lærer seg og bruke alprazolam rekerasjonelt, den beste funken får du etter du har innsett at du har angst og lar alt av bekymringer slippe taket.. Ikke sats på det, innen du faktiskt har behov for xanax så har du allerede brukt dem såpass mye at du allerede er hooked på dem