Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 6692
Fikk noe amf/methamf av en kompis som trodde han fikk cola. Så ga han det til meg pga jeg bruker det. Men den ser litt rar ut og en STEIN hard klump, lukter litt sånn som all amf gjør men mye svakere. Ren amf er luktfritt. Eneste er at han har hatt den i 7 uker i en lukket pilleboks men ikke noe frys eller kjøleskap. Hvordan syns dere den ser ut? Har brukt amf mange år. Ikke daglig, men ofte. Men denne var space. Pluss eg har aldri tatt amf som har ligget tørt i 7 uker +.....
Sitat av greatness Vis innlegg
Fikk noe amf/methamf av en kompis som trodde han fikk cola. Så ga han det til meg pga jeg bruker det. Men den ser litt rar ut og en STEIN hard klump, lukter litt sånn som all amf gjør men mye svakere. Ren amf er luktfritt. Eneste er at han har hatt den i 7 uker i en lukket pilleboks men ikke noe frys eller kjøleskap. Hvordan syns dere den ser ut? Har brukt amf mange år. Ikke daglig, men ofte. Men denne var space. Pluss eg har aldri tatt amf som har ligget tørt i 7 uker +.....
Vis hele sitatet...
Umulig å si utifra et bilde..
Ren amf lukter ingenting? Er du høy? Ren amf lukter som bare faen det.

Ordne deg en testkit eller prøv en bitteliten stripe, eneste måten du kan finne ut av det på. Lukter det litt amf dør du sikkert ikke av å prøve.
Du må bare prøve deg frem. Det kan hende det er en bra funk på sakene. Lykke til
Først: Helt ren amfetamin lukter ikke.
Har vært borti den typen du har bilde av før,er ikke noe unormalt med hvordan den ser ut.
Når amfetamin ligger lenge i romtemperatur så dunster det en del vekk.
Derfor lukter den ikke,hvordan lagring i romtemperatur påvirker virkningen vet jeg ikke men mange påstår at virkningen vil bli dårligere om man ikke har oppbevart den kjølig.
Ren amf lukter veldig lite, men dårlig amf kan også lukte lite.
Umulig og si noe utifra bildet, men jeg var borti noe lignende noen år tilbake og det funket supert.
Sitat av Lyra Vis innlegg
Umulig å si utifra et bilde..
Ren amf lukter ingenting? Er du høy? Ren amf lukter som bare faen det.
Vis hele sitatet...
Ha ha bruk google og lær deg litt om gifta du bruker.. Ren amfetamin er Luktfri.. Det som lukter er driten amfetamin en er blandet ut med.
Sitat av SleggeFett Vis innlegg
Ha ha bruk google og lær deg litt om gifta du bruker.. Ren amfetamin er Luktfri.. Det som lukter er driten amfetamin en er blandet ut med.
Vis hele sitatet...
Aiii, ble litt vel ivrig der ja!
Ser ut som du har rett på den, beklager det.
Takker for svar folkens går å drar en linje nå og gir tilbake melding... Det eg badet mest på var at den har ligget tør så mange uker.. Men den har vært i ett lukket xanor glass hele tiden hvertfall og i plastikk nedi der. BRB xD Btw helt ren amf er luktfritt ikke diskuter det en gang
Sist endret av greatness; 13. februar 2015 kl. 23:58.
Nå er det faktiskt forskjell på ren amfetamin sulfat og gate speed. Speed lukter alltid løsemidler. 100% ren amfetamin sulfat er meget sjeldent. Og nesten all speed i Norge inneholder metamf.
Det e helt riktig, mannen som kan det. Jeg fikk 87% fra en viss silkete vei på nettet. Men nå har jeg dratt en feit en av den på bildet og den var over gjennomsnittet. Tipper rundt 40-55%... Eg har brukt MASSE speed. Så eg tuller ikke. Har bare aldri fått ett gram gratis av en venn som har ligget i 7-8 uker i steinform med nesten INGEN lukt! Men den er blandet ut som Bare det, men eg e speedet som fan no! YES!
Dette har jeg vært borti før.

Det er dårlig speed, er det ikke? De gule flekkene er ikke fordelt over tverrsnittet av klumpen, men oppstår langs overflaten over tid? Speeden er hardere enn noen annen klump du har vært borti i narko-sammenheng?

Vet ikke hva det er, men det er noe jævla piss.
Jeg syns den så jævli merkelig ut eg og derfor eg postet her. Men eg har brukt speed regelmessig i 8 år.. Når eg testet an var an over gjennomsnittet god:-) utsene kan ha med at så lite har ligget tørt (romtemperatur) i 7-8 uker... Har aldri hatt min amf eller hørt om noen som har hatt litt over 1g så lenge i det hele tatt og hvertfall ikke utenfor kjøleskap eller frys. Men den funket, ble speedet og har det fett akkurat no null stress
Uff, så ut som skikkelig dårli meth fra østkantblokkene, polakkene er glade i å ta med sånt hit.
Var mye av den sorten ute å gikk her i fjor sommer.
Funker fjell de første timene, men herjer seriøst med kroppen å hue.
Satt med en 15g klump som så likens ut, samme farve, steinhard, å lukta statoil.
Fysak
Sist endret av Eyeamare; 14. februar 2015 kl. 08:16.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Fikk tak på amf som var hard som kritt helt luktløs,. Den var potent som man bli å husk en god stund. Sov godt å lenge etterpå og våkna uten å kjenne reaksjoner på det den har fått servert, trøtt og sulten var det eneste å det blir man jo alltid i etterkant for min del,
Sist endret av Dodecha; 26. juni 2015 kl. 08:28. Grunn: sms språk
Ta en femmer amf, tilsett noe vann, la det tørke, og vips så har du "rocks" du kan selge til et par hundre kr ekstra pr g.


LItt off topic, men
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Ta en femmer amf, tilsett noe vann, la det tørke, og vips så har du "rocks" du kan selge til et par hundre kr ekstra pr g.


LItt off topic, men
Vis hele sitatet...
Med andre ord, en oppfordring til hvordan man bøffer folk?

Ikke kult..
Bøffer jo ikke. Lager bare rocks. IKke min feil at folk er dumme.


Edit: Første gangen skjedde det faktisk ved et uhell. Sølte vann på en 20-30g. Så la det jo bare på tørk, ikke noe problem tenkte jeg. Når jeg sjekket det etter noen dager var det helt tørt og hadde klumpet seg sammen til steiner. Solgte ikke vann nei, hvis det var det du trodde.

Men litt shady, ja, absolutt.
Sist endret av TrippyKing; 26. juni 2015 kl. 11:10.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
De som sier amfetamin ikke lukter noe, hva er kilden?

Jeg trodde lenge dette selv, men i dokumentasjonen jeg finner defineres det alltid som en "strong amine odor", uavhengig om det er i fribase eller salt.
Kilde 1 (Amfetamin sulfat, vanligste salt form)
Kilde 2 (Amfetamin hydroklorid, annen salt form)
Sist endret av Dodecha; 26. juni 2015 kl. 11:19.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Bøffer jo ikke. Lager bare rocks. IKke min feil at folk er dumme.


Edit: Første gangen skjedde det faktisk ved et uhell. Sølte vann på en 20-30g. Så la det jo bare på tørk, ikke noe problem tenkte jeg. Når jeg sjekket det etter noen dager var det helt tørt og hadde klumpet seg sammen til steiner. Solgte ikke vann nei, hvis det var det du trodde.

Men litt shady, ja, absolutt.
Vis hele sitatet...
Nei trodde ikke du solgte vann, hehe.
Men å tilsette vann for å øke fortjenesten på flere hundre kr for samme mengde amfetamin, er en form for bøff i mine øyne
Sitat av Dodecha Vis innlegg
De som sier amfetamin ikke lukter noe, hva er kilden?

Jeg trodde lenge dette selv, men i dokumentasjonen jeg finner defineres det alltid som en "strong amine odor", uavhengig om det er i fribase eller salt.
Kilde 1 (Amfetamin sulfat, vanligste salt form)
Kilde 2 (Amfetamin hydroklorid, annen salt form)
Vis hele sitatet...

Hvordan lukter amin?

Tror kanskje folk mener at om speeden ikke lukter aceon og andre løsemidler så er det et kvalitetstegn. Etter min erfaring har lukten aldri vært avgjørende for kvaliteten. Har hatt speed som har luktet svært sterkt som har vært bra. Men den desidert beste speeden jeg har prøvd luktet nesten ingenting (betalte 6-700kr grammet), banga en kvarting og ble i superform. Var ikke et RC, det hadde jeg merket.
Edit: Fikk ikke et sånt typisk "blomsterrush" av den, men den holdt meg gående i 5-6 timer.

Sitat av lyselilla Vis innlegg
Nei trodde ikke du solgte vann, hehe.
Men å tilsette vann for å øke fortjenesten på flere hundre kr for samme mengde amfetamin, er en form for bøff i mine øyne
Vis hele sitatet...
Ja, da er vi forsåvidt enige. Folk blir spinnville når de hører ordet "rock".
Sist endret av TrippyKing; 26. juni 2015 kl. 12:04.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Aminer er en stor gruppe stoffer, noen aminer kan lukte fiskeaktig/ammoniakk aktig.
Okei, skjønner. Kjemikunnskapene peaket i 8. klasse.

Men amfetamin lukter vel verken fiskeaktig eller ammoniakk-aktig? Lukter ikke ammoniakk omtrent som piss?

Hva er det som gjør at noe speed lukter så kraftig da? Shabby produksjon?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Jeg har aldri luktet ren amfetamin selv, min erfaring strekker seg bare til at jeg vet at standard gatevare ofte hadde en blomsteraktig kjemisk lukt:/
Hvordan speeden din lukter kommer det så klart helt an på om det er illegalt produsert, hvilken metode for syntetisering, hva de ulike leddene har valgt å blande ut substansen med og så videre. Men lukten beskrives som mindre behagelig, rett og slett. En litt fæl svie i nesen. Ammoniakk. Men det er slik det altså lukter. Dodecha har rett i at det ikke er luktfritt.

Som jeg nevnte er det flere metoder for syntese. Det jeg lurer på er om denne type lukt kommer av The Birch reduction/The Nazi Method? Vet at de har benyttet seg av Anhydrous/"vannfri ammoniak. Det jo absolutt en av de kjemikaliene brukt som kan være årsak til dette da den er kjent for sin skarpe, kattepiss-lignende lukt. Hører dette skal lukte ekstra mye når denne fremgangsmåten blir brukt. Og odøren av kattepiss kan være grunnet den gamle P2P/phenyl-2-propanone-metoden (Leuckart reaksjonen)? Kan jo nevne at Ethyl og Methyl som mange amingrupper lukter litt distinktivt som påpekt tidligere. Andre lukter som blomster og lignende tenker jeg kan være på grunn av det ulike ledd har valgt å kutte substansen med for mer profitt.

Dette med urin. Det skal nå faktisk ikke ha noen karakteristisk duft. Greia er at også urinen påvirkes av substanser i kostholdet og av noen medisiner. Eventuelt kan det være en medisinsk årsak. Vond lukt i kombinasjon med andre symptomer som sviende vannlating eller uttalt tørste kan være tegn på sykdommer som urinveisinfeksjon eller diabetes. Som oftest kommer vondt lukt av at man har drukket lite. Da blir urinen mer konsentrert, og lukten derfor mer fremtredende. Stoffet urea, som er et avfallsprodukt i urinen, kan omdannes til ammoniakk under påvirkning av bakterier. Gjerne hvis urinen er konsentrert eller har stått lenge. Urinen kan også få en kraftigere, søtlig lukt hvis man har diabetes.

PS: Dette er altså noe jeg spekulerer i, altså. Hadde vært spennende å vite mer om de ulike fremgangsmåtene, og hva det resulterer i.

There are three main cooking methods for producing methamphetamine:

the phenyl-2-propanone (or P2P) method,
the red phosphorous (or red P) method, † and
the Nazi dope †† (or lithium or sodium reduction) method.


Mvh
Lucy
Sist endret av Lucy In The Sky; 26. juni 2015 kl. 18:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.