Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 3664
Hei

Jeg vurderer å kjøpe denne maskinen fra komplett: https://www.komplett.no/product/1011...er#productinfo

Den kommer i deler, med en Cooler Master Hyper TX3 Evo CPU kjøler. Komplett skriver at alle deres PC i deler kommer med kjølepasta ferdigmontert under kjøler. Jeg syns dette høres noe rart ut, da CPU kjølere vanligvis ikke kommer med kjølepasta, med mindre den fulgte med CPUen. Har også sett på noen unboxingvideoer av denne kjøleren, og det ser ikke ut som den vanligvis kommer med kjølepasta under. Chatten til Komplett er stengt i dag, så får ikke spurt dem direkte før på mandag. Vil helst ikke bruke mer penger på kjølepasta om det ikke er nødvendig. Er det noen som har peiling/ har kjøpt PC i deler fra komplett tidligere?
Kan garantere deg at den kommer med kjølepasta. Funker temmelig dårlig uten.
Limited edition
Moff's Avatar




(TX3i er storebroren til EVO-en, men de er nesten identiske.)
Sitat av kimzen6 Vis innlegg
Hei

Jeg vurderer å kjøpe denne maskinen fra komplett: https://www.komplett.no/product/1011...er#productinfo

Den kommer i deler, med en Cooler Master Hyper TX3 Evo CPU kjøler. Komplett skriver at alle deres PC i deler kommer med kjølepasta ferdigmontert under kjøler. Jeg syns dette høres noe rart ut, da CPU kjølere vanligvis ikke kommer med kjølepasta, med mindre den fulgte med CPUen. Har også sett på noen unboxingvideoer av denne kjøleren, og det ser ikke ut som den vanligvis kommer med kjølepasta under. Chatten til Komplett er stengt i dag, så får ikke spurt dem direkte før på mandag. Vil helst ikke bruke mer penger på kjølepasta om det ikke er nødvendig. Er det noen som har peiling/ har kjøpt PC i deler fra komplett tidligere?
Vis hele sitatet...
Jeg ser du allerede har fått svar, men det heller ikke uvanlig med ferdigpåført kjølepasta på kjølere som ligger under en plastbit.
Ulempen er at de kan tørke ut dersom forseglingen ikke er tett.