Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1629
Tittelen sier det meste.

- Hvor mange vaktskifter er det vanligvis hos legevakten nå i påsken (i tettsteder)?

- Noen som vet hvilke klokkeslett det er vanlig at de har vaktskifte, spesielt nå i påsken?
Er det rundt klokkeslettene 08:00, 16:00 og 23:00?
Sist endret av Who?; 30. mars 2018 kl. 11:29.
umulig å si med sikkerhet. Jeg vet at enkelte bygder og tettsteder på vestlandet så er det samme lege som har vakt i flere dager. Har vel noe med område de skal dekke og potensiale for utkallinger. Om det er en mulighet så ville jeg oppsøkt en annen legevakt om det er enspesiell lege du vil unngå. Er du ute etter å få utskrevet mer medisin så er vel den første epikrisen din allerede logget og neste lege vil se at du alt har fått medisin?
Trådstarter
Sitat av Don P Vis innlegg
Er du ute etter å få utskrevet mer medisin så er vel den første epikrisen din allerede logget og neste lege vil se at du alt har fått medisin?
Vis hele sitatet...
Er det, men her jeg bor så er de svært strenge med B-preparater. Er forøvrig snakk om Imovane.
Krysser derfor fingrene for at min egen fastlege har vakt en gang i idag og senest 15:30 imorgen

Kan forøvrig nevnes at her i min kommune så er det flere forskjellige leger som tar vaktene. Er snakk om minst 10 ulike.
Sist endret av Who?; 30. mars 2018 kl. 13:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.