Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  294 60505
Nå har patch 179 kommet. Hvor mange timer vil det ta å patche server til den versjonen?
Steam har ikke pushet ut 179.0 ennå, så vi lar den være i en time eller to iallefall.
Forc,

Gi meitemarken, eller noen andre "trustworthy" personer på serveren tilgang til og patche, restarte serveren etc... ?
Spiller selv ikke på serveren, men begynner nå til uka
Serveren forsatt nede? Har vært nede for meg nå siden: 1200!!
Sitat av Belmont Vis innlegg
Nå er det på tide at dere gjør noe med serveren dere har satt opp. her har folk brukt mange timer på å få bygga seg en base så kommer ingen inn pga ingen som er aktiv til å patche serveren, siden ark er i alpha så kommer det daglig updates og da må dere som styrer servere patche serveren ofte slik at folk kan få joine serveren. ellers er det bortkasta tid å drive å spille på serveren når dere ikke klarer å være aktivt, hva med å få inn flere admins som har tilgang til host serveren som kan gjøre den jobben så slipper vi andre å måtte vente i evig pga serveren ikke er patchet. ja jeg whiner, men når jeg/triben min og sikkert flere andre som spiller der har brukt så mye tid på den serveren og ikke for spilt pga mangler patch osv osv da er det like greit å finne seg en ny server. rip base
Vis hele sitatet...
Nå synes jeg du er veldig kravstor. Serveren driftes rent på hobvybasis og er gratis for oss å bruke. Å begynne å forlange og klage på denne måten synes jeg da er direkte ufint og utakknemmelig.

Man må gjerne si ifra om ting som er feil, men gjør det på en hyggelig måte.
Serveren har blitt patchet til 179.3 litt tidligere i dag så alle kan spille. Ifølge devs skal de visst slippe en patch som bedrer performance på servere iløpet av uken.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Noen som har et crew jeg kan hive meg på?
Skulle ha tatt en tur innom, bare spillet blir litt mer optimalisert. Ser ut som et spill fra 2005 på lavest settings men får fortsatt kun 30-50FPS på en i7 5820k og GTX 980, derfor er det vanskelig og bli tiltrukket...
Jeg finner ikke ut hvor man legger til serveren/kobler til serveren
har prøvd å søke på navnet og ip-en i Server Name Filter området, men ingenting kommer opp.

hjelp?
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Sitat av spirevipp Vis innlegg
Jeg finner ikke ut hvor man legger til serveren/kobler til serveren
har prøvd å søke på navnet og ip-en i Server Name Filter området, men ingenting kommer opp.

hjelp?
Vis hele sitatet...
Du søker på unofficial serverere? Løket litt rundt igår jeg og før jeg fant ut at jeg måtte søke der
Så, skal det bli mulig å få lastet inn en character på serveren? eller blir det ikke?
Hei, vi er 4 kompiser som har vært veldig uheldig med server valg, vi begynte først på en som var starta hjemme på gutterommet, så oppetiden var så som så, så gikk vi over på en annen server som sliter veldig med dårlig aktivitet. Vi vil over på deres server, men vil veldig gjerne ha med karakterene våres, siden vi måtte gjøre det på nytt allerede engang, og det har hvert utrolig tidskrevende å få til en del av dinoene.

Er det mulig å kanskje la oss få flytte over?

Håper på raskt og positivt svar, så vi kanskje kan begynne å bygge
Å tillate upload av characters betyr at det blir veldig lett å jukse seg til maxlevel. Så personøig håper jegden featuren forblir avslått.
På vei opp igjen. Ser ut til at serveren krasja.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
På vei opp igjen. Ser ut til at serveren krasja.
Vis hele sitatet...
Ser den fortsatt ikke er oppe, blir den patcha i samme slengen? Hadde vært greit å bli kvitt den plagsomme buggen som gjør at lika faller under bakken og det blir umulig å få tak i kjøtt og skinn.

Edit: Der var den plutselig oppe og patcha i tillegg
Sist endret av Acidous; 28. juni 2015 kl. 10:49.
Det bør være skjønn i såfall. Vi har lvla opp karakterene våres 2 ganger, og vi har ikke cheata... vi har også fanget alle dinoer 2 ganger, så vi har nesten bare b rukt tid på de,t og nå er vi stuck på en low pop server. se litt mellom fingrene er dere greie.
Sikamikaniko: Joda, vi har ikke noe imot at folk uploader chars sånn av prinsipp. Problemet er bare at hvis vi enabler det over lengre tid så vil vi ha tilfeller av griefers som er innom serveren i kort tid for å ødelegge mest mulig. (Noe vi har opplevd tidligere), så vi må eventuelt få til et lite vindu hvor folk kan uploade sine chars. Har bare ikke tid til dette akkurat nå.
Sitat av Forconin Vis innlegg
Sikamikaniko: Joda, vi har ikke noe imot at folk uploader chars sånn av prinsipp. Problemet er bare at hvis vi enabler det over lengre tid så vil vi ha tilfeller av griefers som er innom serveren i kort tid for å ødelegge mest mulig. (Noe vi har opplevd tidligere), så vi må eventuelt få til et lite vindu hvor folk kan uploade sine chars. Har bare ikke tid til dette akkurat nå.
Vis hele sitatet...
Når har du tid?
blir serveren oppdatert? kommer ikke inn
Hva skjer med server? vært nede hele natt?
Sist endret av ownr; 3. juli 2015 kl. 08:30.
Oppdatert nå. Har ikke vært nede, men har ikke hatt ny versjon.

Hvis noen er villige til å ta over som admins for serveren. (Aktive spillere) får dere sende meg en PM. Dagens admins har rett og slett ikek tid til å få med seg alle oppdateringene ARK ruller ut hele tiden.
Bruker å starte Ark fra folder for å unngå forced client updating fra steam, i tilfelle serveren ikke er oppdatert. Har spart meg for en del irritasjon allerede
blir servern oppdatert? kommer ikke inn, igjen..
Oppdatert og på vei opp igjen.
kommer ikke in =( trenger updates
Oppdatert og på vei opp igjen =)
heftig thank you =D
http://oi58.tinypic.com/8y6lq8.jpg

Får dette opp 5 min etter jeg åpner spillet og når jeg trykker OK så lukker det seg? Any ideas?
UnrealEngine4 (grafikkmotoren) som krasjer? Prøvd nye grafikkdrivere eller reinstallering av spillet?
Ble litt kronasjer i walleten min etter jeg solgte unna noen CS skins så da kjøpte jeg meg ARK. Noen som kunne tenke seg og lære en nybegynner noen basics?
kommer ikke in trenger update
Oppdatert, på vei opp.

Ny admin er og på vei
takk for kjapp hjelp =D
Stor patch blir sluppet akkurat nå, hadde vært fint med en oppdatering så fort som det er mulig.
Patcher nå. Oppe om noen min.
Finnes det noe tribes? Jeg trenger litt starthjelp. Er _litt_ lei av å gå rundt på stranda for å sanke, dø og repetere...
Hei er det mulig å få skrudd på server transfer for en liten periode? Jeg og noen kompiser har lyst å begynne her, vi e bare level 26-40 men vi følte ikke for å starte helt m blanke ark.. vi har ikke tenkt å missbruke denne funksjonen som noen kanskje ville, vi vil bare har characterne våres dit^^
Mulig å få en server oppdatering? settes veldig stor pris på alt du har gjort så langt forconin
Oppdatering på vei.
Tar denne oppdateringa lang tid?
Sist endret av DaaiM; 21. juli 2015 kl. 14:08.
virker sånn :P

tror det har skjedd no gærlig jeg =P
Sist endret av Snort; 21. juli 2015 kl. 15:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hehe, min feil. Glemte å fullføre update, ble opptatt med litt mye jobb. Snart oppe igjen
Hei! Er serveren oppe igjen nå? Tenkte jeg skulle prøve ut ARK for første gang!
Hei hei Forconin, tenkte jeg skulle si ifra om dette:
ote: For ARK Server Admins, v188 will upon first launch overwrite your server's "ARK\ShooterGame\Saved\Config\LinuxOrWindowsServer\GameUserS ettings.ini". This was an unintended side effect of modifying the Default INI that it derives from, but sadly we can't revert the change. So you can restore your server's previous GameUserSettings INI values after updating if you wish. We'll make sure that this INI overwrite doesn't happen again, however. Thank you very much ARK Server admins!

kort fortalt er alle server instillingene tilbakestilt, og folk kan nå migrere inn på serveren, så en person med en lvl 402 rex... burde vel bli fikset?
402 rex? wtf? Ikke bra... migrering bør stenges asap!
Bør kanskje vurderes å få den rexen drept med det samme også? er ikke artig når noen kan ha en rex med 1000% dmg og over 15k hp
Settings fixed, samt ny admin på vei.
Ok, hva kommer til å bli gjort med den rexen som er lvl 402?
Hvilken versjon er klienten deres?
v188.2
Serveren bare restarter om det var fordi du ikke såg den :-)