Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1627
Siden det ikke er noen rapporter om 2c-t7 her så tenkte jeg å komme med en liten rapport om min opplevelse på 2c-t7.

Sted: hjemme hos en kamerat
Stoff: 2c-t7 og hasj
Dose: ukjent
Tid: En god stund siden.


Jeg og 2 kamerater kjørte til en bekjent og kjøpte en liten pose med 2c-t7 siden vi hadde fått den ideen om å teste dette stoffet.
Etter litt snikksnakk med dealeren og litt kjøring som goodwill for dealeren, så hadde vi omsider fått tak i 2c-t7 og var på vei hjemover.

Spente som vi alle 3 var så klarte vi ikke å vente, jeg tok en nøkkel ned i posen og fikk en respektabel dose på den og sniffet det inn i min skjøre nese.
Det første som traff meg var en intens smerte i nesen, det svei noe helt for jævelig, kjentes nesten som om stoffet etset opp nesen min, jeg fikk tårer i øynene og måtte kjempe mitt eget slag for å overdøve smerten.
Vi satt fremdeles i bilen og var på vei hjem.

Vi stoppet på mix for å kjøpe oss noe digg og noe å drikke, der møtte vi på en del kjentfolk så jeg bestemte meg for å bli i bilen pga smerten (klarte nesten ikke å prate)
Mens de 2 andre er inne og handler så begynner bilen å gynge, akkurat som en båt ute på havet og når jeg så på bakken så kunne jeg tydelig se at bilen gynget. Dette er det første jeg merker.
Jeg ser ut av vinduet for å se om det er noe visuelt, når jeg får øye på blomstene foran bilen så ser jeg at de er formet som et sjakkbrett på en måte, hver blomst er i en rute og alle blomstene til sammen utgjør et sjakkbrett.

De andre kommer tilbake etter å ha handlet, det første dem gjør er å begynne å spørre om jeg merker det hvordan jeg har det om jeg ser noe osv.
Når de begynte å spørre meg om dette kjente jeg plutselig at jeg ble utrolig sinna, helt uten grunn. Jeg måtte virkelig kjempe for å ikke "klikke" Samtidig ble jeg veldig varm så jeg åpnet opp vinduet, så kjørte vi hjemover, bilturen hjem husker jeg ikke så mye av..

Det er vanskelig å forklare alt i riktig rekkefølge, men jeg prøver så godt jeg kan!

Når vi kom hjem til han vi skulle ture hos så slo vi oss ned i godkroken og begynte å prate litt og måle opp doser til de andre, de skulle drikke det siden det svei så mye i nesen min. Mens vi deler opp og småprater litt så begynner jeg pluttselig å få heftige latterkramper, helt uten grunn. Til og med når vi pratet om seriøse ting som man ikke ler av, som er frekt å le av, så fikk jeg heftige latterkramper og klarte ikke å stoppe det, selv om jeg skjønte at det var slemt gjort, klarte ikke å styre latteren selv.

Etter at de andre hadde fått i seg 2c-t7, så satt jeg meg på dataen og ventet til de andre skulle få form, siden jeg følte meg litt alene og borte fra de andre siden de ikke hadde tatt.

Mens jeg satt på pcen så kom det et strobe lignende lys som blitzet opp fra gulvet fra venstre side, når jeg så mot det så forsvant det, men så fort jeg så på pc-skjermen igjen så kom det til bake.
Mens jeg loka på dataen så gikk jeg selvfølgelig innom nff hvor jeg leste det jeg fant om 2c-t7, plutselig ble all skrift uklar unntatt en bobble som forstørret skriften akkurat der den var, det så nesten ut som om noen dro ett forstørrelsesglass over data skjermen, denne boblen beveget seg frem og tilbake opp og ned på pc skjermen og jeg fikk latteranfall igjen, pga boblen, ropte på han ene at han måtte komme å se, men han så det ikke, han begynte å le han også siden jeg hadde heftig latterkick.

Nå begynte de andre også å merke det så jeg satt med ned i sofaen sammen med dem, mens jeg sitter der så begynner veggene å skifte farge fra rød-gul-blå-grønn, det så nesten ut som om noen lyste på veggen med farget lys.
Det så så ekte ut at jeg begynte å lure på om de andre hadde satt på lyskasteren, det hadde de ikke.
Vinduskarmen som ikke var malt vekket oppmerksomheten min, fra 2-3 meter avstand kunne jeg tydelig se årene i treet og de bølget seg.

Etter å ha sittet å sett litt rundt meg og lett etter sprøe ting å se på, så begynner han ene å bli dårlig.
Han forteller at han begynner å bli dårlig og min første reaksjon er at jeg får et nytt latterkick, ikke særlig hyggelig, men jeg klarte rett og slett ikke å styre det.
Etter 2min med latter og noen sure blikk klarte jeg omsider å ta tak i meg selv å komme til "normalen" igjen.
Prøver så godt jeg kan å hjelpe han og forteller han ting han kan gjøre å tenke på, ingen ting funket så jeg foreslo at han skulle gå ut å få seg litt frisk luft, det gjør han.

Etter en litt kjip stund inne så spretter det plutselig opp en tanke i hodet mitt, har ikke han vært jævlig lenge ute nå? lever han?
Gikk så ut for å se hva som skjedde, fant han sittende bak huset og var likblek og dårlig, han fortalte at han hadde fått sinnsykt noja og hadde flydd igjennom universet eller noe sånt, så hadde verden falt sammen (skjønte ikke helt hva han mente) han hadde også spydd litt.
Snakket litt med han og fortalte at alt kom til å bli bra og at det bare er stoffet, til slutt ble han med inn igjen.

Vi andre prøvde så godt vi kunne for at han skulle ha en hyggelig stund, men ingen ting nyttet så han la seg ned i senga isteden.

Etter dette begynner virkningen å dabbe av og jeg og han andre bare slapper av og ser på tv.
Han andre fortalte ikke stort om trippen sin, annet enn at det var digg og at han ikke fikk noen nevneverdige hallisjoner.

Etter en liten stund kommer han som ble dårlige snikende inn til oss andre og ser betraktelig bedre ut og forklarer at han heller vi slappe av med oss og ta seg noen bongtrekk.
Vi mekker opp litt hasj, stapper det i bongen og røyker, han som tidligere var dårlig ble helt frisk, opplagt og i humør igjen etter bongen, mens jeg fikk en helt sinnsykt noja og begynte å tenke alt mulig rart, prøvde så godt jeg kunne å komme meg ut av spiralen, men det nyttet ikke, Så da var det min tur til å ta senga.
Når jeg lå i senga klarte jeg ikke å lukke øynene, eller, rettere sagt, jeg klarte å lukke de, men de spratt opp igjen hele tiden, så det nyttet ikke å sove.
Til slutt gadd jeg ikke å ligge der å ha det kjipt så jeg fikk de 2 andre til å kjøre meg hjem, når jeg kom hjem ble ting bedre og jeg fikk omsider sove.



Konklusjon: 2c-t7 er ikke vært å prøve og vis du skal prøve det så få det i deg oralt, ikke nassalt! og ikke fyr bønne!

Og du mister en del kontroll over deg selv, hvis du ser på latteren og sinne.

Er en del ting her som jeg har glemt og en del ting jeg ikke har giddi å skrive, siden det ikke er så relevant.

Om noen hadde spurt meg om jeg ville ha annbefalt dette stoffet hadde jeg sakt klart nei!
Sist endret av Dodecha; 15. mai 2009 kl. 16:43. Grunn: oversatt til norsk
Men så er det jo slik at ikke alle reagerer likt, så og si at 2C-T-7 ikke er verdt for andre å utforske blir vel litt feil. Kan nesten skrive under på at om du tar det i kontrollerte mengder, gjerne oralt og i en annen setting vil opplevelsen utarte seg annerledes. Utover dette savner jeg litt mer av hva tankene dine gikk i under trippen, iogmed at det er dette de fleste finner ekstra interessant =)
sykofant's Avatar
Trådstarter
Vel, jeg tenkte ikke så veldig anderledes, jeg var klar og normal i hodet, det samme var han andre som ikke bæda, men Følelsene derimot styrte seg selv.
Når jeg ble sint og holdt på å klikke (like før jeg slo inn ruta og hoppet på de 2 andre) så var jeg normal i hodet og tenkte bare, hva skjer nå? hvorfor er jeg sinna? er vanskelig å forklare, men følelsene var på en måte ikke en del av meg.
Det samme når jeg fikk latter anfall, tenkte bare, hvorfor ler jeg nå? jeg kan jo ikke le nå, men klarte som sakt ikke å styre det selv.

Men, når jeg sto med bongen i handa så var det som om et lite "lys" gikk opp for meg og jeg begynte å tenke at nå kan jeg ikke røyke mere i livet vis jeg vil lykkes og masse sånt, tanken slo meg pluttselig fra intet.

Når jeg fikk noja så følte jeg meg ubersmart, følte at jeg skjønte alt, og det jeg "skjønte" var ikke mye bra gikk i ting som at folk hadde et komplott mot meg på en måte så jeg fikk noja... noe mere en det vil jeg ikke gå inn på det
sykofant's Avatar
Trådstarter
Med andre ord, jeg kunne lett klart å oppføre meg som en normal person vis det ikke hadde vært for ukontrolerbare latteranfall.

På meg, så ga ikke stoffet meg annet en noen svake illusjoner og hallisjoner samt ukontrolerbare latterkick.

Det med sinne har jeg hørt er vanlig ved større doser, jeg er bare evig glad for at det bare varte i 5 minutter og at jeg ikke drepte noen :P
Hold kjeft!
Lysskyen's Avatar
Snorte en ukjent dose 2c-t-7? Hm..da har du nok ikke lest det du burde ha lest om stoffet.
Og etter min mening går alt det fine ut av 2c-t-7 når man snorter det, det er og føles så uendelig mye bedre når man tar det oralt.

En ting jeg lærte en gang når det gjelder det å få kjipe tanker, er å konfrontere seg selv med de med en gang. Det å prøve og tenke seg ut av det gjør det som regel bare mye verre.

tips til neste gang: mg vekt
sykofant's Avatar
Trådstarter
har jo såpass peiling at jeg vet sånn ca hvor mange mg det er, trenger ikke noe vekt til det, så det er ikke noe problem, kanskje du trenger vekt, men det gjør ikke vi.
så du blir ikke konfrontert med tankene når du tenker de? høres veldig rart ut...


Kan du forklare meg forskjellen på å snorte det og ta det oralt? unntatt hurtigheten på virkingen av stoffet?
Hold kjeft!
Lysskyen's Avatar
Sitat av sykofant Vis innlegg
har jo såpass peiling at jeg vet sånn ca hvor mange mg det er, trenger ikke noe vekt til det, så det er ikke noe problem, kanskje du trenger vekt, men det gjør ikke vi.
så du blir ikke konfrontert med tankene når du tenker de? høres veldig rart ut...


Kan du forklare meg forskjellen på å snorte det og ta det oralt? unntatt hurtigheten på virkingen av stoffet?
Vis hele sitatet...
Da kan jeg fortelle deg at en 2,5g pose med 2c-t-2 ser omtrent dobbelt så mye ut som en 2,5g pose med 2c-i, grunnen til det er at T2 har et mye mer "fluffy" pulver mens 2c-i pulveret ser ut som bittesmå sukkerkorn. Dette varierer selvsagt fra batch til batch, så her har ikke peiling så mye å si.. Samtidig er det f.eks i din trip rapport her ganske interessant å vite hvor mye du faktisk har fått i deg, hvis ikke er jo nesten hele poenget med rapporten borte.
En annen god grunn til å ha vekt er at du kan finne din "perfekte" dose i eksakt mg. Det er det ene lille milligrammet som kan gjøre den store forskjellen.


Konfronter deg selv med de kjipe tankene..det er en grunn til at de kommer.
Spør deg selv hvorfor de kommer, hva de vil, hvordan de kan fjernes...
Snakk med trippen.


Begynn å dropp sakene dine så merker du fort forskjellen.




Btw. hvor mye tok du da? i milligram? you have no idea...
Sist endret av Lysskyen; 15. mai 2009 kl. 05:42.
2c- stoffene jeg har prøvd svir som et helvete i nesen som du sier. Første gangen jeg prøvde det var jeg klar over det men jeg har en veldig høy smerteterskel så jeg trodde virkelig ikke det skulle bli et stort problem. Men FYFAEN(beklager caps lock) det svir og etser avhengig av hvor stor en dose du tar. Jeg tok 40mg 2c-i som er en litt stor dose og smertene varte lenge og sterke, rundt 20minutter.

2c-t7 er et mye sterkere psykedelisk en 2c-b og 2c-i er jeg rimelig sikker. Ikke at jeg tror smertene er noe bedre en den grunn. Og det er forresten sant det saveiorself sier, 10mg kokain og 10mg av dette pulveret ser ikke nødvendigvis likt ut.
Sist endret av Picard; 15. mai 2009 kl. 09:22.
Sitat av sykofant Vis innlegg
har jo såpass peiling at jeg vet sånn ca hvor mange mg det er, trenger ikke noe vekt til det, så det er ikke noe problem, kanskje du trenger vekt, men det gjør ikke vi.
så du blir ikke konfrontert med tankene når du tenker de? høres veldig rart ut...


Kan du forklare meg forskjellen på å snorte det og ta det oralt? unntatt hurtigheten på virkingen av stoffet?
Vis hele sitatet...
Tullball, uansett hvor mye peiling du har kan du aldri føle deg trygg på en øyemålt dose + at alle de forskjellige RC`en varriere sjukt i vekt på hvor mye det er, så det du trodde var 5mg kan være 15mg.

Ikke ta det i nesa, for dette svir assa. Jeg blødde neseblod vær gang etter jeg snortet 2c-t-7.
sykofant's Avatar
Trådstarter
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Tullball, uansett hvor mye peiling du har kan du aldri føle deg trygg på en øyemålt dose + at alle de forskjellige RC`en varriere sjukt i vekt på hvor mye det er, så det du trodde var 5mg kan være 15mg.
Vis hele sitatet...
Så vis du har feks 100mg og deler det opp i 4 like store hauger, så ligger det ikke ca 25mg i hver haug ? + - et par mg.

Konfronter deg selv med de kjipe tankene..det er en grunn til at de kommer.

Spør deg selv hvorfor de kommer, hva de vil, hvordan de kan fjernes...
Snakk med trippen.

Det er akkurat det jeg gjorde og har gjort ved andre anledninger, men det funket ikke, ble bare værre og værre og begynte å høre folk snakke om å ta meg og sånt...

Ang mengde så husker jeg det desverre ikke hvor mye det var, men jeg tror det var 30 mg til sammen igjennom hele kvelden
Sist endret av sykofant; 15. mai 2009 kl. 15:37.
Sykofant, poenget er at når du behandler en substans som har veldig lave doseringer så er det ikke lett å få gjort ting skikkelig på øyemål. Spesielt ikke når det gjelder nasale doser, da de gjerne er mye mindre enn de orale. Hvis du tar en titt på de nasale doseringene som er gitt på erowid for 2C-T-7 ser du hvor små forskjellene er. Hvis du deler opp 100mg i 4 hauger vil du ha pluss minus 25 mg i hver haug, men når det er snakk om at noen få milligram kan gjøre den store forskjellen er det direkte uansvarlig (uansett hvor erfaren du tror du er) å gjøre det på denne måten. Hvorfor? Det er ikke lett å se om det er 5mg mer eller mindre i en av haugene, eller 10mg for den saks skyld.
Sist endret av Sky; 15. mai 2009 kl. 15:52.
Jeg vil også legge til at det har forekommet to dødsfall i forbindelse med snorting av 2C-T-7, dette sier litt om hvor viktig det er å måle opp skikkelig om man først skal ta det på denne måten! Ta ansvar når du driver med ukjente, potensielt farlige substanser i lave doseringer. Gjør du ikke dette burde du ikke ha noe med slike ting å gjøre overhodet.
Skulle akkurat til å nevne disse dødsfallene pga. snorting selv...

Så å snorte en ukjent mengde 2c-t-7 er uansvarlig! Uansett om du påstår å kunne vite sånn ca. hvor mange mg. du fikk i deg. Forskjellige substanser har helt forskjellig vekt og form. 2c-e bla. er veldig fluffy og man blir overrasket over hvor stor mengde en 15mg ser ut.

I tillegg anbefaler de aller aller fleste å ta dette stoffet oralt, så hvorfor waste stoffet og førstegangsopplevelsen ved å snorte?!
Sist endret av Eclipse; 15. mai 2009 kl. 18:19.