Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  110 19271
Tanguhi, det er ikke 150 mg/l i Burn. I følge Deziree hvertfall. Selv har jeg ikke peiling.
finnes ingen aldersgrense på burn her til lands.
Det er butikken selv som bestemmer hvem de vil selge burn til. Om butikken mener at det ikke er forsvalig at de under 15 drikker burn så kan de nekte.

Da jeg jobbet på bensinstasjon var det en tulling som kom flere ganger i uken å kjøpte flere beholdere med lightergass. Jeg nekta han og kjøpe tilslutt fordi jeg ikke ville lese i avisa at en kar hadde sniffa seg ihjel på lighter gass kjøpt hos meg. Spurte sjefen min å han sa jeg kunne nekte hvem som helst, hva somhelst.

Men nei det er ikke noe offisiell aldersgrense på burn.
det er fordi de kidsa ikke greier legge seg tidelig da !..
Jeg ble spurt om legitimasjon når jeg kjøpte Burn her om dagen (Kiwi ved Torget). Jeg ble spurt om legitimasjon.

Jeg er 18
Ble spurt om leg på battery for et halvt år siden selv... er 20. Jeg bare så "eh? leg på battery?", da ble jenta i kassa flau og bare sa "ooops, nei unnskyld". Tror kanskje hun ante hva jeg skulle bruke 6 bokser battery på og tenkte litt feil..
Blir litt lei av dette. Dere får det til og høres ut som om det er en RETT å få handle på butikker. Liker dere ikke butikkens policy så går dere en annen plass.. jeez.
Rimelig sjikanerende å være 10 år og gå til kassen med en Burn i hånda med den største selvfølgelighet. Mer enn saklig nok grunn til å nekte salg, spør du meg. Thon er åpenbart enig.
Sitat av Makk
Jeg ble spurt om legitimasjon når jeg kjøpte Burn her om dagen (Kiwi ved Torget). Jeg ble spurt om legitimasjon.

Jeg er 18
Vis hele sitatet...
Mr. transvestitts. Vet om flere i din situasjon. Trikset er å holde det skjult og late som om du er nybarbert hele tiden.. For flaut e det
Sett på 2-3 butikker her i byen at det nå ikke selges burn/battery/o.l til barn under 14 år. Gjelder bl.a. Spar og kioskkjeden Gyda, om det er noe landsdekkende vet jeg ikke.