Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1429
For å ta det kort: Jeg herjet mye rundt når jeg var yngre, mye rus, kriminalitet og lange dommer.
De siste 3 årene har jeg levd et relativt nøkternt liv, lite rus (noen doobies og litt emma), jeg er ferdig Rehabilitert og ferdig med alt av soning.
Jeg står opp 6 hver morgen, tar en kaffe,leser avisen og stikker på trening.
kveldene går til skole, et ganske så vanlig og meningsfylt liv.
Men, hodet mitt, tankene mine, sitter på en måte fast i det gamle livet, det går ikke en time uten at jeg må peile inn fokuset mitt på noe produktivt, rus og kriminalitet er forsatt dominerende i livet mitt, selv om jeg har tatt avstand og lever nøkternt.
Ofte føler jeg at det å bare følge tankene mine og forsette der jeg slapp før rehabiliteringen er det eneste jeg kan gjøre for å være lykkelig, og disse tankene er tunge til tider, får aldri helt fred.

Jeg vil gjerne høre andres erfaringer og historier på dette temaet, og håper noen har tips og gode råd for å få litt tankefred.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Fyll dagene med noe, utover treninga. Hvis jeg oppfatter det riktig er du i en god trend, men den kan bli litt ensformig. Ensformighet blir fort kjedsomhet, og da er det lett og velge seg tilbake til noe "trygt" i form av spenning.

Skaff deg noen hobbyer utover treninga, gjerne av typen som er litt sære og sosiale.
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
Sitat av Svartedauden Vis innlegg
Fyll dagene med noe, utover treninga. Hvis jeg
oppfatter det riktig er du i en god trend, men den kan bli litt ensformig. Ensformighet blir fort kjedsomhet, og da er det lett og velge seg tilbake til noe "trygt" i form av spenning.

Skaff deg noen hobbyer utover treninga, gjerne av typen som er litt sære og sosiale.
Vis hele sitatet...


Har jegerprøven, så har blitt litt jakt, det er noe som holder meg balansert en stund.
Har planer om å bygge meg en base langt ut i skogen, og bli der noen uker i slengen, typisk gapahauk og ta med armbrøsten å klikke litt Bear Grylls i peioder.
Har gjort en del sprøe ting i min nyktre periode, som å haike fra afrika uten penger eller utstyr, det var en opplevelse som har hjulpet meg en del.
Vil du si mdma'en hjalp deg ut av denne situasjonen? Hadde den noen påvirkning på livet ditt utenom der og da du var ruset?
Beklager at jeg ikke har noe fornuftig å komme med...
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
Sitat av ID-Brikke Vis innlegg
Vil du si mdma'en hjalp deg ut av denne situasjonen? Hadde den noen påvirkning på livet ditt utenom der og da du var ruset?
Beklager at jeg ikke har noe fornuftig å komme med...
Vis hele sitatet...
Mdma har faktisk hjulpet meg med en del traumer, sliter med PTSD, og sist gang jeg tok mdma var jeg drømme fri i mange mnd etterpå, men ting som jakt,friluft og mestre utfordringer hjelper mye mer, så molly blir mest for å koble helt ut å slippe ut litt stream