Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4902
Jeg hadde vært i en middag den kvelden og tatt meg et par glass vin da jeg ble bedt videre i en annen bursdag. Der møtte jeg mine nærmeste venner her i oslo, de som har introdusert meg for mdma, og alltid "passet på" meg. La oss kalled dem Wxog M. W og M drikker heller ikke alkohol, så da jeg kom i bursdagen snakket vi litt fram og tilbake rundt om vi skulle ta mdma, være på festen en stund, og så dra hjem. Dette kom til å være første gang jeg tok mdma spontant, og jeg var allerede litt skeptisk fordi jeg hadde tatt det kun noen få uker før. Men, jeg forsikret meg selv om at det kom til å gå fint, gangen før var jo så fantastisk. Så, jeg tok min første drop, som var like sterk som den pleier å være - denne mdmaen var riktignok ekstremt potent, og jeg kunne fint ha tatt litt mindre. Jeg satt ute på verandaen sammen med et par mennesker jeg ikke kjente, da jeg begynte å føle meg veldig varm. Dette er jeg vandt med, når rusen kicker pǻ meg får jeg noe som føles som et heteslag i rundt 10-20 sekunder før det går over. Dette synes jeg ikke er ubehagelig, snarere litt godt fordi det kommer en deilig, nesten lett orgasmisk følelse i hele kroppen som sprer seg fra ytterst i bena til opp mot hodet og prikker litt - nesten som når man reiser seg fort opp og holder på å besvime, en deilig versjon av det. Jeg ropte på W, fordi jeg liker å være rundt mennesker jeg kjenner når det kicker inn. W satt seg ned ved siden av meg, brettet opp buksa mi litt slik at jeg skulle bli kaldere, og vi snakket litt mens jeg koste meg veldig. Jeg begynte allerede da å bli ganske kjærlighetssfull, og ga masse komplimenter og lyttet veldig til menneskene rundt meg.

Jeg bestemte meg for å gå inn, jeg kom for alvor inn på "peaken" og hadde mest bare lyst til å ligge i en eller annen fucka stilling i senga. Så, jeg gikk inn i senga sammen med Wxog M som også begynte å peake noe voldsomt virker det som, da vi alle lå i senga og sa "mmm" og koste oss - jeg tror vi alle oppfattet det som ganske ubehagelig å være i den bursdagen, vi ville helst hjem til Wxog M, og forstette vår egen lille fest derfra. Men, vi måtte vente en liten stund ettersom man fort kan bli kvalm på mdma og vi ville ikke ha noe uhell i taxien.xVi lå i senga en stund, jeg gav Wxog M hver sin klem, noe jeg aldri gjør, men der og da fikk jeg et akutt behov for det. vi gikk ut for å vente på taxix-xen taxitur jeg forresten innsisterte på å betale, aldri i livet om noen andre skulle ta den taxiregninga for meg, jeg MÅTTExbare gjøre det.
Vi kom oss omsider inn i leiligheten, og la oss litt rundt omkring i hver vår sofa, i hver får rare liggestilling og hørte på deilig musikk - snakket litt oss imellom. Det skulle komme flere gjester etterhvert, alle er mennesker jeg kjenner så det var null stress. Den første jenta kom, jeg kaller henne P, og det første hun sa var at hun snakker som en foss når hun har tatt mdma. Jeg kan ikke si at det irriterte meg, men jeg vil aller helst man skal kunne "peake" i fred og ro, og snakke litt nå og da, heller høre på musikk. Men, det gikk fint og jeg snakket heller sammen med henne, hørte på henne. P hadde nettopp gått igjennom et brudd og det var mye snakk om det, jeg hadde selv akkurat gått igjennom det sammen men på mdma er det jo fysisk umulig å være lei seg. Jeg sa til p "jeg kjenner meg igjen i din situasjon, har det akkurat likt selv", for å så tenke "eller, kjenner jeg meg egentlig igjen? har ikke peiling altså", fordi på mdma så tenker du ting, og så kan du føle at det er noe du har tenkt lenge på, men så har du ikke peeeeeiling. Vi kom inn på samtaleemnet pokemon under kvelden, og noen timer etter nevnte jeg pokemon igjen for å så si "jeg får ikke pokemon ut av hodet", men jeg hadde jo egentlig ikke tenkt på det overhode. Man loker noe sinnsykt. Uansett, det kom flere folk, jeg hadde nå tatt drop nummer to, og ventet på effekten.

Den peaken som kom på drop nummer 2 var virkelig helt sinnsyk. Jeg hadde en så intens følelse av rus i hele meg, at jeg bare måtte legge meg inne på soverommet hvor det allerde lå en jente - Sx- hun hadde tatt amf, og skulle ikke ta mdma sammen med oss, men hun lå inne på soverommet fordi hun følte seg dårlig. Jeg lå i sengen sammen med henne og fortalte henne at jeg er så sinnsykt rusa og på peaken akkurat nå, mens dette skjer har jeg en babysmukk i munnen, noe jeg alltid har på mdma fordi man strammer kjeven sånn. Jeg fortalte S at jeg kunne se alfabetet i lufta, som blinket i neonfarger og sirkulerte inn mot et punkt midt i rommet - se for deg at du har blitt tatt et bilde av med blitz, så henger det igjen litt lys etterpå sånn at du ikke klarer å se helt klart. Slik hadde jeg, bare at jeg heller så alfabetet og jeg så det over alt, sirkulere inn mot midten. Det var fint, og jeg fortalte S at jeg spessielt så bokstavene "PXY",xuten at jeg vet om det har noen sammenheng eller hvilke bokstaver jeg egentlig så. Mens dette pågikk kunne jeg høre P stå å diskutere med exen sin uten på verandaen, noe jeg mente var ubehagelig i denne situasjonen, så jeg prøvde å blokke det ute. Brått kom jeg på at jeg hadde invitert P til å sove over hos meg slik at hun skulle slippe å sove hos exen, noe jeg også angret på.. Jeg kjente ikke P så godt, og den tanken ga meg ikke noia (-man føler jo ikke en dritt som er negativt), men det var noe jeg grublet på som tok fokuset mitt bort fra det fine og jeg prøvde å "skjerpe" meg litt å ikke være så rusa, slik at jeg kunne unngå nettopp det. Jeg gikk ut i stua til de andre, P og exen hadde nå kommet inn igjen og jeg holdt en liten tale om at de måtte ta vare på kjærligheten og kose seg sammen idag, og de bestemte seg for å sove sammen likevel. Jeg ble letta, og la meg ned for å slappe av. Jeg la meg ved siden av M, og jeg aner ikke hvor lang tid som har gått imellom nå - klokken var vel rundt 03-04 på natta, tiden virker helt fucka når du er på mdma og jeg klarte ikke å se den digitale klokken langt unna. Åxse på mobilen var det bare å glemme, jeg krysser øynene noe sinnsykt og klarer ikke å fokusere overhode. Jeg og Mxvar ved siden av hverandre, nå begynte vi å snakke om helt fucka ting, husker at en av oss sa "musling", og så sporet vi helt av det vi snakket om og begynte å fundere på hva en musling egentlig er, og så sa vi "eh, hvorfor snakker vi om en musling?" og så lo vi litt. Jeg lå med hodet på låret til M, og hun ristet litt og spurte meg om det var OK. Jeg sa noe sånt som "ja, den er MIN", og hun svarte "åja, er foten min din?" og jeg sa "hehe, ja". hun bare "jeg kan gå inn på soverommet å la foten min være igjen her hehe" så lo vi, og så stoppet vi opp og bare "hva faen snakker vi om?" man snakker om helt fucka ting og så glemmer man av hvorfor / hva man snakker om. M så på noen bilder som hang bak meg på veggen, disse bilden er originalt noen ballettdansere, men ble omgjort til mye rart som M fortalte meg om. Jeg orket ikke å snu meg, hørte heller bare på hva hun fortalte.

Vi begynte sånn smått å snakke om å ta drop nummer tre, og jeg spurte W om jeg kunne få en enda sterkere. Men, jeg var TAKKxGUDxi gode hender, og W tok mindre i min drop. Jeg spurte Mxom hun kunne ta et bilde av meg med blitz, noe hun gjorde, og da jeg så det bildet fikk jeg en veldig rar følelse. Var det meg, på bildet der? Puppilene mine var så store at man først så pupillen, så en blå fargelinse, og så pupill UTENFORxder igjen, og jeg begynte å tenke over om jeg faktisk var veldig rusa, og om det var så lurt av meg å ta drop nummer tre, selv om jeg vanligvis pleier å ta 3-4 drops og uansett ville å ha mer (alltid mellom 90 mg - 110 mg i hver drop, jeg veier 43 kg). Jeg begynte å føle meg veldig rusa, noe jeg alltid gjør, men ikke på DENNExmåten. Nesten som om hodet mitt tenke at nok er nok, nå merker hodet at jeg er rusa, og ville kjempe imot. Jeg begynte å føle meg litt rastløs og satt meg opp for å gå på badet. Opplevelsen der inne alene var helt ekstemt rar, det går bare ikke ant å forklare engang. . Men alt føltes veldig metallisk og teknisk, veldig hardt og skarpt, og jeg følte at det bølget litt rundt meg. Nesten som om jeg ikke var noe oppe i hodet mitt, at jeg var en film jeg så ut fra mine egne øyne. Jeg kravlet meg ut til sofaen igjen og sa til M at jeg begynte å føle meg litt rar, og at jeg ikke burde ta drop nummer tre. Og så var virkelig helvette løs.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal forklare dette, men det var ingenting som skjedde, heller ingenting som skremte meg som utløste dette, men plutselig føltes bare hodet mitt totalt annerledes. Jeg følte meg på en måte edru, men som en fremmed i mitt eget hode. Akkurat som om en vind hadde kommet igjennom hjernen min, hvisket ut alt som var meg, og bare etterlatt et tomrom. Metaforisk virker det som om jeg sto inne i mitt eget hode, der var det to dører - inn den ene døren var jeg meg selv, min hverdagslige personlighet, og inn den andre døren var jeg helt fucka rusa. Jeg var ingen av stedene, jeg var imellom og kom meg hverken inn eller ut. Jeg spurte M om vi kunne gå på badet, og hun tok meg med dit. Åxgå rundt var veldig rart, alle rundt meg så veldig merkelige ut og jeg så meg selv i tredjeperson hele tiden. Vi kom oss inn på badet, og når jeg vridde på hodet hørte jeg en "wrrrrrrrom", og en konstant tinitus. Det som var mest ubehagelig var jo å se meg selv i tredjeperson, alt føltes som et mareritt, bare at jeg var våken. Jeg så på M og W som satt ved meg på badegulvet, og jeg sa "jeg tror jeg holder på å få badtrip" og W sa "nei, du har jo gjort dette før, du klarer dette, det er jo bare mdma, du får ikke badtrip", men jeg følte jeg hadde endret meg for livet og aldri kom til å kunne tenke normalt igjen. Utover dette er ting ganske uklart, jeg trippet over i en time men det føltes som en evighet, samtidig som 10 minutter. Jeg gikk inn på soverommet og lå nær S. Hun spurte meg hva jeg følte, jeg sa at jeg følte meg som en fremmed i mitt eget hode - at jeg måtte lære meg å tenke på nytt. At jeg tvilte på hva som var virkelig. mens dette skjer aner jeg ikke om vi var alene på rommet, men jeg har små minner av at flere mennesker kommer inn og at noen gir meg kinder bueno som jeg ikke klarer å åpne eller spise. Jeg husker smått at jeg ber om å få hoppe ut av vinduet, jeg ville ikke ta selvmord men jeg ville bare gjøre NOE, ettersom jeg ble gal av å bare ligge. Samtidig var det alt jeg ville.

Etter en stund fikk jeg for meg at jeg burde gå i dusjen (mens alt dette pågikk var jeg helt rolig utad, så folk merket ikke hvor ille jeg hadde det), men jeg klarte ikke å dusje alene, så Mxog W diskuterte litt fram og tilbake om hvem som skulle hjelpe meg.Mens alt dette pågikk tenkte jeg "okei, hvordan er jeg til vanlig? tenker jeg på hår, sminke og klær? hva bryr jeg meg egentlig om? hvordan tenker jeg?" og så hatet jeg meg selv, for nå hadde grunnleggende blitt forandret i meg som jeg aldri kom til å få tilbake. Mens jeg satt på badegulvet kleip W meg i låret og spurte meg om jeg kjente noe, jeg svarte ja - hun spurte meg om det var vondt, og jeg svarte "aner ikke" for jeg hadde virkelig null peiling på hva vondt var, hva godt var, hva var tid, sted..Alt slikt hadde forduftet totalt, og det mest ubehagelige var nesten å se meg selv utenfra hele tiden fordi jeg følte alle så rett igjennom meg (ikke minst så jeg rett igjennom meg selv) og at folk hadde et kritisk blikk. Jeg sto på gulvet å begynte å kle av meg, men jeg gikk inn i dusjen med truse fordi jeg følte jeg kom til å bli sugd inn i min egen vagina (????) om jeg tok av meg trusa. Helt merkelig. Jeg skjønte ikke hvordan jeg skulle komme meg inn i dusjen så da fikk jeg hjelp, og jeg satt på gulvet mens W tok kaldere og kaldere vann på meg. så ble det litt for kaldt, hun tok litt varmere og jeg fikk noia og ba om det kaldeste igjen. Jeg spurte om jeg fikk ta vann i håret og jeg holdt dusjen over hodet mitt i noen små sekunder før jeg følte meg ferdig. Jeg fikk el liten håndduk, tørket meg ikke noe som helst men gikk ut i stua. Dette kan jeg ikke huske selv, men jeg hadde tydeligvis ikke hatt lyst til å tørke meg, fordi jeg ville være kald. Jeg er vanligvis ikke en veldig frigjort person, så det å ligge i stua i kun trusa med en minimal håndduk er vanligvis langt utenfor min komfortzone, men akkurat da kunne jeg ikke brydd meg mindre. Enda følte jeg meg som en fremmed i mitt eget hode, og helt mongo -men Wxprøvde å forsikre meg at fordi jeg tenkte på den måten, kom det til å gå fint. jeg visste selv at jeg var rusa, og ga ikke "etter", derfor ville jeg komme til meg selv igjen selv om det overhode ikke føltes slik der og da.

Jeg tror det hadde begynt å bli lysere ute da, P kom uansett bort til meg (hun snakket enda i ett kjør, noe som faktisk var bra nå, fordi da ble fokuset mitt litt flyttet og jeg prøvde febrilsk å tenke på hva hun sa). Hun begynte å gi meg massasje, det var ikke godt, men det var noe som holdt meg tilsede. jeg begynte å lure på om jeg var død, om jeg sov, om jeg hadde øynene åpne eller igjen. Jeg begynte å sveve, og kjente ikke lenger at jeg var nær sofaen. Jeg så sjelen min ut av min egen kropp, jeg så meg selv ligge på sofaen, og så hørte jeg et smell og var helt borte. De andre hadde begynt å røyke seg ned, og gjøre seg klar for seng om en times tid. Jeg klarte ikke å dra hjem, så det ble bestemt at jeg måtte sove hos M og W. å dra hjem alene da ville uansett ha gitt meg en total noia, så jeg er evig takknemlig for at jeg fikk være der. Nå hadde jeg plutselig på meg en morgenkåpe også, ikke at jeg aner hvordan det skjedde. Nå begynte noe av det verste for min del, nemlig glemmestadiet. man føler seg helt seriøst som en retard der man sitter og ikke klarer å ha en samtale fordi man midt i settningen glemmer om man snakker, hvem som snakker, hva man snakker om. . Altså, det eneste jeg hørte hele tiden var "nei nå har jeg glemt hva vi snakker om", eller "hvem snakker, er det jeg som snakker" eller "hæ, hva sa jeg nå". Det eneste vi husket, var at vi glemte hele tiden. Dette har jeg tidligere ment var ganske gøy med mdma, men nå var det egentlig bare ekkelt og jeg kjempet litt imot mitt eget hode og ville mest bare huske. Alt er blurry fra her, men det ble morgen og jeg skulle endelig legge meg, heldigvis sovnet jeg nesten med en gang på sofaen og våknet hele 10 timer etterpå. Jeg følte meg ikke helt normal, men ganske normal og i sjokk over hva jeg hadde opplevd. Jeg klarte å stable meg bort til kjøleskapet (svimmel og ustabil) og hentet en ipad og leste febrilsk opp og ned på VGxfor å tenke på noe annet. Jeg var ikke deppa, jeg følte meg faktisk ganske lett og nesten litt glad. M og W kom ut etterhvert, og vi snakket om gårdagen og jeg tok det hele med et smil der og da.

Dette er vel nå snart 4 uker siden, og jeg lurer mest på om noen har opplevd det samme, eller noe lignende på mdma?
Hørtes ut som du tok for mye denne gangen kanskje? Det er mange forhold som kan spille inn, kvalitet på mdma, hva du ahr i magen etc.

Man blir veldig dissosiativ om man tar for mye god molly.

jeg veier 90 kg og tar 150 mg som første dose,med redosering på 50mg.

etter din vekt å dømme så skulle du liggi på 75 mg, med redosering på 25

https://www.erowid.org/chemicals/mdma/mdma_dose.shtml

finnes en annen målestokk på mdma doseringer som går på vekt, men hadde ikke den tilgjengelig