Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2118
heihei. Jeg har hørt litt snakk rundt det om å gi en annen shot via jointen, hva i helsikke er dette for noe, og hvordan fungerer det? Og det med deling. At du trekker ned og ber den andre personen åpner munnen så blåser du ut røyken...

funker dette i det hele tatt? :S
Å gi en annen shot, regner jeg med betyr at den ene har den enden med glo i kjeften og blåser, mens den andre trekker.

Det andre du snakker om har jeg ihvertfall sett på film...
ttj
Trip Time Journey
ttj's Avatar
En J shot vil si at du putter jointen med gloa først i munnen, så holder du fast filtre med leppa og blåser ut røyken til den andre(bruk sugerør eller en hånd mellom leppa de og motpartner)nei du skal ikke trekke det ned først.
Om det funker, Tja vis den personen er god til å gi shots så fenger det ganske så bra
Lykke til
Traff en kar fra Russland som viste meg shots for første gang.
Ble litt merkelige situasjoner over det hele og kan ikke si det var noe annerledes med
rusen en om jeg hadde røykt en vanlig joint.

Deling av røyk på måten du forklarer, har jeg kun vært del av på et dødt nach.
Tipper poenget ditt var om det gav effekt for den som puster inn brukt røyk?
Selv har jeg ikke peiling. Men, skal innrømme det var et litt interessant spørsmål.
Trådstarter
2 0
Takker for svar. Så det er med andre ord bare for å kose litt altså, med røykekompisen sin. :P
Har den shottegreien noe effekt egentlig?

Sitat av OoM Vis innlegg
Traff en kar fra Russland som viste meg shots for første gang.
Ble litt merkelige situasjoner over det hele og kan ikke si det var noe annerledes med
rusen en om jeg hadde røykt en vanlig joint.

Deling av røyk på måten du forklarer, har jeg kun vært del av på et dødt nach.
Tipper poenget ditt var om det gav effekt for den som puster inn brukt røyk?
Selv har jeg ikke peiling. Men, skal innrømme det var et litt interessant spørsmål.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg har kommet hjem fra nach, jeg nå, og det var en som spurte om vi skulle dele via den måten. Vet ikke om det hadde noe effekt... :S
KA FARSKAN

gloa i kjeften? det kan vel bare gå dårlig mens man sitter der småfull...
Hvis det er en gutt og en jente som røyker sammen, og den ene spør om å dele, så tror jeg nok det bare er et knep for å få rotet litt med vedkommende litt senere da dette er m2m opplegg. Fin begynnelse da, i hvert fall.

Har selv "delt" trekk, og kunne ikke akkurat merke noe bedre effekt enn da jeg trakk ned selv.
Sist endret av ~Angelica; 24. oktober 2010 kl. 07:01.
Sitat av ~Angelica Vis innlegg
Hvis det er en gutt og en jente som røyker sammen, og den ene spør om å dele, så tror jeg nok det bare er et knep for å få rotet litt med vedkommende litt senere da dette er m2m opplegg. Fin begynnelse da, i hvert fall.
Vis hele sitatet...
Skal spørre kompisen min som var initiativtaker den aktuelle kvelden om det var planen hans! Hehe
Men, litt mer OT, så kan det være det som startet det.

Sitat av ~Angelica Vis innlegg
Har selv "delt" trekk, og kunne ikke akkurat merke noe bedre effekt enn da jeg trakk ned selv.
Vis hele sitatet...
Vil tro effekten vil bli svakere, ettersom røyken allerede har hilst på lungene til venninna eller kompisen.
Men, hadde vært gøy å fått et seriøst svar på om det vil gi en rus.
Mitt hode argumenterer begge veier.
Sist endret av oom; 24. oktober 2010 kl. 07:04.
Hm.. greia er vel strengt tatt ikke at vedkommende som har spliffen trekker ned for så å blåse røyk mot motparten,
men heller biter over filteret med gloa mot ganen på seg selv, og blåser samtidig som han/hun lager en "tett pakning" rundt munnen på vedkommende som ønsker å motta en såkaldt "blowback", som jeg har hørt det bli kalt, med hendene.

Dvs. at gloa på jonasen brenner mye hyppigere enn normalt og du presser røyken som oppstår ned i din motparts lunger.
Hvis du får dette riktig til kan jeg se teorien med at det kan sammenlignes med en shot.

(har vel kanskje hatt litt for mange shotter, type vodka, selv ikveld så får bare beklage hvis det blir uforståelig, sorry)
Bruttern, som ikke røyker selv, har gjort dette med meg. Jeg ble bongfjærn og han litt loka, perfect!
For en som ikke røyker på noen måte, kan det å få røyk som allerede har vært inhalert, være en grei måte å få i seg røyken på. Da denne røyken vil være mildere/mindre konsentrert og derfor by på mindre hosting. Har selv gitt røyk videre mange ganger, da til en som ikke røyker noe til daglig og alltid med god effekt.

Og som tidligere nevnt, om man er av motsatt kjønn eller på en eller annen måte tiltrukket av den andre, setter dette en ekstra spiss på det hele.

Shotten var ny for meg, men kan ikke tenke meg at dette overgår bongtrekk på noen måte, selv om det muligens kan overgå et vanlig joint trekk. Så ser ikke helt poenget, tror heller det er en avart av ovennevnte metode.
Sitat av natali 91 Vis innlegg
heihei. Jeg har hørt litt snakk rundt det om å gi en annen shot via jointen, hva i helsikke er dette for noe, og hvordan fungerer det?
funker dette i det hele tatt? :S
Vis hele sitatet...
Ja, det funker, blir som ett bong trekk om dem som shotter er god til det.

Det fungere ved at han som shotter putter jointen i munnen(med gløden inn) og holder hendene sine sånn at det er ett hull, som den som skal trekkke ned setter munnen sin inntil
Som oftes når man gir shot via joint, er det når det er igjen 1 cm av jointen, å er litt klundrete og trekke.

Håper du ble litt klokere.

-HighTech
En kamerat fra Danmark viste meg det engang jeg var i Staden. Han hadde et eller annet sykt dansk navn for det. Det var for vildt!
Du blir fjernere av ett shot trekk. For det første får du i deg mere røyk på engang, for det andre blir det blåst litt lettere og lengere ned i lungene. Det blir som og ta ett sikkelig magatrekk av lumet, kanskje fordi det er tross alt joint(rizla). Når det kommer til deling har vel tiden mye og si, pluss førstepartens muligheter for å ekstrahere thc ut av røyk fort. Si at førsteparten holder trekket så lenge han makter, da vil nok andreparten få en svakere rusopplevelse enn om han gjorde omvent, right?

Glemte at det kan diskuteres ganske opp og ned det med shot, særlig siden veldig få klarer å holde shotten inne særlig lenge, om den er godt utført ofc.