Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1343
De 2 siste åra har jeg røyka bønner hver eneste dag.. etterhvert har jeg innsett hvor mye det går utover livet mitt, og har gått inn for å slutte. Jeg har nå holdt meg i to uker, og har begynt å få helt syke drømmer. Jeg opplever drømmene mine på en helt annerledes måte enn før, og jeg føler jeg er våken under hele drømmen. Jeg våkner hver dag med sterk hodepine og føler meg egentlig bare veldig rar.

Er det noen som har opplevd lignende, eller kjenner til dette? er det noe som går over? hva skjer egentlig? Føler jeg bare vil fyre en til og sove normalt igjen, men da tenker jeg livet mitt bare går tilbake til den konstante grå deprimerende hverdagen..
Har opplevd dette selv alle gangene jeg har tatt en pause etter en lang periode med røyking.Tror dette er mere vanlig enn det er uvanlig
Og ja,det går over etterhvert.Det kan ta fra noen dager til noen uker.
Veit ikke helt, men jeg vil tro det er en form for abstinenser.
Isåfall går det nok over, men du får sikkert et bedre svar av en som har erfaring med det.
Dette er normalt, jeg kan så godt som si at jeg aldrig drømmer når jeg har røyka meg en.
og når du plutselig starter på en pause etter langvarig røyking har det en tendens til og bli litt intens.

Men selv våkner jeg opp og er mye bedre uthvilt en jeg hadde hvert vis jeg hadde røyka ei bønne kvelden før
Mine erfaringer er også akkurat det samme som alle dere andre så vil nok tro det er en liten "abstinens".
Men selv må jeg si at jeg liker å drømme. Etter perioder med bønnerøyking hver dag i mange mnd uten drømming. Så flyter de første ukene når det er pause tider

Har aldri noe form for mareritt. Men ellers føler jeg drømmene på samme måte, at jeg er mer våken etc.

Det med hva man drømmer har vel med mye annet, ikke vet jeg
Sist endret av Bruntogblandet; 12. august 2010 kl. 01:57.
Det har noe med serotonin-nivået i hjernen som endres når man slutter etter daglig bruk. Har selv vært uten i en måned nå, drømmene er der fortsatt, men begynner å avta. Bare vær tålmodig så blir det snart normalt.