Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1846
Master debater
Dekilaz's Avatar
Kan noen her fortelle meg hvordan en flashback-opplevelse er?
En ting er sikkert,men får ikke flashback av cannabis!!!
Flashback kan man få av for.eks sopp, jeg har personelig ikke opplevd et flashback run,men har kamerater som ikke syns det er noe særlig kult
Man kan lett oppleve flashback i en cannabis rus.
Jeg merka at når jeg røyka mye dagen før, blir jeg avogtil ganske loka hvis jeg trener mye m/vekter og slikt tidlig dagen derpå.

Jeg vet ikke om det er noe slikt du mener med "flashback", eller om du mener den mer "Deja Vu" lignende følelsen man får noen ganger når man har ræyka.
Den egentlige bruken av ordet flashback som dop term er hvis rusen plutselig slår inn igjen helt uavhengig av noe og gjerne lenge etterpå. Man kan få flashback mange år etter at man tok sin siste tur..
Det kan selfølgelig være kjipt, og du er ofte i en situasjon du ikke normalt er tura i. Den type flashback er ganske sjelden, men kan forekomme hovedsaklig ved bruk av halusinogene stoffer, som syre, mdma, noe sopp o.l.
Den flashbacken du får dagen etter at du har røyka, har et annet navn... og heter bakfjern.. he he.
Man får ikke flashback i ordets rette forstand av vanlig hasj/pot røyking (kanskje ved bruk av thc olje eller lignende hvis noen vil prøve..)

Deja vu og flashback er ikke det samme....
Men hey... se på det som gratis rus hvis det skulle hende deg en dag!
Master debater
Dekilaz's Avatar
Trådstarter
Ikke no fett med gratis rus når du jobber med noe som må bli ferdig
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det man kan få av cannabis er små synsforstyrrelser som fargestreker på veggene å sånt..
Hadde litt sånn før jeg tok sopp, og nå har jeg mye mere.. hehe
Men det er vel ikke flashbacks? det er bare gratis kos...