Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1965
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har i de siste par ukene vapet hasj (lav - medium kvalitet) omtrent daglig. Begynner gjerne på ettermiddagen og røyker til litt utover kvelden når jeg blir trøtt. Jeg sovner mye enklere nå enn før, men jeg har også merket at jeg til tider våkner neste morgen med en dundrende hodepine som kan vare til langt ut på formiddagen selv om jeg tar smertestillende. Det hjelper litt hvis jeg spiser jevnlig og får i meg nok drikke, men når hodepinen kommer må jeg fortsatt ta paracet + tramadol og ligge i et helt mørkt og stille rom i en time før det går over. Det jeg lurer på er om hodepinene jeg har begynt å få kan ha sammenheng med hasj vapingen jeg driver med? Har noen her opplevd noe lignende? Hvordan løste dere det i så fall? Jeg tenker at det uansett kan være greit å redusere hasj forbruket mitt litt, ha det som helgekos i stedet for hverdags Hva syntes dere?
Vil tro det har med alt annet enn røykingen å gjøre. Du sier at det hjelper om du spiser og får i deg nok drikke. Kanskje det heller har noe med saken å gjøre? Det beste er å røyke kun i helgene, men litt daglig bruk her og der fører sjelden med seg problemer.
Hva slags vape bruker du?

Vannligvis er svak hasj ikke så god å vape så jeg ville uansett prøvd å skaffe noe bedre eller laget rosin av hasjen.
Vann og drikke har mye å si dagen etterpå. Selvfølgelig bør du roe ned på hasjbruker å. Usunt å røyke hver dag
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som utbøffa/syntetisk hasj. Har selv opplevd hodepine, men da akutt mens jeg røyka. Legg vekk hasjen et par dager og se om det hjelper. Om det gjør, skaff bedre greier til neste gang. Hvis ikke, oppsøk lege.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan være så enkelt som at du får hodepine pga blodtrykksforandringer, er selv litt sensitiv for dette.
Hasj med lav kvalitet inneholder ofte stoffer du gjerne ikke vil ha i deg. Når du vaper dette er det klart kroppen kan få en reaksjon. Det kan være en forklaring. Vape og røyking generelt krever ganske mye av kroppen, så prøv å drikk en del mer og se om det hjelper. Det skal uansett ganske mye til å drikke for mye vann.
Det er typisk at hasj kan gi en hodepine så det er ikke unormalt, vaper ikke selv, men vanligvis får jeg hodepine hvis det er veldig mye tobakk blanda i, sitti lenge i røykfylt rom eller røyka store mengder uten dopause. Vann og mat er like viktig om man røyker eller ikke Kanskje prøve ut bare helgekosen og se hvordan formen ligger ann, håper det ordner seg
Hvis du mekka det med tobakk før og nå har slutta med tobakk til fordel for vape kan det være røykeslutt symptomer. Hodepine er veldig vanlig å få når man har trappa ned eller stoppa å røyke tobakk/nikotin
Sitat av Curragi Vis innlegg
Hasj med lav kvalitet inneholder ofte stoffer du gjerne ikke vil ha i deg. Når du vaper dette er det klart kroppen kan få en reaksjon. Det kan være en forklaring. Vape og røyking generelt krever ganske mye av kroppen, så prøv å drikk en del mer og se om det hjelper. Det skal uansett ganske mye til å drikke for mye vann.
Vis hele sitatet...
Tviler ikke på dine selvvutnevnte kunnskaper, men har du kilder som kan støtte dette?