Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4258
Så en kompis skryter på seg at han kan skaffe "egg", hvafandennådeter. Hva er dette? I hodet mitt tenker jeg noe med konsistens som kokt egg, derav navnet. Sikkert latterlig feil. Internett har så langt gjort en dårlig jobb i å hjelpe meg. Kan freakforum?
I hasj sammenheng?
Det er som regel ganske god hasj som har blitt smuglet i eggformer, som har gått igjennom systemet i kroppen din, for å komme igjennom landegrenser og toll.

EDIT: det var kort og grovt forklart, men har dårlig tid.
Sist endret av phideph; 1. desember 2011 kl. 10:08.
Tipper det er rompehasj. Good shit for å si det sånn
Sist endret av Bothrops; 1. desember 2011 kl. 10:14.
Klarer ikke å fårestille meg at noen i det heletatt greier å røyke noe som mann vet har vært i rævva på noen. Facepalm
Sitat av party12345 Vis innlegg
Klarer ikke å fårestille meg at noen i det heletatt greier å røyke noe som mann vet har vært i rævva på noen. Facepalm
Vis hele sitatet...
Forestill deg alt det jævlige kureren har gått igjennom for å få 30-40+-gram med hasj inn til Norge, argo, det er GOD shit.
Egget, som det heter, er hasj av GOD kvalitet, som er forma som egg, pakka inn i folie, som lukter bæsj. Resten kan du regne ut selv.
Sitat av party12345 Vis innlegg
Klarer ikke å fårestille meg at noen i det heletatt greier å røyke noe som mann vet har vært i rævva på noen. Facepalm
Vis hele sitatet...
Ser ikke helt problemet, når det er så godt pakket at verken noe slipper ut eller inn av pakken.

Jeg tar i utgangspunkt at du liker pølser, og fatter ikke hvorfor du eter det når du vet grisens drit går gjennom der.
Hasj som er så god at den er verdt å stappe i rompa
Sitat av laxzzi Vis innlegg
Ser ikke helt problemet, når det er så godt pakket at verken noe slipper ut eller inn av pakken.

Jeg tar i utgangspunkt at du liker pølser, og fatter ikke hvorfor du eter det når du vet grisens drit går gjennom der.
Vis hele sitatet...
Grisetarmer er ikke lenger brukt til å lage pølse. Har hørt at noen av julepølsene til Gilde fortsatt blir laget på denne måten, men vil tro det heller er et mindretall
Har kjøpt det ved flere anledninger. Beste hasjen jeg har røyket, faktisk. Anbefales!
Hvis det er snakk om egg så kan jeg nok nesten garantere at det er snakk om relativt god hasj!
Hadde slike for ett års tid siden og folk her om går fortsatt og prater om de 8)
Sitat av party12345 Vis innlegg
Klarer ikke å fårestille meg at noen i det heletatt greier å røyke noe som mann vet har vært i rævva på noen. Facepalm
Vis hele sitatet...

Brenner jo vekk alle bakteriene og sånn når det brenner da, så er jo ikke noe farlig, kanskje litt ekkelt men ufarlig .D
Sitat av PairADice Vis innlegg
O.o Ville det vært upris å betale 200,- for noe slikt? Høres jo helt sinnsykt bra ut, om noen føler det er verdt å stappe en klump wrapped i folie i rasstutten. Kjenner jeg gir litt faen i hvilken kroppsending den har vært skjult, så lenge den har vært pakket inn i ett eller annet. Besides, kjøper ikke hasj fordi den lukter godt.
Vis hele sitatet...
Så han sa det var cannabis han skulle selge?
10g kokain blir hvertfall kalt for "egg" her hvor jeg bor
The lucky one
PairADice's Avatar
Trådstarter
Nei, er nok god gammeldags hashish dette her ja.
Det artige er at sikkert 3/4 "eggene" som selges er pakket innenlands. Finnes nesten ikke bedre reklame :P

Vet ikke hvor vanlig det er med hasj, men ihvertfall bør du se på forpakningen. Det skal være pakket hardt i mange lag, og du ser gjerne at drit har trukket litt inn i endene. Dette gir en brunaktig touch du kjenner igjen fra en uvasket dildo etter flittig bruk i nr 2.
er nok heller du som har gjort dårlig jobb med å søke på internett og ja freak kan hjelpe deg: http://freak.no/forum/showthread.php...57#post2306157 har forklart litt lengre ned på førstesida hva egg er for noe og det er ikke en egen type hasj, men heller måten den er pressa for og lett få inn og ut.