Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 1519
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hej.
Jeg har hatt store morfin og opiat problem siden jeg var yngre til jeg havnet i en bil ulykke nå eldre, fikk kroppslig skader og hode traume, har etter 4 år med hard kamp fikset kroppen og lært meg og skrive igjen, problemet er at jeg går på høye doser smertestillende (oxycontin og oxynorm) fra 700mg til 450mg, klarer meg per dags dato på 380mg.

Altfor lett og ta flere enn jeg skal, ofte dop syk,livet handler kun om oxycontin nå,våkner kaldsvett og mageknipe også er jeg uten medisin klarer jeg nesten ikke forstå realitet og ikke engang gå i dusjen,ofte kun det å skifte klær er vanskelig(pga medisin abstinenser)

Har blitt hintet til LAR,men siden jeg vet lite og husker veldig lite informasjonen jeg har fått, lurer jeg på hvilken erfaring andre har og om det er aller best og trappe helt ned på oxycontin over noen år?
Jeg er medisin syk ofte, derfor tenker jeg at LAR kanskje er bra.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Oi 3 uker og ingen svar.

Toleransen din er allefall høy nok til at jeg selv ikke ville syntes det var uforsvarlig å kutte cold turkey på egenhånd.

Er skeptisk kanskje 90% av tilfellene folk går for LAR. Jeg synes ikke LAR høres ut som idioti i ditt tilfelle.