Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1117
Hei,

Lurte på om noen kunne tyde hvilket stoff(er) dette er?

Kastet kartet mitt til å sammenligne så om noen fellow Freakers kan hjelpe meg hadde d vært smooooth ;D

Ha en fet helg folkens og TAKK for all mulig hjelp og tips.

Gikk testen rett til lilla/svart? Isåfall sier testen MDMA, litt vanskelig å si utifra bilde.
Trådstarter
21 4
Sitat av Alge Vis innlegg
Gikk testen rett til lilla/svart? Isåfall sier testen MDMA, litt vanskelig å si utifra bilde.
Vis hele sitatet...
Yep, rett til svart/lilla med en gang
Blir vanskelig å se. Kan være alt ifra Morfin/Kodein/selv heroin til MDXX stoffer. Det blir enklere å komme frem til et tryggere svar om du kan si noe om hva det du testet ble solgt som og hvordan det så ut, smakte luktet O.L. Men ja, antakeligvis et MDXX stoff, vanligste er MDMA.
Sist endret av Relevant; 31. juli 2020 kl. 17:21.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Blir vanskelig å se. Kan være alt ifra Morfin/Kodein/selv heroin til MDXX stoffer. Det blir enklere å komme frem til et tryggere svar om du kan si noe om hva det du testet ble solgt som og hvordan det så ut, smakte luktet O.L. Men ja, antakeligvis et MDXX stoff, vanligste er MDMA.
Vis hele sitatet...
Morfin og kodein så blir testen rød først for så bli lilla. Men du har rett i at det ikke nødvendigvis er MDMA, testen sier MDXX

Sitat av fiberen Vis innlegg
Yep, rett til svart/lilla med en gang
Vis hele sitatet...
Da inneholder det du testet MDXX (mdma, mda, mde) mest sannsynlig MDMA da dette er vanligst. Vist man skal være helt sikker så skal man teste med flere kits. Sleng opp ett bilde av produktet også da vel?
Sist endret av Alge; 31. juli 2020 kl. 17:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dette er en indikasjon på at det er MDxx du har og som Alge skriver, mest sannsynlig MDMA.

Sist endret av Maurjegeren; 3. august 2020 kl. 19:53.
Kan være amfetamin MDMA MDxx. Ligget mest på amfetamin syntes jeg.
Sitat av spider_man Vis innlegg
Kan være amfetamin MDMA MDxx. Ligget mest på amfetamin syntes jeg.
Vis hele sitatet...
Amfetamin er jo rødgult, og denne testen her er en lillanyanse. Amfetamin er det i hvertfall ikke.