Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 6564
Hei.
Høytalleren min funker ikke, jeg kan høre folk perfekt men de kan ikke høre noe når jeg snakker.
Må alltid snakke i normal modus eller med handsfree.
Noen som har samme problem?
Har tatt lydopptak 5 meter unna, og hører godt hva som blir sagt.
Det er vel mikrofonen du mener. Har du satt den på mute?
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Det er vel mikrofonen du mener. Har du satt den på mute?
Vis hele sitatet...
Ja er mikrofonen jeg mener, i høytaler modus.
Har ikke satt den på mute, folk hører meg helt fint i handsfree modus eller vanlig mot øre.
Merkelig.
Som også nevnt testa jeg ved å ta opp lydopptak.
Limited edition
Moff's Avatar
Jeg har hatt dette problemet med min tidligere Galaxy S10+. Om jeg forstår problemet riktig, så er det altså at mikrofonen din ikke fungerer når du aktiverer høyttaler i telefonsamtaler. Du kan alltid høre alle, og mikrofonen din fungerer helt fint til alt annet.

Dessverre så har jeg ingen løsning på det, men jeg er helt sikker på at det er en software-feil. For min del løste dette seg selv etter et par måneder. Jeg kom aldri til bunns i hva årsaken var, så eneste tips er å installere siste oppdatering på telefonen, ev. prøve en annen telefon-app enn det som er standard. Jeg har ingen tips til gode telefon-apper, men det finnes sikkert noe som kan brukes.