Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 2229
Halla. Kjøpte noe amf av en rus kompis, og gjort det flere ganger tidligere, ser han som en real og ålreit kar, har tatt masse amf nesten hver dag i nesten 2mnd ca. Den jeg fikk idag er hvit og lukta noe jævlig som sprit, eller antibac i følge min nese, stoler på karen, men pga corona så blir det vel tørke på dette og? Den ser bra ut, som en god hvit rock, men svir som faen i nesa og setter fast i det ene neseboret, kan bemerkes at jeg har brukt amf av å på i 4 år og pådratt meg hull i neseveggen og bruker det neseboret mest til snortings enda. De andre gangene har det vært god standard speed med god funk. Men denne lukter faen meg sprit. Jeg har enten blitt så tolerant at jeg ikke merker noe lenger og nesa er så fucked eller så har han eller overmannen hans buffa meg. Hva tenker noen felles speed freaks om det jeg skriver.

Føler meg helt fucked fysisk og psykisk. Skal ta pause nå.
Bruker det mot depresjon, ironisk.
Sist endret av Samael99; 26. juni 2020 kl. 00:20. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bilde?
På høy tid å ta pause nå. Viss ikke så dra til legen angående nesen din. Det ville jeg gjort uansett.
Trådstarter
Legger til at jeg er avhengig av Otrivin, bruker det i begge neseborene såklart. Men bare den ene har hull, så det er helt klart speed som har etsa seg gjennom.

Legger til bilde. Tviler på at det hjelper noe særlig med saken. https://imma.gr/91550x5c840
Sist endret av Samael99; 26. juni 2020 kl. 12:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Otrivin inneholder en type salt/saltvann som lukker sår å garantert skrur ned biotilgjengeligheten i nesa di, men regner med du har brukt Otrvin ganske lenge?
Trådstarter
Sitat av carttown Vis innlegg
Otrivin inneholder en type salt/saltvann som lukker sår å garantert skrur ned biotilgjengeligheten i nesa di, men regner med du har brukt Otrvin ganske lenge?
Vis hele sitatet...
I September har jeg brukt det 1år.

Idag er jeg kvalm og føler meg dårlig fysisk. Ingen som kan gi et opplysende svar av å se på bildet, regner jeg med. Faen ass, jævla folk som bøffer.

Og ja, jeg drikker mye vann når jeg er på joggetur, og spiser ihvertfall 1måltid pr dag max, eller 2.
Sist endret av Samael99; 26. juni 2020 kl. 13:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det et hint av salmiakk av den? Du skriver det lukter antibac, altså etanol? Sikker på at det ikke er noe løsemiddel som feks aceton?
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det et hint av salmiakk av den? Du skriver det lukter antibac, altså etanol? Sikker på at det ikke er noe løsemiddel som feks aceton?
Vis hele sitatet...
Ja, er jo ikke sikker.
Hvordan finner jeg ut av det da?

Tenker å putte en liten klump i et glass med lunka vann, og det som flyter skal visst nok være good og det som er på bunnen bad
Sist endret av Samael99; 26. juni 2020 kl. 15:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Aceton lukter helt annerledes enn sprit/antibac (etanol). Dersom en eller annen stuker faktisk har brukt antibac, så vil vel glyserol og annen drit som er i det gi en veldig merkelig og bløt konsistens? Det du posta bilde av så ut som rock-aktig stash.

Vært borti noe rock-aktig nylig.som har vært super. Hvis du blir unormalt tett, så kan det være noe drit i det. Klag til dealeren din.

Ps: Otrivin er noe drit. Ta pause fra speeden og otrivin, kjøp saltvannsspray på apotek. Kan jo være at du etter 1 år på speed er blitt litt tolerant og trenger en lengre pause med mye søvn og mat uavhengig av om det stashet ditt er optimalt eller ikke?
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror du tenker på klor ("klortest"), ikke lunka vann? Det er forøvrig en rævva test.

Om noe skal gi deg en viss pekepinn så er vel acetonvask vanlig. Beregn at du uansett mister noen prosent på en acetonvask, og sjekk hva du sitter igjen med etter å ha "vasket" 1g. Hvordan dette gjøres finnes sikkert på forumet, og masse steder på nettet.

Husk hansker og helst åndedrettsvern eller god utlufting når du gjør sånt. Røyker du i nærheten kan du få deg en overraskelse i form av fordampet aceton som antenner.

Lykke til!
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aceton lukter helt annerledes enn sprit/antibac (etanol). Dersom en eller annen stuker faktisk har brukt antibac, så vil vel glyserol og annen drit som er i det gi en veldig merkelig og bløt konsistens? Det du posta bilde av så ut som rock-aktig stash.

Vært borti noe rock-aktig nylig.som har vært super. Hvis du blir unormalt tett, så kan det være noe drit i det. Klag til dealeren din.

Ps: Otrivin er noe drit. Ta pause fra speeden og otrivin, kjøp saltvannsspray på apotek. Kan jo være at du etter 1 år på speed er blitt litt tolerant og trenger en lengre pause med mye søvn og mat uavhengig av om det stashet ditt er optimalt eller ikke?
Vis hele sitatet...
Halla, vil korrigere det jeg skrev, har brukt Otrivin snart et år. Amf har jeg brukt mye i snart 2mnd. Kan godt være jeg er tolerant. Den steinen er ikke noe fuktig, den er hard og tørr, bare lukten og hvor tett i nesa jeg ble som jeg reagerte på. Kjøpt rock av han tidligere, den lukta greit, og hadde ganske god funk.
Anonym bruker
"Tilfreds Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil gjette du har fått bra greier, men at du er innkjørt etter 2mnd (mer eller mindre sammenhengende). Ta deg en uke eller to av du!

Leste første posten din igjen. Når du skriver at det kødder til både kropp og sinn, er det et tegn på at pause er på tide. Evt legge det på hylla for godt.

Min erfaring er at etter en måned eller to "på", så må jeg rett og slett hente meg inn. Sove og spise, "rinse and repeat".
Anbefaler deg virkelig å ta vare på nesa di før det blir værre. En bekjent har klart a ødelegge tårekanalene grunnet snorting. Han har masse slim i øya så han går rundt a lager gremaser grunnet ubehaget. Bruker no øye dråpe greier flere ganger om dagen
Sist endret av DrPerception; 26. juni 2020 kl. 17:43.
Trådstarter
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Anbefaler deg virkelig å ta vare på nesa di før det blir værre. En bekjent har klart a ødelegge tårekanalene grunnet snorting. Han har masse slim i øya så han går rundt a lager gremaser grunnet ubehaget. Bruker no øye dråpe greier flere ganger om dagen
Vis hele sitatet...
Sykt. Skal ta det i betraktning
Kjøp deg et testkit på Shady.no og finn ut hva det inneholder da vel. Har du råd til dop, så har du råd til et testkit til hundrelappen.
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Kjøp deg et testkit på Shady.no og finn ut hva det inneholder da vel. Har du råd til dop, så har du råd til et testkit til hundrelappen.
Vis hele sitatet...
Takk for tips!

Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Kjøp deg et testkit på Shady.no og finn ut hva det inneholder da vel. Har du råd til dop, så har du råd til et testkit til hundrelappen.
Vis hele sitatet...
Har jo ikke testkits til Amf der da.

Tok meg en liner idag, er grei i formen, men blir tett i nesa, og det renner makka veske ut. Vet ikke om det er indikator på dårlig vare eller sliten nese lol.
Sist endret av Samael99; 27. juni 2020 kl. 17:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Samael99 Vis innlegg
I September har jeg brukt det 1år.

Idag er jeg kvalm og føler meg dårlig fysisk. Ingen som kan gi et opplysende svar av å se på bildet, regner jeg med. Faen ass, jævla folk som bøffer.

Og ja, jeg drikker mye vann når jeg er på joggetur, og spiser ihvertfall 1måltid pr dag max, eller 2.
Vis hele sitatet...
Veninne av meg kjøpte "speed" igår noe som jeg ble med på og ta no linears av, følte ingenting etr første linja så vi bare fortsettet, og etterhvert...boom smalt som bare faen brukte rundt 1,3 altså meg og hun til sammen gjennom natta. Kl 8 om morningen havna jeg i psykose og begynte og snakke irsk til meg selv ish kl 11 så begynte jeg og rive av føflekker pga jeg var overbevist d gjemte seg insekter der. Sorry dette er litt offtopic. Men dette kan da ikke ver speed ? Jeg tenker metamfetamin kansje?

Edith: er også 7-8 timer siden jeg hadde siste linje, kan sverge på at jeg enda er rusa, elr jeg bare er i en litt heftigere psykose en jeg tror.
Sist endret av Tester alt; 27. juni 2020 kl. 17:36.
Sitat av Tester alt Vis innlegg
Veninne av meg kjøpte "speed" igår noe som jeg ble med på og ta no linears av, følte ingenting etr første linja så vi bare fortsettet, og etterhvert...boom smalt som bare faen brukte rundt 1,3 altså meg og hun til sammen gjennom natta. Kl 8 om morningen havna jeg i psykose og begynte og snakke irsk til meg selv ish kl 11 så begynte jeg og rive av føflekker pga jeg var overbevist d gjemte seg insekter der. Sorry dette er litt offtopic. Men dette kan da ikke ver speed ? Jeg tenker metamfetamin kansje?

Edith: er også 7-8 timer siden jeg hadde siste linje, kan sverge på at jeg enda er rusa, elr jeg bare er i en litt heftigere psykose en jeg tror.
Vis hele sitatet...
Alt kan tilvennes
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Kjøp deg et testkit på Shady.no og finn ut hva det inneholder da vel. Har du råd til dop, så har du råd til et testkit til hundrelappen.
Vis hele sitatet...
Jo, det har de.

EZ-Test kit for Ecstacy som de har inne, har en løsning med marquis i seg.