Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 622
Enemy of the snut
Er på avrusning..

Går fast på Neurontin pga kraftig prolaps i ryggen, 2x800 mg 3 ganger om dagen + 200 mg Quetiapin og 5 mg Apodorm på kvelden..
Likevel sliter jeg ekstremt med å få sove.. Jeg merker når effekten av Neurontin daler ned, og den skal (i utgangspunktet) forbedre/forsterke effekten av både Quetiapin og Apodorm - så jeg bruker å ta kveldsdosen med Neurontin 1,5-2 timer før jeg tar Quetiapin og Apodorm da jeg synes den har brukt lang tid på å virke de siste 2 mnd.

Men tror noen av dere jeg kan overtale legen til å gi med 1/2-1 ekstra Apodorm for å gjøre nattesøvn bedre? Jeg våkner 2-5 ganger ila natta, og den eneste jeg kan gjøre for å få sove igjen er rett og slett å ta med en røyk - som av en eller annen merkelig grunn booster effekten av Quetiapin og Apodorm..?🤷🏻x♂️
Har vært inne på tanken om å spørre etter Zolpidem, men jeg har avhengig av dem tidligere og de var et HELVETE å komme av så jeg vil heller/helst unngå den fella igjen!

Takk for alle tips og råd på forhånd!😊🙏🏻

NB: NEI jeg er ikke ute etter å ruse meg på noen av de nevnte preparatene, jeg vil sove - gjennom hele natta!
Jeg brukte i en femårsperiode både Apodorm og Zolpidem.Ofte fikk jeg ikke sove i det hele tatt eller våknet midt på natten.Sto opp,laget kaffe og røkte.Tok gjerne en dose til for å få sove litt til.Brukte Phenergan og Sarotex i tillegg.Kuttet ut begge Apodorm og Zolpidem tvert da legen min mistet foreskrivingsretten og hadde en uke med ubehag etterpå.Fikk også Sobril og Lyrica i tillegg.Dette er mange år siden.Fant etter hvert en rytme som funker for meg.Jeg spiser lite i løpet av dagen og spiser meg stappmett til natten.Tar en Nozinan 25 mg til natten og den slår meg ut.Tar også en Melatonin.Jeg bruker også Neurontin.Tar en 600 mg til natten.Tar tilsammen 4200 mg daglig.Har også ryggplager.Håper dette ikke ble for rotete.