Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 818
Har hørt at mange påstår at vaping ikke gjør dem like high jeg invisterte i en volcano vaporizee for en stund siden å merket at er mye mer funk i desktop vape en handhålt. Synst faktisk vaping er mye mer potent en forbrenning og sparer mye penger og pga bruker dobbelt så lite for effect. Hva er deres erfaringer med dry herb vapaorizer.
Min erfaring er at jeg må ha mye mer i en vape enn i en joint for samme effekt. Det kan hende det snur om jeg bruker vape konsekvent lenge nok uten å røyke joint, men jeg klarer ikke gjøre skiftet.

Normal joint for meg er ca 0.2-0.3 weed + 1 sigg.

Jeg har en del vaper. Bl.a en Source vapes som jeg ikke husker navnet på, dynavap, mighty og volcano.
Ja kanskje for samma effect men man kan bli high flere ganger på en vape en j i en j er alt borte på en gang på vape kan jeg bli high flere ganger på 1 mekk kan ta 3 balonger så 3 nye senere og videre. Er enig med at er Anna funk men synst dne er like potent bare Annaenledes avogtil. Har merket at vape er mer mind high å smoke er mer body high foretrekker head high. Jeg kjøper organisk tobakk å grinder de te pulver med bruning å damper de
Sist endret av Vape man 22; 20. oktober 2022 kl. 18:20.
Jeg ser på vaping som en mer skånsom måte å røyke på, for lungene altså.

Såvidt jeg har forstått er det fult mulig å få samme effekt ved bruk av volcano som med en vannbong, men da forsvinner også de helsemessige grunnene til å eie en volcano.

Om jeg husker riktig så kan man like gjerne røyke en vannpipe om man på volcano(den med 9 trinn) overstiger 6,5. Om man ikke vil sløse så lager man smør eller lignende etter man har kjørt det i volcanoen.
Sist endret av Kloakk; 20. oktober 2022 kl. 18:28.
Er ikke noe mer helseskadelig å kjøre en volcano på 9. g forbrenner ikke før på 400c. Enest er at man får litt mer benzen over 200 men fortsatt ubetydelig i forhold til røyk. Merket kjapt når slutta med j at fikk er lunge kapasitet
Sist endret av Vape man 22; 20. oktober 2022 kl. 18:41.
Jeg har brukt vape i ca 8-9 år nå.

Bruker desktop som heter Da Buddha.
Håndholdt synes jeg ikke er bra nok, men jeg er nok for innrøyket.
Ja handholte vapes er lite funk spesielt på bruning har smoke 4 år så gikk jeg over til vape har brukt volcano i 1.5 år nå
Sist endret av Vape man 22; 20. oktober 2022 kl. 18:45.
Fin tråd lurte på håndholdt vaporizer selv. Har en volcano og den er bra. Men vil ha ett bra håndholdt alternativ også.


Så langt virker dynavap lovende. Mighty virker også lovende men krevende å rengjøre og ikke minst prisen.

Hat kjøpt ett par håndholdte vapes som bare har takket for seg så er litt mer forsiktig nå.

Har også lurt på planet of the vapes one koblet til en liten vannbong eller tilsvarende.

Tanker / erfaringer?


Dette skal erstatte Jay og tobakk
Helt enig i at highen er vesentlig cleanere og bedre i vape kontra joint. Brukt Pax i noen år, funker fint til både plate og god hasj/konsentrater.

Siste året har jeg gått mer og mer over til dabs og olje, Puffco Plus er fin å ha i lomma, og Puffco Proxy er virkelig god her hjemme.

Ingen begrensning for hvor høy man ønsker å bli.

Liker også godt at man kan justere temp utifra hvilke effekt jeg ønsker.
Sist endret av wackwrack; 21. oktober 2022 kl. 10:40.
Bruker håndholdt, 0.02-0.05g er passe, blir skeiv som et juletre. Men det blir bare en askeklump igjen etterpå, så det er rentrøyking, ikke vape.

Reduserte forbruket med 95% når jeg begynte med den, men går fortsatt fjern fra morgen til kveld :-)
Mvh
Jeg har Mighty og røyker hasj på den. Bruker vapewool og doseringskapsler. Det tar cirka to sekunder å rengjøre når du er ferdig, og den treffer skallen mye bedre enn noen joint. Jeg har hatt den i to år, og har kanskje vasket kammeret skikkelig en gang. Kjøleenhetene legges i isopropanol ved behov - typ hver 20. gang - over natten og er blir da helt clean.

Sitat av voktern Vis innlegg
Jeg har Mighty og røyker hasj på den. Bruker vapewool og doseringskapsler. Det tar cirka to sekunder å rengjøre når du er ferdig, og den treffer skallen mye bedre enn noen joint. Jeg har hatt den i to år, og har kanskje vasket kammeret skikkelig en gang. Kjøleenhetene legges i isopropanol ved behov - typ hver 20. gang - over natten og er blir da helt clean.

Vis hele sitatet...
Kjøper du adapter å kobler den til en kvalitets glassbong med kaldt vann og isbiter, så har du perfeksjonisme
Anonym bruker
"Snill Spurv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan bruke 10g grønt i en pax og være fjern i 10min eller 0.3g i en joint og være fjern 2-3 timer.
Tror vaping har veldig mye å si på hvilket produkt og hva slags effekt man ønsker.