Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 9146
Skal ta ksasol og røyke. har tidligere bare tatt sånne småe blåe xan, og hørte ksasol var svakere per pille.

Om jeg tar 2-3 mg ksasol og røyker litt, kommer jeg i godformen da?

takk for svar!
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis du ikke har tatt ksalol før holder det i massevis med en eller bare en halv. Men jeg veit jo åssen det er og plutselig tar du en til og en til og en til fordi du tror du ikke er rusa nok mens du egentlig er ballerusa så det beste tipset jeg kan gi deg er å ikke chatte med eller ringe til noen før minst 24 timer senere, eller kaste pillene i do så du bare har mulighet til å ta mer enn max to om du ikke vil drite deg ut hehe
Ksalol er vel de små blåe?
Ksalol er små blå, uten delestrek. 1mg alprazolam per pille.

Ja, formen blir fin men sørg for å ikke ha flere piller tilgjengelig.

Da er de også plutselig borte, og du våkner noen dager senere med ødelagte vennskap, mista jobb, billapp osv...
Sist endret av SkammeligNykter; 10. mars 2022 kl. 20:17.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta 1. Det holder i massevis sammen med røykings.
Folk er så dum ang benzo. Visst du ikke spiser benzo daglig holder 0.5-1mg. Og 2mg Max.

Det nevnte jeg i en av dem andre trådene dine.
K23tamin3
PerGotTheStashh's Avatar
Trådstarter
38 2
Takk for svar!
Anonym bruker
"Rik Kyklop"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ksalol er ikke svakt! er potent og kan fucke deg opp. Vær forsiktig plis!
Han mener sikkert Pfizer sine 1mg ang de han hadde prøvd tidligere.

Ang. Ksalol. så er mengden virkestoff uvisst da noen brett smaker sterkere enn andre. Om dere som bruker ksalol ikke merker den alvorlige forskjell i smaken så må dere ha senskader etter covid eller noe annet som hemmer den sansen.

Sier det jeg alltid har sagt. Galenika er ikke rette produsent. Galenika er i EU og derfor har ekstreme retningslinjer for slik medisin.

Er det ingen som husker gamle dager. Da alle pillene kom fra brekk i medisindepo og ikke produsert falskt i Kina.

Du kan komme med hva som helst og de kopiere det etter dine ønsker.

Kilde. VG Dok.
Sist endret av Naturgrønn; 11. mars 2022 kl. 18:59.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Han mener sikkert Pfizer sine 1mg ang de han hadde prøvd tidligere.

Ang. Ksalol. så er mengden virkestoff uvisst da noen brett smaker sterkere enn andre. Om dere som bruker ksalol ikke merker den alvorlige forskjell i smaken så må dere ha senskader etter covid eller noe annet som hemmer den sansen.

Sier det jeg alltid har sagt. Galenika er ikke rette produsent. Galenika er i EU og derfor har ekstreme retningslinjer for slik medisin.

Er det ingen som husker gamle dager. Da alle pillene kom fra brekk i medisindepo og ikke produsert falskt i Kina.

Du kan komme med hva som helst og de kopiere det etter dine ønsker.

Kilde. VG Dok.
Vis hele sitatet...
Men dette er ikke noe vanlige folk merker, man skal ha spist en del xanor for å kjenne på smaken om de er 0.5 eller 1 mg. Vil si det er nærmest umulig. Men effektmessig kjenner man det ganske fort imo.

På generell basis vil jeg si ksalol er noe av det "tryggeste" å kjøpe på det illegale markedet. Jeg har kun gode erfaringer med dem, selv om ikke det er noen fasit for andres opplevelser.

Derimot har jeg vært borti en del bøff av 2mg bars pfizer
Jesus.. Ksalol er en produsent, di har flere produkter bla Alprazolam, Diazepam, Clozepam osv. Det som florerer mest er Alprazolam aka Xanax. Di runde små blå.

Ingen som sier jeg skal ta en Roche..

Så lite viten rundt dette sier sitt, tar ting man ikke vet hva heter eller forstår merkingen av.. Xanor er 10x så potent som Valium så vær for guds skyld forsiktig, man blir avhengig fortere enn på Heroin og opiater generelt, itilegg blir man jævlig likegyldig og gjør fort mye dumt spesielt på større doser, og en stor dose er 2mg+.

At man ikke kjenner seg rusa er ikke en unnskyldning heller, di som kjenner deg merker fort forskjell og det vises veldig godt at man er på bærtur uten at man merker det selv..
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Jesus.. Ksalol er en produsent, di har flere produkter bla Alprazolam, Diazepam, Clozepam osv. Det som florerer mest er Alprazolam aka Xanax. Di runde små blå.

Ingen som sier jeg skal ta en Roche..

Så lite viten rundt dette sier sitt, tar ting man ikke vet hva heter eller forstår merkingen av.. Xanor er 10x så potent som Valium så vær for guds skyld forsiktig, man blir avhengig fortere enn på Heroin og opiater generelt, itilegg blir man jævlig likegyldig og gjør fort mye dumt spesielt på større doser, og en stor dose er 2mg+.

At man ikke kjenner seg rusa er ikke en unnskyldning heller, di som kjenner deg merker fort forskjell og det vises veldig godt at man er på bærtur uten at man merker det selv..
Vis hele sitatet...
Det her stemmer jo ikke.. Ksalol er jo produktnavnet for tablettene med alprazolam, produsert av Galenika.
Noen har kanskje merket mitt syn på ksalol.


Må bare komme med ett argument.

Sjekk serienr på brettene.

Som man gjorde på Rivotril glass og ser at alle er like og dermed falsk produsert. Galenika er et EU firma som hadde tettet et så stort hull. Det er mer på gaten enn de kan produsere for f.

De må følge de strengeste regler i verden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Derimot har jeg vært borti en del bøff av 2mg bars pfizer
Vis hele sitatet...
Kan ikke huske sist jeg spiste en ekte "stolpe" fra Pfizer.

Siden 2014 har jeg kun brukt tabletter periodevis og medisinsk, ikke rus. Og aldri hektet meg etter det bortsett fra nå. Dessverre. Jeg er ikke en dum narkis som henger i åpne russcener. No offence til de som må det....... ��
Sist endret av Naturgrønn; 14. mars 2022 kl. 11:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg er ikke en dum narkis som henger i åpne russcener. No offence til de som må det....... ��
Vis hele sitatet...
når sluttet du med det da?
Anonym bruker
"Moden Bever"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av PerGotTheStashh Vis innlegg
Skal ta ksasol og røyke. har tidligere bare tatt sånne småe blåe xan, og hørte ksasol var svakere per pille.

Om jeg tar 2-3 mg ksasol og røyker litt, kommer jeg i godformen da?

takk for svar!
Vis hele sitatet...
Hiv i deg 10 stk. så kan du komme hit og poste om at du «iikke.,førler degf noe rusA, tro de måø være faeke bøff»

Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Noen har kanskje merket mitt syn på ksalol.

Må bare komme med ett argument.

Sjekk serienr på brettene.

Som man gjorde på Rivotril glass og ser at alle er like og dermed falsk produsert. Galenika er et EU firma som hadde tettet et så stort hull. Det er mer på gaten enn de kan produsere for f.

De må følge de strengeste regler i verden.
Vis hele sitatet...
Dette er vel ikke riktig- på selve brettene er det batchnr., ikke serienr. f eks hentet jeg fem pakker reseptbelagt medisin på apotek i dag (ikke benzo) og serienr. på pakkene var forskjellige men brettene inni hver pakke hadde likt batchnr,. altså i klartekst: alle de 10 brettene (2 i hver pakke) har samme batchnr.
Sist endret av freakofsatan; 15. mars 2022 kl. 01:10.
▼ ... noen uker senere ... ▼
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Noen har kanskje merket mitt syn på ksalol.


Må bare komme med ett argument.

Sjekk serienr på brettene.

Som man gjorde på Rivotril glass og ser at alle er like og dermed falsk produsert. Galenika er et EU firma som hadde tettet et så stort hull. Det er mer på gaten enn de kan produsere for f.

De må følge de strengeste regler i verden.



Kan ikke huske sist jeg spiste en ekte "stolpe" fra Pfizer.

Siden 2014 har jeg kun brukt tabletter periodevis og medisinsk, ikke rus. Og aldri hektet meg etter det bortsett fra nå. Dessverre. Jeg er ikke en dum narkis som henger i åpne russcener. No offence til de som må det....... ��
Vis hele sitatet...
Er forholdsvis ganske enig med deg, angående dette med at en legemiddelprodusent i EU har en lekkasje av produkter, som tilsynelatende må være like stor eller større enn det produsenten produserer og distrubuerer lovlig...

Mulig at noen i toppstilling har hatt en eller flere shady avtaler med kriminelle, men dette hadde blitt oppdaget og blitt tatt hånd om såpass rimelig kjapt, at det virker veldig usannsynlig at det er tilfelle. Ivertfall at det kan fortsette i så mange år som de brettene har vært i omløp! Ser første post om Ksalol her på forumet var i begynnelsen av Februar 2015...

Vesentlig stor forskjell mellom ekte virkestoff og ekte vare, men dette er tydeligvis bortimot umulig for flertallet å vri hodet sitt rundt. Appelsinbrus er appelsinbrus, men det er kun Solo som er Solo..!

I motsetning til deg, husker jeg godt sist jeg hadde ekte Pfizer Xanor 2mg! Klarte på uforklarlig vis å ordne meg en sjelden avtale med en person som fikk det på resept! Nå var det riktignok ikke en billig fornøyelse, men om jeg kjøpte hele 50 glass, var det en overkommelig pris.

To, tre, kanskje til og med fire Ksalol, toleranse tatt i betraktning, kan ikke sammenlignes i det hele tatt.

Har en god kompis som er fra ett av "østblokklandene", som igjen har en kompis som jobber som farmasøyt der, og før resepter ble digitalisert i landet, fikk kompis utskrevet en betydelig generøs mengde Pfizer 1mg Xanor.

Etter å ha vært på ferie i hjemlandet i fjor, ringte han meg å ville møtes, så han kunne vise meg noe. For å si det på den måten, Galenika, Hemofarm, KRKA, Roché, Pfizer, kjøpt illegalt, på gata eller på nett, det står ivertfall jeg over!

Misforstå meg rett, men en god kopi er kanskje til og med mer virkestoff i for den del, men jeg har prøvd de fleste merker og varianter av piller, men er jeg ute etter Xanor, er det ingenting som gir meg i nærheten av den samme følelsen som Pfizer Xanor 2mg fra apotek!

Skal også sies at jeg har fått bekreftet via blodprøve at Galenika Rivotril 2mg inneholder klonazepam, av min teite, overbeskyttende og maktsyke onkel blå, men det betyr ikke at pillene ble laget på en legemiddelfabrikk i Serbia...

Synest jeg ser tendenser på andre forum, til at det blir mer og mer "akseptert" at varen er en kopi, så lenge det er noenlunde lik virkning av original, eller iallefall samme virkestoff.. Om det er det som er kriteriene for at "Dette er laget av *legemiddelprodusent*, ingen grunn til å tro at det er falske", så håper jeg at et mirakel skjer, og folk begynner med mintpastiller etc. istedet, så kanskje de får lakserende virkning og bruker mye av tiden sin på dass til å tenke over fremtidige valg..!
Korrupsjon eksisterer. "Corruption levels are perceived to be high by surveyed residents of Serbia".
https://www.b92.net/eng/news/crimes.php?nav_id=90443
Eldre sak men det kan jo være disse wholesalers som driver med ulovlig distribusjon.

Uansett fake eller ei så lenge det inneholder virkestoff og ikke inneholder annet dritt så går det greit.

Etter å ha vært på ferie i hjemlandet i fjor, ringte han meg å ville møtes, så han kunne vise meg noe. For å si det på den måten, Galenika, Hemofarm, KRKA, Roché, Pfizer, kjøpt illegalt, på gata eller på nett, det står ivertfall jeg over!

Hva mener du med dette, hva viste han deg?
Han ble sikkert visst sementblander og det skitne badekaret de bruker til å blande vitkestoffet med bindemidell før det kjøres i pillepressen.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
Korrupsjon eksisterer. "Corruption levels are perceived to be high by surveyed residents of Serbia".
https://www.b92.net/eng/news/crimes.php?nav_id=90443
Eldre sak men det kan jo være disse wholesalers som driver med ulovlig distribusjon.

Uansett fake eller ei så lenge det inneholder virkestoff og ikke inneholder annet dritt så går det greit.

Etter å ha vært på ferie i hjemlandet i fjor, ringte han meg å ville møtes, så han kunne vise meg noe. For å si det på den måten, Galenika, Hemofarm, KRKA, Roché, Pfizer, kjøpt illegalt, på gata eller på nett, det står ivertfall jeg over!

Hva mener du med dette, hva viste han deg?
Vis hele sitatet...
Ja, korrupsjon finnes vel stort sett over hele linja, det er vel ikke til å komme unna.
Men skulle jo tro at siden det gjelder så strengt kontrollerte substanser som legemidler, at det var så og si umulig å rapportere om så mye "svinn" i produksjonen i så mange år ?

Det er jo ikke akkurat snakk om at arbeidere som tar med seg 5-10 esker med brett fra jobb kan dekke etterspørselen, men der igjen, det er ingen grenser for hva penger kan løse..

Poenget mitt i posten over var vel at jeg synes ikke 2x 1mg Ksalol kan beskrives som annet enn kjent smak i munnen, heller ikke 3-4, og om 1=1mg, er du jo oppe i 3-4mg.
Med ekte Pfizer 2mg Xanor stolper er det for meg nok til å kjenne tydelig virkning på én, noe Ksalol ikke gjør. Tar jeg en 2mg til jeg er jeg jo betydelig/tydelig ruset.

Om du leser avsnittet over der jeg skrev om møtet våres etter ferien hans, står det i klartekst at han er kompis med en som jobber som farmasøyt, og som skrev ut en betydelig mengde Pfizer 1mg Xanor til min kompis før reseptsystemet i landet ble digitalisert.
Det var jo da dette han ville tilby meg...
Med det sagt så er det jo merkbar forskjell på 1mg Pfizer og 1mg Ksalol, ivertfall sammenlignet med de apotekervarene jeg har hatt tilgang til

Synest folk bør være litt mer kritiske til stoff, og da tabletter generelt.
Men for all del, om det er godt nok for deg at en hobbypresser presser pillene dine på skrivepulten ilag med chipsrester å what ever, kanskje også samtidig med andre stoffer som kan henge igjen i pressen og gi deg TOTALT annen effekt enn det du forventet, så må du jo bare kjøre på!

Jeg mener fortsatt at det er betydelig forskjell på "ekte virkestoff" og "ekte vare". Det er to vidt forskjellige ting..!

Sitat av Sæd Vis innlegg
Han ble sikkert visst sementblander og det skitne badekaret de bruker til å blande vitkestoffet med bindemidell før det kjøres i pillepressen.
Vis hele sitatet...
Er ganske sikker på at Pfizer har en noe annen standard i produksjonslokalene sine, enn det du har for å presse dine "surprise" piller ?

Neida, han visste om at jeg var interessert, og ga meg muligheten til å kjøpe det han tok med seg ifra hjemlandet.

Greit nok at det blir lange poster, men det må da være mulig å lese igjennom en gang til om noe er usikkert første gangen ? Eller er det hjemmepressa som hadde rester etter Flubromazolam i seg og det er vanskeligt å lese ?
Sist endret av Mr.Septik; 8. april 2022 kl. 19:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hvis galenika selger til grossister så er det utenfor dems kontroll, det var poenget. men jeg er ingen ekspert.

sorry misforsto det du skrev om han kompisen din. nå heter det riktignok ikke xanor i østeuropa, kun her i nord. men regner med det var en glipp.

har også testet xanor 1 mg mot ksalol før og ikke følt merkbar forskjell. tror noen folk undervurderer toleranse. plutselig funker ikke 1 pille lenger, man må ha to osv og den onde sirkelen er igang.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
hvis galenika selger til grossister så er det utenfor dems kontroll, det var poenget. men jeg er ingen ekspert.

sorry misforsto det du skrev om han kompisen din. nå heter det riktignok ikke xanor i østeuropa, kun her i nord. men regner med det var en glipp.

har også testet xanor 1 mg mot ksalol før og ikke følt merkbar forskjell. tror noen folk undervurderer toleranse. plutselig funker ikke 1 pille lenger, man må ha to osv og den onde sirkelen er igang.
Vis hele sitatet...
Er ingen ekspert jeg heller, og det du skriver kan virke veldig sannsynlig, men hva som er fakta får vi vel aldri vite desverre..
For alt vi vet kan dem selge direkte til ett firma med papira i orden, bare for å ha ett mellomledd mellom fabrikk og svarte markedet, evt flere ledd.

Ja toleranse er noe mange ikke tar med i regnestykket. Når jeg snakker om mine erfaringer er det snakk om lange toleransepauser imellom. Har hatt grei effekt av Galenika, både Ksalol og Rivotril, og det er jo bare våres egne erfaringer vi diskuterer her, men for min del kan jeg ikke sammenligne virkningen av 1mg Xanax* og 1mg Ksalol.

Ifølge www.wedinos.org, som er en rusmiddelanalysetjenste i Welsh, England, er så og si alt dem har testet fra Galenika akkurat det det skal være, men det jeg ikke klarer tanken på, er at "Mr.Presser" nettopp er ferdig med en batch fentanylpiller, eller enda verre, flubromazolam holdige piller, der doseringen er på ųg stadiet..! Registrert dødsfall av så lite som 3mg i en person. Det er dette mine poster i denne tråden koker ned til, ikke om at virkestoffet stemmer, men rett og slett krysskontaminering med direkte livsfarlige stoffer..!

Uansett, konstruktiv diskusjon, takker for den og ønsker deg hell å lykke med det du måtte finne på å smake på!
Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Ja, korrupsjon finnes vel stort sett over hele linja, det er vel ikke til å komme unna.
Men skulle jo tro at siden det gjelder så strengt kontrollerte substanser som legemidler, at det var så og si umulig å rapportere om så mye "svinn" i produksjonen i så mange år ?

Det er jo ikke akkurat snakk om at arbeidere som tar med seg 5-10 esker med brett fra jobb kan dekke etterspørselen, men der igjen, det er ingen grenser for hva penger kan løse..

Poenget mitt i posten over var vel at jeg synes ikke 2x 1mg Ksalol kan beskrives som annet enn kjent smak i munnen, heller ikke 3-4, og om 1=1mg, er du jo oppe i 3-4mg.
Med ekte Pfizer 2mg Xanor stolper er det for meg nok til å kjenne tydelig virkning på én, noe Ksalol ikke gjør. Tar jeg en 2mg til jeg er jeg jo betydelig/tydelig ruset.

Om du leser avsnittet over der jeg skrev om møtet våres etter ferien hans, står det i klartekst at han er kompis med en som jobber som farmasøyt, og som skrev ut en betydelig mengde Pfizer 1mg Xanor til min kompis før reseptsystemet i landet ble digitalisert.
Det var jo da dette han ville tilby meg...
Med det sagt så er det jo merkbar forskjell på 1mg Pfizer og 1mg Ksalol, ivertfall sammenlignet med de apotekervarene jeg har hatt tilgang til

Synest folk bør være litt mer kritiske til stoff, og da tabletter generelt.
Men for all del, om det er godt nok for deg at en hobbypresser presser pillene dine på skrivepulten ilag med chipsrester å what ever, kanskje også samtidig med andre stoffer som kan henge igjen i pressen og gi deg TOTALT annen effekt enn det du forventet, så må du jo bare kjøre på!

Jeg mener fortsatt at det er betydelig forskjell på "ekte virkestoff" og "ekte vare". Det er to vidt forskjellige ting..!



Er ganske sikker på at Pfizer har en noe annen standard i produksjonslokalene sine, enn det du har for å presse dine "surprise" piller ?

Neida, han visste om at jeg var interessert, og ga meg muligheten til å kjøpe det han tok med seg ifra hjemlandet.

Greit nok at det blir lange poster, men det må da være mulig å lese igjennom en gang til om noe er usikkert første gangen ? Eller er det hjemmepressa som hadde rester etter Flubromazolam i seg og det er vanskeligt å lese ?
Vis hele sitatet...
nei laban jeg misforsto innlegget dit
Anonym bruker
"Underernært Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg fikk to brett Ksalol idag der en var av "gamle" typen du kan knekke av en og en, og et knekk uten.

Synes de gamle "knekkerne" smelter fortere under tunga enn de på brett uten knekk. Men de funker!
Anonym bruker
"Underernært Maurløve"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg fikk to brett Ksalol idag der en var av "gamle" typen du kan knekke av en og en, og et knekk uten.

Synes de gamle "knekkerne" smelter fortere under tunga enn de på brett uten knekk. Men de funker!
Vis hele sitatet...
Og et brett uten mente jeg
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mye snakk angående de ksalol fortiden. De inneholder samme virkestoff og de funker akkurat som de skal. En lite episode:
Jeg kjøpte 50 stk og tok 4stk rett før kriminalomsorgen. Innen 20 min hadde jeg blacket ut i samtalen med de og jeg våknet opp med 3 ukjente mennesker rundt meg som spurte om det gikk bra. Jeg hadde visst gått rett ut døren etter hendelsen. Jeg må ta en båt for å komme meg hjem og det tar ca en times tid. Jeg kom meg på båten og sovnet av før betjenten kom å spurte om hvor jeg skulle - jeg betalte og det gikk 2 minutter før jeg reiste meg å trodde jeg hadde sovnet av stoppet jeg skulle av. Etter alt det her så husker jeg ingenting før tre dager etter jeg hadde spist alle 50.

Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at de ksalolene som finnes er like legit som alt det andre man skulle få på et apoteket.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Mye snakk angående de ksalol fortiden. De inneholder samme virkestoff og de funker akkurat som de skal. En lite episode:
Jeg kjøpte 50 stk og tok 4stk rett før kriminalomsorgen. Innen 20 min hadde jeg blacket ut i samtalen med de og jeg våknet opp med 3 ukjente mennesker rundt meg som spurte om det gikk bra. Jeg hadde visst gått rett ut døren etter hendelsen. Jeg må ta en båt for å komme meg hjem og det tar ca en times tid. Jeg kom meg på båten og sovnet av før betjenten kom å spurte om hvor jeg skulle - jeg betalte og det gikk 2 minutter før jeg reiste meg å trodde jeg hadde sovnet av stoppet jeg skulle av. Etter alt det her så husker jeg ingenting før tre dager etter jeg hadde spist alle 50.

Jeg er ingen ekspert, men jeg mener at de ksalolene som finnes er like legit som alt det andre man skulle få på et apoteket.
Vis hele sitatet...
Det er mye mulig, men med mindre du selv eller noen du kjenner henter de selv på apoteket, så trenger du ikke være ekspert for å forstå at det like godt kunne vært jeg som hadde blandet, presset og pakket de. At de fleste inneholder Alprazolam er jeg ikke ett sekund i tvil om, MEN, hva annet de har mulighet for å inneholde utenom bindemiddel og virkestoff, det kan du ikke vite, ei heller mengde virkestoff. Kommer de fra lokalene til Galenika, bør det jo være det det skal være, men kommer de ifra kontorpulten min, kan det være såpass mye forskjelligt annet tilsatt at det er umulig å tenke seg fram til.
Det kan også være underdoserte/overdoserte, rester fra andre typer piller, og selfølgelig kan de også komme ifra Galenika sine lokaler i Serbia. Eller ifra en lab i Kina

Nei, spis og vær glad folkens! Bare mine tanker rundt dette, har ingen informasjon som ikke andre kan leite fram om de gidder!

Og vær forsiktig, når du henter på apoteket, er samtlige av batcher omtrent identiske, og det bør du kunne stole på. Får du tak i en ny batch, prøv ca 1/3 av tabletten først, og la det gå ivertfall 20/40 minutter mellom doseringer.

(PS!: Jeg har aldri, og kommer heller aldri til å fremstille piller selv, dette var ment som et eksempel!!)

https://m.psychonautwiki.org/wiki/Flubromazolam
Her er ett av stoffene www.wedinos.org har funnet en gang i Galenika Ksalol. Ta en liten titt på linken, og legg merke til dosering, den er uppgitt i ųg(!!!!!)

Stay safe, Hugs4Drugs!

Beklager! Det var ikke Ksalol, men Galenika Bensedin 10mg Diazepam***
Sist endret av Mr.Septik; 8. april 2022 kl. 23:02. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
På wedinos er det for øvrig også to eksempler hvor ksalol inneholder henholdsvis paracetamol(i tillegg til alp) og etizolam. søk på keyword ksalol og se på side 2 og 4.
Er det noen med nøyaktig vekt, som har prøvd og veie pillene? Se forskjellen på 30 piller for exe? Regner med aviket oss seriøse aktører er forbløffende lite
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av 5FDP Vis innlegg
Er det noen med nøyaktig vekt, som har prøvd og veie pillene? Se forskjellen på 30 piller for exe? Regner med aviket oss seriøse aktører er forbløffende lite
Vis hele sitatet...
Har digital diamantvekt, men har ikke Ksalol. Kan muligens få sjekket apotek Pfizer 1mg Xanax iløpet av helgen, kan jo kanskje være interesant å finne ut om de er tilnærmet lik på vekt da ?
har nå veid 10 stk blå fra de "gamle" brettene og 10 fra nytt design. gamle: 1,022 g. nye 1,002 g. så altså ca. 0,020 g forskjell. hvor betydningsfull denne forskjellen er vet jeg ikke, men hver enkelt pille veide i området 0,098 - 0,105 g. veide også noen pfizer sobril og der var det også avvik på inntil 0,006 mellom enkeltpiller.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
har nå veid 10 stk blå fra de "gamle" brettene og 10 fra nytt design. gamle: 1,022 g. nye 1,002 g. så altså ca. 0,020 g forskjell. hvor betydningsfull denne forskjellen er vet jeg ikke, men hver enkelt pille veide i området 0,098 - 0,105 g. veide også noen pfizer sobril og der var det også avvik på inntil 0,006 mellom enkeltpiller.
Vis hele sitatet...
Har også veid og målt angivelige Pfizer Xanax fra baltikum og kommer fram til det samme.. Tok meg tid til å finlese felleskatalogen, og det ser ut for at labanalyse er det eneste som kan si noe 100%, som også det er felles enighet om.



Pillene ble målt med skyvelær, og det ble funnet avvik på mellom 0,1mm til 0,5mm.

Sitat av Mr.Septik Vis innlegg
Har også veid og målt angivelige Pfizer Xanax fra baltikum og kommer fram til det samme.. Tok meg tid til å finlese felleskatalogen, og det ser ut for at labanalyse er det eneste som kan si noe 100%, som også det er felles enighet om.



Pillene ble målt med skyvelær, og det ble funnet avvik på mellom 0,1mm til 0,5mm.
Vis hele sitatet...
Vil tro at mål og vekt har er vesentlig sammenheng. Kan jo være at f.eks Etizolam har en helt annen vekt/ųg-ratio enn det Alprazolam har, men lite trolig du finner ut noe mer enn det vi har kommet fram til nå!
Sist endret av Mr.Septik; 11. april 2022 kl. 16:11. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
husk at virkestoffet, 1 mg, tilsvarer kun 0,001 g. så det meste av en pille er hjelpestoffer. veide nå noen andre piller fra sandoz (norsk apotekvare) og der var det konsistent 0,089 - 0,090 på hver enkeltpille men 0,875 alle 10 samtidig, så vekten er tydeligvis ikke helt nøyaktig heller.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av freakofsatan Vis innlegg
husk at virkestoffet, 1 mg, tilsvarer kun 0,001 g. så det meste av en pille er hjelpestoffer. veide nå noen andre piller fra sandoz (norsk apotekvare) og der var det konsistent 0,089 - 0,090 på hver enkeltpille men 0,875 alle 10 samtidig, så vekten er tydeligvis ikke helt nøyaktig heller.
Vis hele sitatet...
Joda, såpass forstår jeg da. Hadde jo vært noe med 100mg Alprazolam tabletter!
Ingen nevner noe om Rivo her. Jeg er veldig glad i rivo, har merka at rusen er renere fra de Galenika brettene enn de falske roche som florerte.
*septiktekniker*
Mr.Septik's Avatar
Sitat av Samael99 Vis innlegg
Ingen nevner noe om Rivo her. Jeg er veldig glad i rivo, har merka at rusen er renere fra de Galenika brettene enn de falske roche som florerte.
Vis hele sitatet...
De Galenika Rivotrilene jeg har prøvd, har jeg fått bekreftet via blodscreening, at inneholder Klonazepam.

Problemet, som jeg ser det, er at det er ingen problem å få tak i Alprazolam, Klonazepam, Etizolam osv. i pulverform for de som innehar den "riktige" kunnskapen om å tilegne seg de forskjellige stoffene. Problemet er enda mindre å anskaffe seg bindemidler og presser, så egentlig "kan alle" lage de fordømte pillene selv, og da kan de ikke beskrives som ekte vare uansett, i min bok hvertfall!

Ekte vare er blandet, presset og pakket av ett foretaksregisrert eller tilsvarende autentisert legemiddelfirma!
Ikke av en, eller flere, med evnen til å blande, presse og pakke tabletter hjemme på gutterommet eller i garasjen!

Leste på ett forum for noen dager siden, hvor spørsmålet var, hva som var den beste måten å dosere 100gram Alprazolampulver eller noe sånt på. Ene svaret han fikk var akkurat det som jeg bekymrer meg over i tidligere poster, at han burde blande x med y, å kjøpe en spesifikk presse. Da skulle han være i stand til å presse 150 piller i slengen. Flere svar omhandlet også å dosere volumetrisk i Propylen Glykol, som er det som vanligvis blir brukt til "flytende benzo" løsninger.

Problemet er ikke virkestoffet i seg selv, det omhandler også tilvirkningsprosessen og andre avvik som fort kan ende, i værste fall, med dødsfall hos den som inntar tablettene !

En seriøs legemiddelprodusent har strenge prosedyrer for å i det hele tatt få lov til å produsere noe som helst!
Sist endret av Mr.Septik; 11. april 2022 kl. 20:24. Grunn: La til en setning*
Husker jeg pusha ekte apotekvarer forsegla xanax pakker. Dumt at pluggen ble tatt. Så har ikke noe å si at jeg får bekrefta gjennom fürst up at jeg har klonszepam