Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 4786
De har ikke koden til å komme seg inn, men vet at politiet har avtale med snapchat om rett til myye info fra de siste 30 dagene på snap. Alt de trenger er et brukernavn.


Rakk ikke å slette et bilde jeg gjerne ikke vil at politiet skal se. blir de å greie å se my eyes only snapchat videoer om de prøver?
Om saken er alvorlig nok, vil politiet sende en forespørsel til Snapchat om innholdet.

Er den ikke særlig alvorlig ville jeg ikke bekymret meg.

Sitat av u18knekt Vis innlegg
De har ikke koden til å komme seg inn, men vet at politiet har avtale med snapchat om rett til myye info fra de siste 30 dagene på snap. Alt de trenger er et brukernavn.


Rakk ikke å slette et bilde jeg gjerne ikke vil at politiet skal se. blir de å greie å se my eyes only snapchat videoer om de prøver?
Vis hele sitatet...
Har du noen kilde til denne avtalen mellom politiet og Snapchat?
Sist endret av SkammeligNykter; 26. februar 2022 kl. 04:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
37 2
Har ikke en kilde, en kompis som har hatt mye med politi å gjøre visste meg at han greide å få samme informasjon. Antar du finner en mulig kilde eller tråd om du googler. Snapchat er ikke en trygg app med tanke på privatliv.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Politiet får ALT de vil, dessverre.
Den eneste tlf de ikke har åpnet hos meg, var en IPhone.
Men uansett.
Knekk tlf i to eller hiv den på elva neste gang��
Lykke til.
Sitat av slitenRealist Vis innlegg
Politiet får ALT de vil, dessverre.
Den eneste tlf de ikke har åpnet hos meg, var en IPhone.
Men uansett.
Knekk tlf i to eller hiv den på elva neste gang��
Lykke til.
Vis hele sitatet...
Politiet får det du tillater dem, og ikke mer enn det. Sett passord på telefon, og ikke gi det bort, så er du trygg.

De har tatt telefonen min mange ganger, og får den alltid igjen uten tegn på at den er rørt.
Snapchat nektet å levere ut bilder fra en helikopterulykke i Norge for ikke så lenge siden med unnskyldningen at ulykken allerede hadde skjedd og det dermed ikke var akutt fare for liv og helse..
Med mindre det er klare tegn for bildedeling av mindreårige så er det null sjangs for de å få noe av snapchat.