Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 2469
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har insulinpumper her. Hvordan får jeg trukket opp subben i så liten pumpe? (8’)
Gidder ikke ødelegge armene mine mer med større nåler…
Er vel bare og bruke vanlig 2ml eller 2.5ml pumpe og brun nål (13 ml) f.eks, de er ganske små. Eller mener du at du bruker nåla som er til insulin pumpe også? Er vel kanskje mulig og feste den nåla på en større pumpe ellernoe. Ikke vet jeg helt sikkert har egentlig ikke noe erfaring med bruk av insulinsprøyer
Skal ikke si hva du skal og ikke skal gjøre, ditt liv.. Men om du skal skyte piller ha vertfall riktig utstyr
Ja de er små de og. Men hadde nå tenkt å få det til med insulinpumpe… Derav innlegget��
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trenger man å filtrere når man skyter subutex?
Subutex er utrolig viktig å filtrere. Finnes flere tilfeller av forjævlige komplikasjoner etter injisering av Sub. Noen uheldige stakkarer har endt med å amputere.

"Subutex is a sublingual formulation of buprenorphine that is used to treat opioid dependency. It may be abused parenterally (injisering) with disastrous consequences. We present 4 cases of parenteral abuse of Subutex resulting in severe upper limb complications. Two vascular complications were treated with combinations of anticoagulants, vasodilators, brachial plexus bock and iloprostol. One severe hand abscess required surgical debridement, and 1 median nerve injury required neurolysis. All patients had a poor outcome."

Skaff deg hjulfilter om du skal skyte Subutex.
Risikoen er så klart ikke veldig stor, men er du uheldig kommer du til å angre deg grønn.
Sist endret av krystallkongen; 10. august 2021 kl. 17:37.
Jeg tror du skader venene dine/ blodårene dine mere med insulin sprøyter en ved fks 13 mm sprøyter de brune som er laget for blodårene. Det er ikke insulin sprøytene. Vet det er veldig populært i USA men dette er fordi de ikke har like god tilgang på medisinsk utstyr som vi har.

Altså de har tilgang men prisene og tilgangen er noe helt annet en vi har her i Norge.

Anbefaler deg å bruke utstyr som er laget for ditt formål, spesielt når det er snakk om injeksjoner.
Anonym bruker
"Intolerant Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Skaff deg hjulfilter om du skal skyte Subutex.
Vis hele sitatet...
Jeg prøvde å google og finne ut hva et hjulfilter er og hvordan det fungerer, men klarte ikke forstå det. Kan du forklare meg det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg prøvde å google og finne ut hva et hjulfilter er og hvordan det fungerer, men klarte ikke forstå det. Kan du forklare meg det?
Vis hele sitatet...
Google "sprøytefilter".

Sprøyten tilkobles den ene "enden/tutten" av filteret. Den andre "tutten" stikkes ned i væsken du skal injisere, og trekkes opp via sprøyten.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg filtrerer gjennom litt bomull over fra en annen sprøyte… så det meste blir filtrert gjennom bomullen… ?