Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1015
gutta, kommer lyrica opp på spyttetesten til politiet, den de bruker i trafikken? mange sier nei uten begrunnelse.
Er det noen som vet at det 100% ikke kommer opp? ( om noen har vært på d og blitt testa eventuelt)
https://www.google.com/url?sa=t&sour...q6FMeHudBtECoh
Sist endret av SkammeligNykter; 26. november 2022 kl. 19:25.
Ifølge lenken til SkammeligNykter så er undersøkelsen ikke tilgjengelig for spytt.
Sitat av Fyllekjøreren Vis innlegg
Ifølge lenken til SkammeligNykter så er undersøkelsen ikke tilgjengelig for spytt.
Vis hele sitatet...
Ja, tusen takk håper den er oppdatert.
Politiet kan kjøpe tester for hva som helst, men det er dyrt, og derfor ikke prioritert.
De tester bare standardstoffene i spytt, men har du historikk, eller plutselig får enn falsk positiv , så ryker du rett inn på blodprøve, å der finner de alt.
Er det noen her som faktisk har blitt stoppet og blitt testet? Har kjørt bil i mange år nå tror jeg har vært i promille kontroll 2 ganger.
Sitat av Gingerskjegg Vis innlegg
Er det noen her som faktisk har blitt stoppet og blitt testet? Har kjørt bil i mange år nå tror jeg har vært i promille kontroll 2 ganger.
Vis hele sitatet...
Ja og jeg kjenner mange som har både blitt stoppet og mistet lappen pga spyttprøve
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja og jeg kjenner mange som har både blitt stoppet og mistet lappen pga spyttprøve
Vis hele sitatet...
Er vel ikke selve spyttprøven men blodprøven etterpå som di mistet lappen av? Såvidt jeg vet kan ikke spyttprøve brukes juridisk og Politiet bruker det som en indikator for hvordan di skal gå videre frem.

Man får kjøpt tyggis man kan ha liggende i bilen som tuller med di spyttprøvene. Hvor lurt det er kan diskuteres, men når di røsker fra lappen og har razzia hjemme hos noen som røyka en tjall for 2 dager siden så skjønner jeg at folk prøver å lure seg unna.
Sist endret av FuNcEd; 29. november 2022 kl. 21:25.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ja og jeg kjenner mange som har både blitt stoppet og mistet lappen pga spyttprøve
Vis hele sitatet...
Ja, andre stoff en lyrica. Lyrica kommer jo ikke opp på spytteprøven, men blodprøven ja.

Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Er vel ikke selve spyttprøven men blodprøven etterpå som di mistet lappen av? Såvidt jeg vet kan ikke spyttprøve brukes juridisk og Politiet bruker det som en indikator for hvordan di skal gå videre frem.

Man får kjøpt tyggis man kan ha liggende i bilen som tuller med di spyttprøvene. Hvor lurt det er kan diskuteres, men når di røsker fra lappen og har razzia hjemme hos noen som røyka en tjall for 2 dager siden så skjønner jeg at folk prøver å lure seg unna.
Vis hele sitatet...
Tenker du på lyrica eller andre stoff?

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Politiet kan kjøpe tester for hva som helst, men det er dyrt, og derfor ikke prioritert.
De tester bare standardstoffene i spytt, men har du historikk, eller plutselig får enn falsk positiv , så ryker du rett inn på blodprøve, å der finner de alt.
Vis hele sitatet...
Jepp, med andre ord ikke lyrica.
Sist endret av Patefron; 30. november 2022 kl. 00:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.