Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 3010
Anonym bruker
"Firkantet Hamløper"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har fått med meg endel dealere nå selger Rohypnol 542. Er disse ekte? Har noen testet disse?
Anonym bruker
"Klein Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet at en vendor på DNMN r ute å går med _LEGIT_ hyppere��
Hvis di er grønne utenpå og blå inni og ellers ser pene og riktig ut så er di nok mest sannsynlig ekte, du kan jo sammenligne med bilder på nettet. evt dele en på midten å legge ut bilde her.

Det er noe med den fargen på disse som er veldig vanskelig å fake, utsiden og innsiden har forskjellige farger. Uansett for å være 100% så bør man teste.
Svært lite rohypnol som brukes medisinsk, så de er nok ikke ekte. Men kan jo fortsatt være det samme virkestoffet i de
Roche har ikke sluttet å produsere rohypnol, men de fås kun på registreringsfritak. Noen får det hos tannlegen.
Mvh
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet at en vendor på DNMN r ute å går med _LEGIT_ hyppere��
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du at de er legit?
Anonym bruker
"Klein Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av thetech Vis innlegg
Hvordan vet du at de er legit?
Vis hele sitatet...

Legit som i akkurat samme virkestoffer. :-)
Karen har labrapport. Det er ikke 542 men 2mg hyppere de hvite med kryss.

hva dealere på gaten har og om det er ekte 542 aner jeg nada om
Sist endret av Sæd; 27. november 2022 kl. 19:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lab rapporter fakes som bare det.
2min i photoshop så kan du få en EC rapport til å se helt legit ut.
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er rohypnol? Hvorfor blir det brukt som rusmiddel? Og hvorfor er det ikke i produksjon lenger?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er rohypnol? Hvorfor blir det brukt som rusmiddel? Og hvorfor er det ikke i produksjon lenger?
Vis hele sitatet...
Flunitrazepam/Flunipam er et meget potent benzodiasepin brukt mot søvnvansker og angst. Ofte brukt til å dope ned folk, siden det er meget søvndyssende, man blir ukritisk og mister hukommelsen, særlig i kombo med alkohol. Det lages fortsatt men er ikke lenger godkjent i Norge så man må søke om fritak. USA som er store på benzo har det heller ikke på markedet og det sier litt.

542ene som florerte da jeg begynte å ruse meg for 20år sia var beryktet, folk ble så frekke di stjal helt åpenlyst, plukket ned bilder fra puben, gikk rett ut av butikken med tobakk og øl osv, i tilegg til mye anna rart som voldtekt osv så di ble faset ut. Man ble blå i kjeften av di også.
Anonym bruker
"Harm Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La meg gjette: Kids in Crime på TV 2? ET
Garantert falske, så en lab test på reddit for noen år siden der det var zopiclone og en annen rc benzo. Med mindre du finner en gammel pakke i skapet til en gammel onkel er de pillene long gone. Men med tv serien som er nevnt over her er det nok noen som vil prøve å gjøre bank på gratisreklame. De som lager falske piller er kyniske som faen og kan bestille i hvilket design de vil.
Anonym bruker
"Velkommen Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen utenlandske venner av meg hadde 542 som fortsatt er i salg i deres hjemland. Så fullt mulig at det er originale. Jeg prøvde å røyke de. Alle på forumet sa at det går ikke, men det funka det.
Sist jeg tok det var i 2005.Da var det norske Flunipam som var hvite.De kom som 0.5 mg og 1 mg.Ble satt over fra B til A-preparat før de ble tatt av markedet rundt 2010.De ble omtalt som ''rape-drugs'' og fikk da denne blåfargen for at folk skulle kunne se om noen hadde puttet de i drinken.Meget populære i rusmiljø.Jeg fikk de også på sykehus,og det er den beste sovemedisinen jeg har brukt.Aner ikke hva som nå eventuelt på gata,men hvis de slår deg ut hardt kan det være riktig virkestoff.Husker også historier om folk som gikk inn i butikker og kom ut med en potteplante osv.Det var også en variant som ble solgt i Sverige som var 2 mg.Disse ble kalt kryssere da det var delekors på de.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Doble kryssere var noe av det diggeste jeg har prøvd. Klubb scenen i Oslo tidlig 2000.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitter med 2 mg flunipam nå. De er gått ut på dato, men ekte og funker som bare få.. kjøpte bare 15 stk nå, men tror jeg skal sikre meg flere av dem. Før brukte jeg bare rivo, men det er bare barnemat i forhold.. de kan virke litt like for en blir oppkvikkende og på godt humør. Men funker det å skyte dem? Eller får en best effekt av å bare ta de på vanlig måte som de fleste andre beroligende
Anonym bruker
"Tilfreds Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vet at en vendor på DNMN r ute å går med _LEGIT_ hyppere��
Vis hele sitatet...
Hva står DNMN for?
DNM(N) står for dark net marked (Norge)
Anonym bruker
"Tilfreds Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stianiver Vis innlegg
DNM(N) står for dark net marked (Norge)
Vis hele sitatet...
Hvordan kan jeg finne en legit vendor?
De på markedet var vel ikke akkurat helt legit ifølge en. Hvis vi snakker om samme vendor da.
I say "rohypnol" becuase these "2mg Roche Rohypnol" babies have not been produced in like 25 years. I remember them getting phased out. They are 100% fake. There is something in them, though. Just not 2mg flunitrazepam (rohypnol). How do I know this? I took 4mg the Friday I got these and had a mild buzz. The next day, Saturday, I took 3mg Flunipam (flunitrazepam) and it knocked me the fuq out. They are not dangerous and they felt like some sort of benzo, but given that 3mg of the pharmaceutical called Flunipam fucked me up the next day, it is all but obvious. I would hold off on getting more of these - or at least get them lab-tested.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Stianiver Vis innlegg
DNM(N) står for dark net marked (Norge)
Vis hele sitatet...
Slik jeg forsto det så ble DNMO tatt ned av Kripos for en stund tilbake, slik som svenske "Flugsvamp". Er jeg feilinformert eller har det skjedd noe nytt i forbindelse med disse sidene?
Mange som gravde ned store mengder av disse, når man fikk de kasta etter seg for 1-2-3-4kr stk. Mange av disse, får seg nok ett lite sjokk når de kommer ut av buret etter 10-20år og finner ut dagens verdi. Godt noen var smarte nok til å gjøre dette, andre folk ringte vennene sine og ropte at nå blir det crime og party
Sitat av Båtbåtbåt Vis innlegg
Mange som gravde ned store mengder av disse, når man fikk de kasta etter seg for 1-2-3-4kr stk. Mange av disse, får seg nok ett lite sjokk når de kommer ut av buret etter 10-20år og finner ut dagens verdi. Godt noen var smarte nok til å gjøre dette, andre folk ringte vennene sine og ropte at nå blir det crime og party
Vis hele sitatet...
Hva var grunnen til at det ble så overflod av det?
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Slik jeg forsto det så ble DNMO tatt ned av Kripos for en stund tilbake, slik som svenske "Flugsvamp". Er jeg feilinformert eller har det skjedd noe nytt i forbindelse med disse sidene?
Vis hele sitatet...
En side gikk ned, ny side kom opp iløpet av 2-3 dager.
Dread forum var i mellomtiden.
Sitat av Majao Gibensis Vis innlegg
Hva var grunnen til at det ble så overflod av det?
Vis hele sitatet...

Det er ett godt spørsmål, mange sorte hull i hukommelsen fra den tiden der, så husker ikke de teoriene engang. Men en ting er sikkert, det fløyt over 542 i glansdagene. Men takk faen for at de dagene der aldri kommer tilbake

Folk spiste jo 50-100stk på en kveld, men de "virka ikke", så kunne kjøre bil helt trygt. Husker jeg hadde en kamerat, når purken åpna døra så ramla han ut.

Ser det er en annen som sier man blei blå i kjeften av de, det var kun hvis man likte den kunstige, søte smaken, sånn at man sugde på de. Men spiste man de som man normalt spiser piller, så blei man ikke blå i kjeften. "Jeg lover ass, har bare spist blå chupa chups"