Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1766
Hei som tittelen sier. jeg får ikke til å kjøpe krypto og overført i det hele tatt (lengere).

La oss starte fra starten første gang jeg kjøpte krypto, dette var tja 30 dager sia august sirka.

Da fikk jeg til å overføre å kjøpe krypto (btc) og alt gikk helt fint (her bruker jeg altså Coinbase). men NÅ for tja 1uke sia når jeg skulle kjøpe igjen så hadde først coinbase spærret kjøp av krypto så hadde banken min (skagerrak) spærret alt med krypto kjøp. så dro til banken å fikk de til å se på det. de fikk ordnet slik at jeg kunne kjøp&overføre krypto igjen, da prøver jeg på nytt med (FIRI) appen etter jeg hørte dette var bedre. alt går som det skal helt jeg skulle overføre igjen... da mente at Firi kundeservice at jeg driver med hvitvasking av penger. etter en hel hau med eposter fram å tilbake så fikk jeg endelig pengene ut igjen som er idag siden de hadde fryst konto bevegelsene mine.

(med andre ord nå funker det ikke å kjøpe krypto igjen)

Så mitt spørsmål til dere er.
Hvordan får jeg kjøpt krypto å overført nå?
*Coinbase lar meg ta inn små beløp og overført men ikke store
*Firi samme problem som med coinbase

Er det et problem med banken min bare?
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Prøv binace!
Vis hele sitatet...
står på google at binace har slutta å drive buisness i norge på google..
er dette sant? eller funker det hos deg og?
Sitat av freakster24 Vis innlegg
står på google at binace har slutta å drive buisness i norge på google..
er dette sant? eller funker det hos deg og?
Vis hele sitatet...
Ja, bare ikke handle i NOK valuta
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Ja, bare ikke handle i NOK valuta
Vis hele sitatet...
hvordan handler man i en annen valuta da?
Sitat av Norgeerkult Vis innlegg
Ja, bare ikke handle i NOK valuta
Vis hele sitatet...
prøvde å kjøpe akuratt med euro så kommer "activate fiat service" leste litt på reddit hvordan man fikser det men ser ut som det er veldig mye styr.

har du en fix til dette?

Sitat av dekommeri2033 Vis innlegg
han her selger bitcoin https://bitmynt.no/
Vis hele sitatet...
nettsia ser ut som ren svindel. har du erfering med nettsiden?

ellers takk for svar
Sist endret av freakster24; 22. september 2022 kl. 02:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av freakster24 Vis innlegg
nettsia ser ut som ren svindel. har du erfering med nettsiden?
Vis hele sitatet...
Det er Sturle Sunde, antakelig Norges mest pålitelige Bitcoin-handler. Tryggere enn det finner du neppe.
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er Sturle Sunde, antakelig Norges mest pålitelige Bitcoin-handler. Tryggere enn det finner du neppe.
Vis hele sitatet...
nettsiden så ut som den ble laget i går, og 0 reviews på nettsiden noen sted. har du brukt denne før?
jeg handlet med sturle back in the day.
http://bitmynt.no
Sturle er bare litt old school. Kjøpt fra han siden 2016 typ. Så bitmynt.no er the shit
Sist endret av Pillfreak; 22. september 2022 kl. 11:07.
Handlet en del med Sturle jeg og over årene, aldri vært noe problem.
har dere alle fylt ut det antihvitvask skjema som han har på nettsiden til bitmynt? føles bare feil å sende hele personal infoen til en sånn nettside som det her
Han er safe. Brukt han siden 2014 eller noe. Aldri noe problem. Var vel første i Norge som drev med dette i noe skala.
har også handlet med han, har også sendt personlig info.

ellers finns det jo folk på localbitcoins som ikke krever det.
den er grei boys takk for svar