Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1804
Anonym bruker
"Rede Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen med erfaring?
Hvordan er komboen lyrica og cola? Interasjoner?
Anonym bruker
"Rede Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Interaksjoner selvfølgelig
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen med erfaring?
Hvordan er komboen lyrica og cola? Interasjoner?
Vis hele sitatet...
Lyrica booster kokain, kos deg god jul!
Sitat av Mr. Frosty Vis innlegg
Lyrica booster kokain, kos deg god jul!
Vis hele sitatet...
Hvor har du det fra? Lyrica vil dempe kokain noe, da ender man opp med å bruke mer kokain for å kjenne effekt = større belastning på hjerte.

I tillegg er det en uheldig blanding rent farmakodynamisk, også pga hvordan hjerte påvirkes.

TS, du kommer neppe til å dø, men styr unna i fremtiden.
Sist endret av Stray Wanderer; 24. desember 2020 kl. 20:01.
▼ ... over et år senere ... ▼
Hei. Er litt nysgjerrig på hva som gjør at denne blandingen er uheldig. Vet at det ikke er noen direkte interaksjon mellom de to stoffene, men dette med påvirkning av hjertet er noe jeg kunne tenkt å vite mer om.
Sitat av Døgnflue Vis innlegg
Hei. Er litt nysgjerrig på hva som gjør at denne blandingen er uheldig. Vet at det ikke er noen direkte interaksjon mellom de to stoffene, men dette med påvirkning av hjertet er noe jeg kunne tenkt å vite mer om.
Vis hele sitatet...
det er tryggere enn alkohol blandet med cola siden det danner Kokaetylen. Alkohol har også mye sterkere innvirkning på hjertet.

Husk at denne komboen kan gjøre deg stokk dum samtidig som du er super selvsikker. Langt over hva eks Benzo kan gjøre. Så doser moderat og kanskje ha med en kompis som er edru eller tar noe lettere stoff
Trodde lyrica boostet alt, uansett om du tar opp eller ned? Har ikke erfaring med det selv men venner på det, påstår dette bestemt
Sitat av Døgnflue Vis innlegg
Hei. Er litt nysgjerrig på hva som gjør at denne blandingen er uheldig. Vet at det ikke er noen direkte interaksjon mellom de to stoffene, men dette med påvirkning av hjertet er noe jeg kunne tenkt å vite mer om.
Vis hele sitatet...
Det er farlig fordi du ikke kjenner like mye av kolaen, så du tar en linje til og en linje til.

Plutselig røyk en 04er på 30 min, det ekke bra.

Jeg har forstått det slik i allefall, rett og slett overdosering fordi du får mindre effekt pga Lyrica/benzo osv.