Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1325
Fuck Mr. Plod!
Føler dere også at man blir ekstra høy hvis man sitter i sola?

Det samme om vinteren når man går inn etter å ha røyka ute så blir man ekstra høy når man går inn i varmen.
Ja, opplever også å bli fortere full i varmen. Jobbet utendørs en stund i et varmt kontinent sør for ekvator. Drakk 4-5 liter vann ila arbeidsdagen, uten å tisse en eneste gang. Ble temmelig brisen etter første halvliteren etter jobben var gjort, grunnet dehydrering. Ikke så sikker på om det å gå inn fra kulda etter en jay blir helt det samme. Frisk og kald luft har jo en tendens til å kvikne opp kropp og sinn. Ellers er det så kaldt at man ikke står ute lenge nok til at man får full effekt av reven(?).
▼ ... over et år senere ... ▼
kjenner meg igjen, tror egt bare det er det at du får faktisk slappet skikkelig av når du først får litt varme igjen, drit kaldt uten å være stein og tipper de fleste blir en enda større frysepinnen bare thc innabords
Sitat av Hasjmonsteret5 Vis innlegg
kjenner meg igjen, tror egt bare det er det at du får faktisk slappet skikkelig av når du først får litt varme igjen, drit kaldt uten å være stein og tipper de fleste blir en enda større frysepinnen bare thc innabords
Vis hele sitatet...
Har 0 bevis for det jeg sier nå men utifra personlig erfaring blir jeg berydelig mindre skækk om det er kaldt ute jeg også. Kan jo feks røyke en joint også ta en is dusj en dag og en glovarm en neste dag så merker man fort hva som gjelder for å booste highen
Sist endret av HeiG2006; 14. desember 2023 kl. 15:30.
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Har 0 bevis for det jeg sier nå men utifra personlig erfaring blir jeg berydelig mindre skækk om det er kaldt ute jeg også. Kan jo feks røyke en joint også ta en is dusj en dag og en glovarm en neste dag så merker man fort hva som gjelder for å booste highen
Vis hele sitatet...
tror egentlig ikke man blir mindre høy, bare at du ikke får kjent like godt etter når man er oppdratt med å fryse kølla av seg
Faen a gutta, er ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlig klær!