Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3409
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er på avrusning. Får ikke opp med mer en jeg har.


Har 8-9ksalol med meg. Men jeg bruker jo 2-4mg daglig.


Jeg kan ofc trappe ned, men det kommer ikke til å skje.


Jeg har lest om grapefruktjuice, er det mulig at 0.1mg kan gi lik effekt som 2mg ved grapefrukt juice for eksempel?

Det er helt i øde jeg er plassert, umulig å ordne mer.


Forgje gang jeg ikke tok på 4 dager var det RETT i psykose, det kan jo ikke skje igjen.



Trenger KUN svar på det jeg spør om ang xanor og grapefrukt juice. Orker ikke moral og alt faen.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
hvor mye grapefruktjuice og xanor, for å samenligne effekten med 2-4mg uten å innta 2-4mg?
Får nok ikke mer enn 50% boost av dosen, så 1.34mg gir samme effekt som 2mg.
Holder med et glass eller to av grapefruktjuice.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er på avrusning. Får ikke opp med mer en jeg har.


Har 8-9ksalol med meg. Men jeg bruker jo 2-4mg daglig.


Jeg kan ofc trappe ned, men det kommer ikke til å skje.


Jeg har lest om grapefruktjuice, er det mulig at 0.1mg kan gi lik effekt som 2mg ved grapefrukt juice for eksempel?

Det er helt i øde jeg er plassert, umulig å ordne mer.


Forgje gang jeg ikke tok på 4 dager var det RETT i psykose, det kan jo ikke skje igjen.



Trenger KUN svar på det jeg spør om ang xanor og grapefrukt juice. Orker ikke moral og alt faen.
Vis hele sitatet...
Du skal få høre litt moral allikevel. Hva i alle dager gjør du på avrusning hvis du ikke engang prøver? Hvis du er avhengig av benzo, får du ikke hjelp med nedtrapping? Du tar opp plasser til folk som virkelig vil og da må noen si ifra, samme om du «orker» eller ikke.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det booster langt i fra effekten så mye. Du kan heller ikke bruke rosa/rød grapefruitjuice som selges på vanlige daglivarer. Skal være hvit gf juice for effekt (smaker ikke veldig godt). Dette selger de hovedsakelig i innvandrerbutikker o.l.
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg kan ofc trappe ned, men det kommer ikke til å skje.


Jeg har lest om grapefruktjuice, er det mulig at 0.1mg kan gi lik effekt som 2mg ved grapefrukt juice for eksempel?

Det er helt i øde jeg er plassert, umulig å ordne mer.


Forgje gang jeg ikke tok på 4 dager var det RETT i psykose, det kan jo ikke skje igjen.
Vis hele sitatet...
Dette er enkelt, du skriver det jo selv. Trappe ned for minst symptomer eller gå rett av og bli satt på antipsykotika og/eller krampedempende. Du kan jo kanskje be om noe med lengre halveringstid ved nedtrapping. Jeg har lest at hvit grapefruktjuice gir ca. 30 % mer effekt, men vil det ikke virke merkelig om du plutselig skal ha tak i et så nisjéprodukt uti gokk? Kan fint hende personalet er oppmerksom på denne komboen også. Var jeg deg ville jeg dratt hjem, overlatt plassen til noen med motivasjon og så kanskje prøvd igjen senere. Det du driver med nå påfører bare tap for alle parter, og da tenker jeg mest på de andre beboerne.
Det letteste må være å ikke melde seg på avrusning, da kan man ta så mange man vil uten at noen stopper deg.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Du skal få høre litt moral allikevel. Hva i alle dager gjør du på avrusning hvis du ikke engang prøver? Hvis du er avhengig av benzo, får du ikke hjelp med nedtrapping? Du tar opp plasser til folk som virkelig vil og da må noen si ifra, samme om du «orker» eller ikke.
Vis hele sitatet...
Er langt inn på tvang.

Tror du ikke jeg vil slutte? Jeg kan ikke slutte sier jeg, får psykoser, panikkanfall. Forgje gang jeg gikk 2-4 dager uten, truet jeg kompisen min pga jeg påsto han hadde stjålet fra meg, kontaktet til og meg torpedoer på han. Selvfølgelig BURDE jeg være innelåst, men de gir meg ikke benzo.

Har også diagnose på schizofreni om jeg ikke nevnte det, og psykoser kommer vær gang jeg slutter. Får klozapin av legen thats it.


Og legen svarer jo aldri. Matet meg vival og sobril nå i 5-6mnd.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er langt inn på tvang.

Tror du ikke jeg vil slutte? Jeg kan ikke slutte sier jeg, får psykoser, panikkanfall. Forgje gang jeg gikk 2-4 dager uten, truet jeg kompisen min pga jeg påsto han hadde stjålet fra meg, kontaktet til og meg torpedoer på han. Selvfølgelig BURDE jeg være innelåst, men de gir meg ikke benzo.

Har også diagnose på schizofreni om jeg ikke nevnte det, og psykoser kommer vær gang jeg slutter. Får klozapin av legen thats it.


Og legen svarer jo aldri. Matet meg vival og sobril nå i 5-6mnd.
Vis hele sitatet...
Da burde du jo ta psykosen mens du faktisk er innlagt.
Får du kraftige nok abstinenser vil du bli medisinert, er det alvorlig nok.

Gi fra deg telefonen om du finner på mye rart som ikke bør se dagens lys i psykose, og ligg i senga en ukes tid om du ikke orker å gjøre noe, så blir du plutselig bedre.

Stedet du er på nå er til for å ta vare på mennesker med abstinenser og psykiske lidelser.
Det er der du er NÅ du må gjøre endringen. Ellers kommer du bare til å grave deg enda lenger ned i gjørma.

Om legen har gitt deg for store doser benzo uten en nedtrappingsplan, kan du vise dette til de ansatte (helsenorge.no), så vil du nok få en dugelig nedtrappingsplan.
Sist endret av SkammeligNykter; 1. september 2021 kl. 17:17.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det booster langt i fra effekten så mye. Du kan heller ikke bruke rosa/rød grapefruitjuice som selges på vanlige daglivarer. Skal være hvit gf juice for effekt (smaker ikke veldig godt). Dette selger de hovedsakelig i innvandrerbutikker o.l.
Vis hele sitatet...
Den rød på meny da? Smaker også dritt. Funker ikke den?


Er det noen måte å forsterke benzo med alkohol, uten å få effekt av alkoholen?


La oss si jeg tar 1mg xanor og 0.5-1 shot med vodka, kan du gjøre at jeg får effekt som 2-3mg xanor?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Den rød på meny da? Smaker også dritt. Funker ikke den?
Vis hele sitatet...
Nei - den er jo som du sier selv RØD.
La oss si jeg tar 1mg xanor og 0.5-1 shot med vodka, kan du gjøre at jeg får effekt som 2-3mg xanor?
Vis hele sitatet...
Det forsterker vertfall effekten. Men plutselig sitter du der etter å ha tatt mesteparten og funnet på diverse sprell.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei - den er jo som du sier selv RØD.

Det forsterker vertfall effekten. Men plutselig sitter du der etter å ha tatt mesteparten og funnet på diverse sprell.
Vis hele sitatet...
Alkohol, og grapefruktjuice er eneste jeg får tak i på denne tørre plassen her.

Men har tatt 2mg i dagtidlig, føler det forsatt. Men jeg klarer å kontrollere meg på benzo nå. Men skal på polet imorgen og kjøpe en flaske 22% og ta en liten slurk når jeg føler jeg trenger redosering skal holde meg til 0.25mg to ganger daglig med sprit på siden. Så når jeg er ute herfra trapper jeg ned og slutter med dette drittet.

Tusen takk for svar!


Eller vent enda et spørsmål, har tilgang på seroquel depott og ikke depott. Vil det forsterke?
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol, og grapefruktjuice er eneste jeg får tak i på denne tørre plassen her.

Men har tatt 2mg i dagtidlig, føler det forsatt. Men jeg klarer å kontrollere meg på benzo nå. Men skal på polet imorgen og kjøpe en flaske 22% og ta en liten slurk når jeg føler jeg trenger redosering skal holde meg til 0.25mg to ganger daglig med sprit på siden. Så når jeg er ute herfra trapper jeg ned og slutter med dette drittet.

Tusen takk for svar!


Eller vent enda et spørsmål, har tilgang på seroquel depott og ikke depott. Vil det forsterke?
Vis hele sitatet...

1: Hvorfor trappe ned etter å ha vært innlagt? Det er nå du kan gjøre det.
2: Sikker på at du får tak i alkohol mens du er innlagt på behandling?
3: Seroquel gjør bare at du sovner. Dropp det og nyt xanaxen du.

Du vil ikke slutte å ruse deg, det ser vi alle helt tydelig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Alkohol, og grapefruktjuice er eneste jeg får tak i på denne tørre plassen her.

Men har tatt 2mg i dagtidlig, føler det forsatt. Men jeg klarer å kontrollere meg på benzo nå. Men skal på polet imorgen og kjøpe en flaske 22% og ta en liten slurk når jeg føler jeg trenger redosering skal holde meg til 0.25mg to ganger daglig med sprit på siden. Så når jeg er ute herfra trapper jeg ned og slutter med dette drittet.

Tusen takk for svar!


Eller vent enda et spørsmål, har tilgang på seroquel depott og ikke depott. Vil det forsterke?
Vis hele sitatet...
Det hjelper hvertfall for å sovne. Det jeg skrev tidligere var før du skrev at du var på tvang. Allikevel, vil du ikke ta og gå en runde eller to med deg selv og se om du ikke klarer å benytte deg av denne tiden til å komme deg av xanaxen? Du sier du ikke får benzo? Det er jo rett og slett uforsvarlig og kan være farlig. Det må da være en lege det går an å prate med der? Hvor er dette om jeg kan spørre?
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1: Hvorfor trappe ned etter å ha vært innlagt? Det er nå du kan gjøre det.
2: Sikker på at du får tak i alkohol mens du er innlagt på behandling?
3: Seroquel gjør bare at du sovner. Dropp det og nyt xanaxen du.

Du vil ikke slutte å ruse deg, det ser vi alle helt tydelig.
Vis hele sitatet...
1: de gir meg ikke benzo her. Kan ikke trappe ned fra 4mg når jeg kun har 7mg igjen.

2: får lov å gå på butikken.

3: takk for du nevnte det, men jeg tar det om jeg ikke får sove pga abstinenser.
0,1mg til å føles som 2mg LOL.

Det her hørtes ut som et stusselig opplegg TS. Vær heller ærlig og få hjelp.

Jeg fikk benzo på lukket avrusning.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
1: de gir meg ikke benzo her. Kan ikke trappe ned fra 4mg når jeg kun har 7mg igjen.

2: får lov å gå på butikken.

3: takk for du nevnte det, men jeg tar det om jeg ikke får sove pga abstinenser.
Vis hele sitatet...
Jeg måtte ha med meg noen på butikken.
Anonym bruker
"Utstø Ørekyte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har selv vært på avrusning når det gjelder benzodiazepiner, og på ARA så hadde jeg en ganske så bra struktur på hvordan nedtrappingen skulle foregå. Man blir ikke bare nektet benzo, fordi de er godt klar over alvorlighetsgraden av abstinensene. Jeg gikk på 10-15mg Alprazolam, 50-100mg diazepam, 50mg Nitrazepam, eller 2-5mg Flubromazolam. Til slutt hadde jeg full angst selv om jeg tok en dose 30mg Diazepam. Trappet ned over 6 mnd, og det var først når jeg prøvde å ikke lure meg unna benzo avhengigheten, men la meg helt flat at jeg klarte å bli rusfri.
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
helt ærlig hadde jeg bare "tatt en tur på butikken" og tatt buss/tog/haiket hjem igjen.
Anonym bruker
"Ydmyket Steinbit"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
0,1mg til å føles som 2mg LOL.

Det her hørtes ut som et stusselig opplegg TS. Vær heller ærlig og få hjelp.

Jeg fikk benzo på lukket avrusning.
Vis hele sitatet...
Jeg leste en plass at grapefrukt juice kunne forsterke xanor x16.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hvordan går det TS?