Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2487
Heisan! Jeg trenger litt hjelp. Sliter med spilleavhengighet;( har i skrivende stund 60 000 i gjeld, men klarer ikke å slutte det spiser meg opp at jeg ikke klarer å slutte... håper noen har gode råd <3
Uvaksinert 👍
Finnes mange du kan kontakte, bla https://www.spillavhengighet.no/
R.i.p 23.04.2021
Det som reddet meg var og få en 2 delt kreditt sperre på mit navn. Et familiemedlem har den ene koden og jeg den andre. Så for og få fjerner kredittsperra må det familie medlemmet godkjenne
Noen link til den tråden med han brukeren her som til slutt havna i fengsel for å ha gamblet bort alle pengene til foreldrene

Her er den: https://freak.no/forum/showthread.ph...Spilleavhengig

Greier ikke forstå spilleavhengighet på noen måte. Vilt hvordan tilsynelatende oppegående mennesker greier å lure seg selv ut i uføret
Sist endret av Purgatorio; 15. november 2020 kl. 20:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Mitt beste råd er å frastå totalt fra alt som heter pengespill. Distanser deg selv fra personer som får deg til å spille(kamerater som deler oddstips osv), unngå å f.eks se fotballkamper om det utløser en lyst til å spille, og finn noe annet å fylle tiden med. Trening er flott fordi det oppholder hele kroppen din, ellers kan du prøve(med hensyn til smittevern) å henge med venner som ikke spiller.
Gamban er en tjeneste som blokker deg ute fra alle gamblingsider på både PC og mobil. Vil anbefale deg å sjekke ut dette. Det er godt kjent i gamblingmiljøet at gamban virker! Du kan prøve det i 7 dager gratis, og etter den er det en liten avgift(ca 25kr mnd). Men den avgiften er småpenger iforhold til hva det koster om du skulle sprekke en kveld..

Lykke til
Sist endret av Stone1; 16. november 2020 kl. 16:38.
Du kan blokkere en hel del med piHole
Støtter det DacPLeasant skriver. Hold deg unna alt som har med gambling å gjøre, da mener jeg alt i fra folk som spiller til det og se på fotball... (alt som trigger i grunn)

Har slitt med gambling lenge, og for meg så har f.eks Max (kanalen) vært med å gjøre så jeg har sprekki.. Fotball kveld med gutta der vi kun skal legge inn en usymbolisk sum, som har vært med på at jeg har havnet inn i ett helvette av en runddans..


Valget står på deg til syvende og sist.... Enten så gir du deg mens leken er sånn halvveis god. Eller så kan fort alt gå til helvette... Jeg fortsastte og det har gått greit til helvette med meg, 25 år, million gjeld... Null utdanning, alle mine norske kontoer er også stengt, låne-kassen vil heller ikke gi meg lån ( pga forsinket utdanning) - så utdanning er det bare å glemme... Jeg tok den feige veien og stakk til utlandet... men som sagt, en fremtid i Norge kan jeg se langt etter....

Så bare tenk på meg neste gang du vil spille.... Livet med gjeld du ikke kan betjene er jævla surt!
Sitat av Duveitikkehvem Vis innlegg
Støtter det DacPLeasant skriver. Hold deg unna alt som har med gambling å gjøre, da mener jeg alt i fra folk som spiller til det og se på fotball... (alt som trigger i grunn)

Har slitt med gambling lenge, og for meg så har f.eks Max (kanalen) vært med å gjøre så jeg har sprekki.. Fotball kveld med gutta der vi kun skal legge inn en usymbolisk sum, som har vært med på at jeg har havnet inn i ett helvette av en runddans..


Valget står på deg til syvende og sist.... Enten så gir du deg mens leken er sånn halvveis god. Eller så kan fort alt gå til helvette... Jeg fortsastte og det har gått greit til helvette med meg, 25 år, million gjeld... Null utdanning, alle mine norske kontoer er også stengt, låne-kassen vil heller ikke gi meg lån ( pga forsinket utdanning) - så utdanning er det bare å glemme... Jeg tok den feige veien og stakk til utlandet... men som sagt, en fremtid i Norge kan jeg se langt etter....

Så bare tenk på meg neste gang du vil spille.... Livet med gjeld du ikke kan betjene er jævla surt!
Vis hele sitatet...

Her TS!
Du får ikke noe bedre beskrivelse av noen som har kasta bort mye. Du er neste TS!

Alt er avhenging skapende, tar du ikke tak nå, har du ett helvetes problem i fremtiden! Så enkelt.


Kan slenge med jeg tapte 13.000€ på rød 3. Værste valget i mitt liv! Dog hadde jeg råd til det... Idioti forde!!
ALDRI FØLT MEG STØRRE IDIOT EN DET